FOTD: Revamping my blog

Monday, March 25, 2013

Hey ,beauties!

Maybe you have noticed that my blog has changed it´s apperance a tiny bit. Here is makeup I did for it on 11th March and everything I used for it. It is definitely very me and I am happy that I found fake lashes that I can easily apply- these are by Ardell and they are called Accent lashes no 315. I definitely agree with the claims on the package: natural look and foolproof application. Hope you enjoy! 

Äkki olete märganud, et blogi sai u 2 nädalat tagasi täiesti uue kuue. Täna näitaksin teile veel mõningaid pilte selle õige leidmisest ning meigitoodetest, mida selleks kasutasin. Meik on väga mina ja ise olen sellega ülirahul. Teist korda kasutasin ka Ardelli aktsentripsmeid (number on 315), sisulselt on tegu pooliku variandiga kunstripsmetest- kasutatakse silma välisnurga pool ja annavad silmadele kindlasti natuke juurde, samas on nende kasutamine ülilihtne! Tellisin need ebayst, kohe 4-paki ja olen rahul, sest no kindlasti leiavad need kasutust! 4 pakki ma enam ei leidnud, aga kes neid proovida soovib, siis müüja kellelt tellisin, müüb neid ka üksikult. Ardelli ripsmeid olen ka Kaubamajas müügil näinud. 
Aitab nüüd ripmsete kiitmisest ja nautige pilte, viimaselt fotolt leiate ka kõik kasutatud tooted. :)

Ei, ma ei hakka halliks minema, nii juhtub kui mineraalset põhja juustepiirile natuke hoogsamalt kanda :D 


Lashes: / Ripsmed:
- Duo eyelash glue + Ardell Accent Lashes nr 315 + Maybelline the ROCKET mascara
- eyelash curler

Eyes: / Silmad:
- Sleek Oh so special palette
- Maybelline 24h drama gel eyeliner

Face: / Nägu:
- Ontic minerals base in stories from the ivory coast
- YSL Touche Eclat in 1 under the eyes, on the cheekbones
- Tarte Fantastic blush

Eyebrows: / Kulmud:
- NYX eyeborw cake powder in blonde

Lips: / Huuled:
- NYX Mega Shine Lipgloss in beige

Thank you for reading! / Aitäh, et lugesite!

You Might Also Like

5 comments

  1. Kas oskad Tartus mõnd head kosmeetikut soovitada, kellelt saaks kulmude modelleerimise osas abi?

    Väga kena näed nendel piltidel välja!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere, kahjuks ei oska, kuna oma kulme olen ainult ise modelleerinud ja värvinud. Väike arutelu sellel teemal on Kätlini ilublogi FB lehel: https://www.facebook.com/MakeUpByK2tlin/posts/308845195884268

      Delete
    2. Ma ise käin Tartus Avancia ilusalongis Hannela juures ja mina olen küll temaga hästi rahul :)

      http://everythingbyeve.blogspot.com

      Delete
  2. Ilus uus kujundus, väga kevadine :)
    Sellised aktsendiripsmed tunduvad kunstripsmevõhikutele (nagu mina) super lahendus, ja tundub et on ka igapäevaseks kasutamiseks praktilisemad kui täisripsmed


    sillylittlemakeup.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, seda ma taotlesingi- kevadist ja värsket look´i :)

      Delete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images