Saturday, March 2, 2013

Giveaway: Võida mineraalset kosmeetikat!

Hei, kaunitarid!

Lubasin teile ühes postituses, et koostöös mineralcosmetics.eu´ga tuleb väike üllatus ja nüüd on aeg see avalikustada. Nimelt algab nüüd üks väike loos, mis kestab kuni 10.märtsini. Avatud on see kõigile, kes elavad Eestis.
Loosi auhinnaks on:
1. Täissuuruses mineraalne põhi 
2. Mini suuruses põsepuna
3. Ultimate long flat buffer pintsel
Põhja ja põsepuna tooni saab valida võitja ise mineralcosmetics.eu lehelt. Konkreetse komplekti valisin ma ise välja, kuna mineraalmeiki kasutan ma igapäevaselt ja tore oleks ka ühele teist selline võimalus kinkida. Pildilt saate lihtsalt aimu, kui suured need tooted on. :) Auhinna koguväärtus on umbes 24€. 

Kuidas osaleda? 
Jäta palun selle postituse alla oma kommentaar järgneva infoga. 
1. Kohustuslik: Ole minu blogi jälgija GFC kaudu (leiad selle paremalt küljeribalt), kirjuta oma nimi, mille alt mind jälgid.
2. Kohustuslik: Like Beauty from Liz facebooki lehel: jäta siia oma FB nimi.
3. Kohustuslik: Like Mineral cosmetics.eu facebooki lehel: jäta siia oma FB nimi.
4. Kuna mulle väga meeldib ka teie arvamusi lugeda, siis ootaks ka kommentaaris:  Mida sa arvad mineraalmeigist? Kas oled seda juba kasutanud? Milline on su lemmiktoode mineralcosmetics.eu lehel? 
5. Lisahääl: Alati on lubatud seda postitust jagada, aga kohustus see ei ole. Kui jagasid, siis palun jäta link. :) Blogis jagades palun kasuta ülevalolevat pilti.
Palun jätke oma e-maili aadress ka kommentaari! :) 

Loosimine algab NÜÜD ja teie kommentaare ootan kuni 9.03.2013 23:59ni. Võitja kuulutan välja 11.märts ja võtan temaga ühendust e-kirja teel. Tal on aega 72h mulle vastata - kui selleks ajaks pole vastust, loosin välja uue võitja. Auhinna saadab võitjale mineralcosmetics.eu. :)

This giveaway is open only to my Estonian readers, so I am writing it just in Estonian. Sorry! 

Head loosiõnne teile kõigile!

52 comments:

  1. 91karolin on google konto
    Karolin Sakk on FB, järgin mõlemaid lehti. :)
    Pole ise mineraalmeiki kunagi proovinud, seega oleks huvitav.

    ReplyDelete
  2. 1. GFC Mari
    2 ja 3. Mari Peäske
    4. Mineraalmeiki kasutanud ei ole. Kui siis võib-olla niipalju, et mu lemmikjumestuskreem onLumene Double Stay Mineral Matt Makeup. Nimes vähemalt kajastub mineraal, haha. Lemmiktoodet mineralcosmetics.eu lehelt ei oska valida, kuna kokkupuude puudub.

    ReplyDelete
  3. 1,ilonaroosiorg@hotmail.com
    2 ja 3 Ilona Roosiorg,
    Kuna mineraalmeik on kallim kui tavakosmeetika,pole seda saanudki proovida,aga väga tahaksin ,olen ka sellises vanuses et ei soovi enam käija ringi pandasilmade ja koleda meigiga,sooviks proovida :),oodatud on ka kõik ilunipid blogis ja muu mis aitab hoida ennast kursis uute meigi trendidega!

    ReplyDelete
  4. 1. MerilyŠ

    2.|3. - Merily Šmidt

    4. Ostsin endale Micabella puudri ja olen rahul. Eelkõige ostsin oma mitte-nii-heas-seisukorras näonaha parandamiseks, kuid olen nüüd juba päris tükk aega Rimmeli puudrit kasutanud ja ausalt öeldes ei näe vahet. Ehk siis olen rahul, aga 35 euro eest enam ilmselt ei ostaks, kui just ühel päeval miljonäriks ei saa.

