Event: Make up store´i klubiõhtu koos värvilise Cocktail´iga

Saturday, March 09, 2013

Hei, kaunitarid!

Käisin eile koos Maarja ja Pille-Riiniga Make up store´i klubiõhtul, kus tutvustati nende märtsikuist värvidemängu, nimega Cocktail. Kohal oli väga palju rahvast - eks põhjuseks oli ka paari tunni pärast algav "Fashion meets fitness " üritus, aga sellest juba mõni teine kord. :) Jäin ise umbes 2 minutit hiljaks ja poodi sisse ma kohe alguses ei mahtunudki... aga pole hullu, kui rahvas juba ringi hakkas liikuma, oli ruumi küll :) 
Poe juhataja uut meigilook´i tutvustamas: (palun väga vabandust, mu kalamälu ei mäleta hetkel ta nime).
Nagu ikka oli vaja üritusele eelnevalt registreerida, sest kõigi osalejate vahel loositakse välja igal korral mõni pisike auhind - seekord tore komplekt, mis koosnes uude kollektsiooni kuuluvast huulepliiatsis, - pulgast ning küünelakist. Klubiõhtu ei ole tavaline õhtu,  see on mõnus võimalus tulla koos sõbrannadega enda meigivarusid täiendama, samal ajal valget veini limpsides ja maiustades - seekord olid laual vitamiinirikkad puuviljasalatid ning suhkrukringlikesed. Lisaks poputamisele oli kogu kaup 20% võrra odavam! 
Pärast kollektsiooni lühidat tutvustamist toimuski loos. Juhuse tahtel olin seekord võitjaks mina- olin üllatunud ja väga rõõmus. Loos ise nägi välja nii, et kõik tõmbasid ühest anumast endale väikese paberi numbriga ning oli teine nõu, kus kõik need numbrid sees ja juhtumisi tõmmatigi sealt 13! Kuraditosin tõi seekord mulle õnne! Pildi autor on Pille-Riin, blogist Genefic. See pilt kõlbab peaaegu outfit of the day jaoks ka- minu esimene siis! :P Suur suur aitäh!
Kollektsioon pressimaterjalides: kollaaži koostasin mina ise! Palun seda mitte ilma mu nõusolekuta kasutada! 
Ja päriselus: Make up store´i kauplustes on halastamatu valgus, mille tõttu kaovad piltidelt kirkad toonid. Päriselus on tegu siiski väga värviliste lauvärvidega: Cosmopalitan mõnus korallitoon, parfait amour sädelev lilla ning mint julip särtsakas türkiis! Pildilt on puudu huule- ja silmapliiats ning kristallid. Märtsis tulevad poelettidele kollektsioonivälistest toodetest veel huulepliiatsid, näopuhastuspulber, kulmukorrastusvahend. 
Uutest toodetest, mis mul olemas on, tuleb lähiajal ka arvustus koos swatchidega! :)
Uus rõõmus ja kollane puudripintsel: 
 Üleüldine melu, kui rahvast oli juba vähem.
 Paar kaadrit ka toredatest kaupa täis riiulitest - nii ilusaid asju ju peab lihtsalt pildistama!
Paar pilti ka meigist - kuna poes oli halb valgus, tekkis mul idee minna koridori pildistama ning siin on tulemus - väga kaunis modell ja mõnusalt värviline meik. Ehk järgmisel korral saan teieni tuua ka meigi loomise protsessi, seekord olid kahjuks Make up store´il käed-jalad tööd täis seoses õhtuse moeshow´ga. 



Aitäh, et tulite koos minuga klubiõhtule ja väga tore oli ka Maarjat ja Pille-Riini kohata ning nendega iluteemadel vestelda! :) Kindlasti piiluga ka nende blogidesse: Maarja kirjutab blogi nimega Turquoise ning Pille-Riin on tuntud kui üliarmas Genefic! 

You Might Also Like

8 comments

  1. Põnev õhtu oli!

    ReplyDelete
  2. Tore oli tõesti, eriti see, et lõpuks kokku saime! ;)
    http://genefic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Väga lahe, käisin just Tallinnas samal üritusel:) Kokteili tooted tõesti ilusad värvilised ja kevadised!

    Angeelika
    iluelu.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ega ei hakanud silma palju need glitter makeup kotid maksid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahjuks ma tõesti hindasid ei vaadanud, aga oletan et 15€ ringis äkki.

      Delete
  5. Äge, et Sa üritusi alati nii põhjalikult kajastad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Võiks öelda, et põhjalikkus on minu stiil. ;) Aitäh!

      Delete
  6. Maarja ja Gene Fic, teid mõlemaid oli ääretult tore näha ja vabalt võiks veel ju mõnele üritusele koos minna!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images