Sunday, March 24, 2013

Goodies from Make up store press event

Hey, beauties!

I wanted to share some new products that are coming to Make up store this spring and summer. Here is what was in my small goodie bag from press event (which was actually in February, but I haven´t had a chance to post this yet, sorry). A big thank you to Make up store! Of course I have swatched everything for you, so you get an idea if you would like to try this product or not. I really like all the eyeshadows, but I really really love new blush called Cherry blossom. 

 Tahtsin teiega jagada mõningaid uusi tooteid, mille leidsin Make up store´i pressikotist - suur aitäh neile selle eest! Otse loomulikult näitan ma teile neid kõiki koos näidetega nahal, et saakiste täpselt aimu, kas on mõtet poodi piiluma minna või mitte. Kuigi mulle väga meeldivad kõik need lauvärvid, siis ma tõeliselt ARMASTAN uut põsepuna, mil nimeks Cherry blossom.  
Olen varem saanud küsimusi teemal, et miks ma sellisele üritusele saan minna ja sellele on ainult üks vastus - tuleb ise aktiivne ja järjepidev olla - bloginud olen ju juba üle 2 aasta ja seda ikkagi teatava regulaarsusega. Ma ei ole tõesti ajakirjanik ja ei tööta sellest vallas, aga olen hea näide sellest, et blogiga võib alustada ju igaüks, aga tuleb leida nö enda nišš. :) Tundub, et mina olen enda koha siin blogimaastikul leidnud. :)
First of, 3 eyeshadows, all cost 11.5€ and come with 3.5 grams of eyeshadow - that´s a lot, probably lasts me quite a few years. :) You can see which comes with what collection on the photo. 
Alustaksin lauvärvidest, mis maksavas 11.5€ tükk ja selle eest saab 3.5g lauvärvi. - seda on tõesti palju ja tõenäoliselt jätkub mitmeks aastaks. Mis täpselt millal tuleb, näete fotodelt. :)
Esimene foto on tagaküljest, seejärel on foto välguga ja päevavalguses ning näide nahal.  MACi pisike 1.3g lauvärv maksab 16€ - arvutage ise kui palju rohkem te oma raha eest saate ;) 


Eyedust in Sand is beautiful holographic color that is perfect for inner corners. Very shimmery.
Eyedust toonis Sand on holograafiline kena värv, mis sobib imehästi silma sisenurka, mõnusalt helklev.

Make up store catches up with other big brands like clinique and revlon and comes out with chubby lipstick/lip pencils. This one contains shea butter and  vitamin E and promises to stay long on your lips without smudgeing. Comes in  a pencil form that needs sharpening and containg 2.5g of product. 
I must say that although I love the idea, it is not compareable to Revlon just bitten kissable lip balm stain- this one doesn´t have staining properties, it is more like a regular lipstick with added benefits of moisturizing your lips. I will do a separate comparision post on this one. 
Make up store üritab selle tootega jõuda järgi teistele suurtele firmadele, kes on juba paksemate huulepliiats-pulkadega turule tulnud. Toode on saadaval kolmes toonis: Sienna, Flame, Tangelo. Minul on neist kolmest kõige igapäevasem toon nimega sienna. Huulepliiatspulk sisaldab sheavõid ning vitamiin E´d  ja lubab püsida huultel kaua, ilma laiali minemata. Mulle ei meeldi, et see pliiats pole nö keeratav, sest esiteks on selliste pliiatsite teritamine minu meelest raiskamine ja teiseks, vb pole kõigil kodus suurt teritajat. 
Looking at the tube, I wasn´t sure if it is my color, but surprisingly I quite like it - it is orange toned nude lipgloss with sparkle. Since it is thicker in formula, it lasts better on my lips. I tried it out the other day and it stayed on 3-4 hours. Package comes with toe foot type applicator and it contains 10ml of product. 

Tuubi vaadates ehmatasin ära, et see küll minu värv pole, kuid huultele kandes hakkas see mulle isegi meeldima. Üldiselt ei kanna ma väga nude toone, mille alla see huuleläige minu silmis klassifitseerub. Täiesti nude tooniga tegu siiski ei ole, kuna tal on oranžikas alatoon ja mõnus sädelus. Kuna tegu on pigem paksema koostisega, siis see pikendab huultel püsimise aega - tegin ükspäev väikse katsetuse ja minu huultel püsis see 3-4 tundi. Pakend tuleb mugava aplikaatoriga ja tuubis on 10 ml toodet. Kindlasti leiab see suvel rohkem kasutust, kui ma natuke jumekam olen!
Cherry blossom is very pretty and nicely pigmented blush, that lasts on my cheeks pretty well. Since it is so pigmented, you only need a tiny bit! 
Minu uus lemmik põsepuna! Väga mõnusa kevadise tooniga, hea pigmendiga ja tänu sellele kulub seda vähe, samuti püsib see põskedel väga hästi! Kõiki make up store´i lauvärve võib kasutada põskedel ning põsepunasid laugudel ;) Põsepuna on matt, nii et ta ei rõhuta poore - sädelevad tooted kipuvad seda tegema. 

If you want to see more products, then take a peek at gorgeous Anna Elisabeth´s blogpost here. My goodibag was a bit smaller... 
Kui tahate näha rohkem uusi tooteid, siis piiluge ka armsa Anna Elisabethi blogisse (temal on natuke rohkem ette näidata :)). 
Aitäh, et lugesite!

5 comments:

  1. Seda sädelust tahaksin küll ja põsepuna on ka ahvatlev :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on jah imeline,katsun seda mõnes meigis kasutada, et teile näidata. :)

      Delete
  2. See põsepuna on imeline! Ja huuleläige samuti! :)

    ReplyDelete
  3. Parfait Amour ja Plateau on mul mõnda aega juba olemas olnud, väga mõnusad toonid. See põsepuna on lihtsalt imekaunis ja seda peab vist küll piiluma minema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nägin neid lauvärve su FOTD´s - väga põnev kombinatsioon! Põsepuna on tõesti kaunis ja käsi on selle järgi pea igal hommikul sirutanud. :)

      Delete