Sunday, February 3, 2013

Haul: warm for winter

Hey, beauties!


Some time ago I promised to post more life releated stuff and now I wanted to show you my new winter coat. It is by MANGO and is filled with warm down feathers. This is how it looks like:

Mõnda aega tagasi mainisin, et hakkan rohkem siia postitama ka mitte iluteemalisi lugusid ja täna tahtsin teile kõigepealt näidata oma uut mantlit MANGOlt. Välja näeb selline: 

There was only one black one left(this comes in beige too)and it was my size- just perfect! It was on sale for 59.99€ and I hope it lasts me 2-3 winters. :) So far I am happy with it, it is warm, black and a bit more feminine than my last coat/ winter jacket.
Ma olen õnneseen, sest musta mantlit oli Tartus Tasku keskuse MANGOs täpselt üks ja minu suurus - jackpot, eks?! Ostsin selle allahindlusega ja maksin selle eest 59.99€. Siiamaani olen mantliga rahul, tegemist on suletäidisega, nii et see on mõnusalt kerge kuid samas soe. Loodan, et saan sellega 2 talve vähemalt hakkama, sest mulle väga ei meeldi riideid osta. 
I have a little crafty project going on too - I started it last year (march 2012), so it is about time I finish it. So far I have almost finished scarf, mittens and at the moment I am going to start a hat too with braids. I have never knitted a hat before, so we´ll see how it goes. ;)
Seoses mantli ostuga jätkasin ka oma pisikes käsitöö projekti- kindad-müts-sall komplekti kudumist. Käsitöö on mulle alati meeldinud ja kudumine tuleb kõige paremini välja. :) Hetkel on sall peaaegu valmis, kindad valmis (pöidla osa tuli veidi omapärane, aga selle eest istuvad näed kätte nagu valatud). Hetkel üritan mütsiga alustada - pole kunagi ühtegi kudunud, nii et näis, kuidas see välja kukub. Kindlasti tuleb mütsi peale ka palmik või paar. :) 
And these are the items that I have hauled from the sales. Wallet is from House, 4.99€. Shirt and cami is from New yorker. And last items are pants and hoodie from New yorker. 
Olen allahindlustest viimast võtnud ja ostnud endale uue rahakoti (House, 4.99€). Paar kodus logelemise dressi (2 paari pükse ja pusa New Yorkerist). Kodus olemiseks ei pea minu arvates mingit firmariiet olema, peaasi et riided oleksid pehmed ja mugavad. ;) 
Täishinnaga ostsin ühe armsa triibulise ja kevadistes toonides pluusi New yorkerist ning kuna see veidi läbikumav oli, siis ostsin selle alla ühe topi- neid võiks ühe neiu garderoobis ikka igas toonis olla. 

Thank you for reading!
Aitäh, et lugesite!

1 comment:

  1. Hi! I have Giveaway in my blog. Enter if you like it: http://kati-kz.blogspot.com/2013/02/my-first-international-giveaway_4.html

    ReplyDelete