    ReplyDelete
  5. Merilin RoosmaaSunday, March 03, 2013

    1. Merilin
    2. Merilin Roosmaa
    3. Merilin Roosmaa
    4. Olen küll teadlikum kahjulikest ainetest kosmeetikas, aga viimasel ajal pole mul olnud vajadust midagi osta. s.t mineraalkosmeetikat, kuigi olen täiesti teadlik viimase plussidest ja olen avastanud ennast järjest looduslikumaid tooteid kasutamas. Lihtsalt meigikraam on jäänud uuendamata (samas on see väga oluline osa). Aga viimatiostetud jumestuskreemid olen saanud profi abiga, et saada enda nahale õige toon - ennast ei julge usaldada nii palju :) Seega vajab e-poest nt jumestuskreemi, puudri jms ostmine minult kindlasti natuke eneseületamist. Mis mulle kodulehelt silma hakkasid, olid primer ja concealer. Nagu ma aru sain, on mõlemad pulbri kujul, mis on harjumatu, aga tahaks proovida :)

    ReplyDelete
  6. 1. Kairin
    2.Kairin Koop
    3.Kairin Koop
    4.Mineraalmeigist olen siiani vaid head kuulnud ja kindlasti on plaanis seda ka tulevikus endale soetada, kuid siiani pole kahjuks jõudnud.

    ReplyDelete
  7. 1-3 Madli Tammel
    4. Mineraalmeigist olen palju head kuulnud, kuid pole kunagi soetanud endale ühtegi toodet nende kalliduse tõttu.

    ReplyDelete
  8. margothp753@gmail.com
    Margoth Plink
    Margoth Plink
    ma ise mineraalkosmeetikat ausalt öeldes veel ostud pole,aga see ei tähenda seda,et nad mulle huvi ei pakuks,pigem vastupidi.Sõbranna kasutab ja on väga rahul,eks see ole ikka nii,et inimesed on erinevad,samuti nende näonahad ja maitse.Ma olen tema oma proovinud ja jäin tulemusega väga rahule,olen ju ka 35+,seega tunnen asja vastu suuremat huvi.Päikest teilegi!

    ReplyDelete
  9. Riina Gumälis
    rimma44@hot.ee
    ei ole veel mineraalkosmeetikat kasutanud,kuid olen kosmeetika austaja pikka aega ja meeldib uusi tooteid eksperimenteerida:)

    ReplyDelete
  10. Riina Gumbälis
    rimma44@hot.ee
    ei ole veel mineraalkosmeetikat kasutanud,kuid olen kosmeetika austaja pikka aega ja meeldib uusi tooteid eksperimenteerida:)

    ReplyDelete
  11. Mineraalmeik ei ole kallim kui tavaline meik :) Kahjuks on selline imago kujundatud micabella, bellapierre ja da vinci cosmeticsi poolt. Minu lemmik Lumiere täissuuruses mineraalne põhi maksab 18$ ja sellest jätkub aastaks! :)

    ReplyDelete
  12. Mineraalmeik sobib igale vanusele. :) Kuivema naha puhul soovitan 10 min enne põhja pealekandmist nahk korralikult niisutada.

