Thursday, March 21, 2013

FOTDs from summer 2012

 Hey, beauties!

I went through some of my older photos and discovered quite a few FOTDs that I haven´t shared with you yet. Unfortunately I wasn´t then smart enough to take photo of the used products, so I can´t exactly remember what I used for what. Bt if you are interested in something then just ask, I am more than happy to answer! 
Let me know in the comments if you want tutorial on something or if this kind of posts interest you at all. 
Thank you for reading!

Vaatasin läbi oma vanemaid pilte ja leidsin terve hunniku FOTDsid, mida ma teiega veel jaganud ei ole. Mõnda neist on võimalik olnud piiluda mu FB lehel. Kuna ma tollal veel piisavalt kaval ei olnud, et kasutatud toodetest pilti oleks teinud, siis kahjuks ma ei mäleta kõiki tooteid, nii et nimekirju ma seekord ei koosta. Kui teil aga tekkis mõne look´i kohta küsimusi või soovite, et ma mõne kohta nt õpetuse teeksin, siis andke kommentaarides teada. 
Sarnase postituse kavatsen ka sügise ja talve kohta eraldi teha - arvasin, et kannan kogu aeg sama meiki, aga tuleb välja, et siiski eksperimenteerin ka natuke ;) 
Andke teada, kas sellised postitused üldse huvitavad teid või võiksin oma ajaga midagi targemat ette võtta :D
Aitäh, et lugesite!
Smokey eyes with cut crease! Seda vasakpoolset olete FBs kohanud. 
I used ELF warm bornzer on my cheeks and eyelids!
Laugudel ja põskedel on kasutatud ELFi stuudio sarja warm päiksepuudrit, seda ma mäletan! :)
Katsetasin Fyrinnae pigmente, üks oli raudselt Rapunzel had extensions.
Läksime elukaaslase sugulase ülikooli lõpetamisele. :)
Üritasin sinist silmameiki teha, kuid minu meelest sinine üksinda on liiga kriiskav, nii et valisin sellise tagasihoidlikuma variandi. VIST kasutasin ELF beauty clutch paletti ja too faced romantic eye´d.
Viimane suve-katsetus, 30.augustist. Üritasin Katy peryy wide awake video meiki teha, aga kuna selline tume meik mulle ikka kohe üldse ei sobinud, on ka need pildid tegelikult poolikust meigist-  ilma ripsmetuššita... järgnevalt läksin juba meiki maha pesema, nii et jah... läks aia taha.
Aitäh, et lugesite!

14 comments:

  1. Esimene on ikka väga vinge! Tahaks ise ka osata sellist meiki teha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harjuta ja katseta, usun, et saad hakkama!

      Delete
  2. see kõige esimene pilt on minu lemmik, väga huvitav ja julge meik :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Julgeks ma sellega siis kuskile minna ka :D

      Delete
  4. Minu lemmik on viimane, poolik meik. Tõeline drama queen! Punase tugeva huulega meik sobib sulle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vau, tõesti?! Eks ma siis harjutan ennast sellega rohkem.

      Delete
  5. vau esimene on tõesti väga-väga äge!

    ReplyDelete
  6. Mulle meeldivad kõik. Igaks sündmuseks/olukorraks oma. Nagu nad ju ongi tehtud :)

    Marget
    margetavon.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. shhh... mõned on lihtsalt istun üksi kodus ja mul on igav ka ikka! :)

      Delete
  7. Mulle meeldivad eriti esimene ja viimane, ma arvan et mõnikord on lihtsalt nii harjumatu ennast mingi teistmoodi meigiga näha, et tundub nagu ei sobiks. Aga sobib küll sulle :D Ja neljas meeldib ka mulle, millegipärast on mulle hakanud roosa lauvärv meeldima :P


    sillylittlemakeup.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Smokey eyes väga sobib Sulle! :)

    ReplyDelete