Wednesday, February 6, 2013

Review: Maybelline the ROCKET volum express mascara

Hey, beauties!

I think that I have found my new favorite mascara and it has rubber bristles- I used to hate mascaras with rubber wand. This on has changed my view on them.. This is volumizing mascara that promises to deliver 8x more volume with just one swipe of the brush. It has new gel based formula and so your lashes won´t have clumps in them. New brush promises to spread the product evenly and coats your lash in one go from root to tip. 
I have used it for 2 weeks now as my daily mascara and so far I haven´t had any problems with it smudging on me or falling down on my cheeks. The formula is on the wet side, so you have to wait a bit after application, but then you can blink away. For day makeup, one coat is just enough, but you can build up the volume and lenght if you want your lashes to look like false lashes. It clumps a tiny bit if you use more coats, but nothing drastic - I can promise you that you won´t get total spider lashes with this. Lasting power is nice too, I have 12 hours workdays at the moment and it lasts all day without falling on the cheeks or smudging and I tend to touch my face during the day so I need smudge proof products. 
As for volume, I wouldn´t say I have 8 times more voluminous lashes, but it does make them more noticeable. For me this mascara is more lenghtening than volumizing. 
Only problem is HUGE wand, so you might get mascara everywhere if you are mascara-virgin, but it has happened to me only once, so don´t let it scare you. 

So in conclusion I am pretty impressed and will continue to use this as my daily mascara, because I like the effect it gives me. Worth trying out!

Thank you for reading!

Hei, kaunitarid!
Ma vist leidsin endale uue lemmiktušši ja kui ma varasemalt vihkasin kummist harjaga tušše, siis "raketitušš" on mu arvamust muutnud. 
Olen nüüd 2 nädalat katsetanud Maybelline´i uut the ROCKET volum express ripsmetušši, peaks juba poodidest ka saama ja hind jääb 10-12€ vahele. 
Tegu on Maybelline´i kõige uuema tuššiga, mis lubab ühe tõmbega 8x volüümikamaid ripsmeid tänu uuele eritehnoloogiaga harjale ja geelipõhisele koostisele. Lubatakse, et tušš ei kleebi ripsmeid kokku üheks suureks klombiks ning et tušš ei lähe laiali eba pudise põskedele. 
No 8 korda volüümikamaid ripsmeid ma just ei saanud, aga efekt oli täitsa märgatav. Minu ripsmetel on pikendav efekt suurem kui tihedust andev - võimalik, et see on tingitud asjaolust, et kuigi mul on muidu keskmise pikkusega ripsmed, siis tunduvad nad lühemad, kuna otsad on heledamad.
Toode on oma koostiselt vedelema poolne, nii et pärast pealekandmist oodake paar minutit, enne kui oma hirveiripsmeid laksutama hakkate, muidu saate silmade alla tumedad laigud. Kui ooteperiood on üle elatud, siis edasi püsib tušš ripsmetel hästi - hetkel on mul 12 tunnised tööpäevad (koos mineku ja tulekuga 14 tundi) ja kogu selle aja ei ole ma märganud, et midagi põskedele pudiseks või tušš laiali läheks. 
Igapäevaselt kannan ma oma ripmsetel ainult ühte kihti tušši, kuna ei soovi neile liigset tähelepanu tõmmata. Rohkemate kihtidega on siiski oht, et ripsmed võivad veidi kokku kleepida, aga päris jubedaid ämblikripsmeid pole mul veel õnnestunud tekitada. 
Tuššil on jube suur hari, nii et elu esimeseks tuššiks ma seda ei soovita- suur oht on oma ilus meik lihtsalt ära rikkuda. Kui aga ripsmete värvimise kogemus on pikaajalisem, siis peaks õnnetuse tõenäosus olema minimaalne. Mul on õnnestunud apsakas teha ainult ühel korral. Nii et kindla käe korral ei sega ka suur hari tušši kasutamist. 
Eemaldamine on minu meelest veidi keerukam, aga ei midagi kontimurdvat. Pärast näopesu kasutan lihtsalt biodermat, et viimased tušijäägid eemaldada. 
Update: 2.5 kuud hiljem on hakanud tušš pudisema silmaalustele! 
Kokkuvõttes olen ma meeldivalt üllatunud ning kasutan rõõmuga selle tušši lõpuni. Kindlasti on see väärt proovimist.

Aitäh, et lugesite!

2 comments:

  1. Kas mul jäi nüüd kahe silma vahele või Sa ei maininudki, kas Sul on veekindel variant? Mu praegune pitsiäärega One by One on pärast suuremat naermist alati silmade all laiali ja kuna seda sinist igal pool kiidetakse, siis mõtlesin ka proovida, aga ei tea, kas võtta veekindel või tavaline.

    ReplyDelete
  2. Kui oleks veekindel, siis oleksin seda postituses ka maininud, nii et jah, mul on tavaline variant. :)

    ReplyDelete