    ReplyDelete
  13. Siis oleme sinuga ühes paadis - ilmselgelt alustasin ma selle blogiga, kuna ka mulle meeldib asju katsetada ja loomulikult kõike ka oma lugejatega jagada. :) Isegi kui sa ei võida, soovitan ikkagi mineraalmeik ära proovida. :)

    ReplyDelete
  14. Loodan, et sa varsti jõuad proovida ja head jutud vastavad minu arvates tõele! :)

    ReplyDelete
  15. E-poest saab alati testreid ka tellida ja võitja saab loomulikult otse poe omanikult ka nõu ja abi tooni valimisel. :)

    ReplyDelete
  16. Micabella on tõesti kahjuks ülehinnatud, kuskilt tuleb ju müüjaneiude ja poeletikese eest tasumiseks raha saada. Sellepärast ongi e-poest tellimine palju odavam - mineralcosmetics.eu poes maksab põhi nt 9.9€ :) Ehk siis minu arvates suht sama hinnaklass mis tavapoe jumestuskreemidel. :)

    ReplyDelete
  17. GFC: Maire
    FB: Maire Maask
    FB: Maire Maask
    Mineraalmeiki ei ole kasutanud veel, kuid kindlasti tahan seda kunagi ära proovida. Olen kuulnud ainult head sellest.

    ReplyDelete
  18. oo.. väga põnev, polegi veel ühtegi Lumene jumestuskreemi proovinud. Usun, et Lumene tooted on väga kvaliteetsete koostisosadega ja nö saastavabad, nii et isegi kui tegu pole 100% mineraalse meigiga on see siiski kasulikum kui muud jum.kreemid. :)

    ReplyDelete
  19. Aitäh kommentaari eest ja usun, et meigi katsetamine on alati huvitav :)

    ReplyDelete
  20. Parabeenivabad on nad küll. Selle sarja omad vähemalt :)

    ReplyDelete
  21. devtcushki@gmail.com
    Diana Amirova
    Diana Amirova
    ei ole veel mineraalkosmeetikat kasutanud.vaga soovin proovida:)

    ReplyDelete
  22. GFC: Hegi M
    Facebookis mõlemad: Hegi Mark
    Olen ise pool aastat mineraalmeiki kasutanud ning pean ütlema, et olen väga rahul sellega, kuna see sobib mu probleemsele nahale ning hoiab näonahka särava ja ilusana. Mu lemmikpõhjaks on Lucy Mineralsi oma ning just ongi vaja uut põhja, päris mugav ju, kui Mineral Cosmetics'ist saab kiirelt toote kätte, kui peab ootama ca kuu aega otse müüjalt pakki :)

    ReplyDelete
  23. Katrin R
    Katrin Raude
    Loodan, et mineraalmeigist on kasu minu tujuka ja rasuse naha taltsutamiseks.

    ReplyDelete
  24. Väga põnev giveaway! Mineraalkosmeetikat olen alati valmis proovima, sest nagu kõik teavad, on see nahale parem kui tavaline kosmeetika. Prooviksin huviga kõiki nende tooteid :D
    Maarja Kass
    kassmaarja9@hot.ee

    ReplyDelete
  25. 1.Svea (svearoosilill@hotmail.com)
    2. svea0
    3.svea0
    4. ma ei ole mineraalmeiki kasutanud, aga huvi on selle vastu, sest mu väga hea sõbranna soovitab. ta vahetas kõik oma eelmised jumestustooted just mineraalmeigi vastu välja ja ütles, et näonahk on oluliselt paremaks läinud. Seega, mul on ka huvi nende imetoodete vastu:)

    ReplyDelete
  26. Olen alati soovinud mineraalkosmeetikat katsetada, kuid hinnad on ära hirmutanud kahjuks.
    GFC: Laura
    Facebook: Laura Lobjakas
    lobjakaslaura@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Kersti VainonenSunday, March 03, 2013

    GFC: ketttu
    Facebook: kersti vainonen
    4. ma ei ole kasutanud mineraalmeiki, ma ei oska selle kohta hetkel midagi arvata:), kuid usun, et see on hea.
    kersti.vainonen@gmail.com

    ReplyDelete
  28. GFC: Estelle S
    FB: Estelle Silm
    Kasutan mineraalpuudrit ja väga meeldib :)
    estelle.silm@gmail.com

    ReplyDelete
  29. GFC: saskia
    Facebook: Saskia Rass
    Sooviksin kasutada, aga ei tea milliseid tooteid alustuseks osta, ka hinnad on suht kõrged, niiet see olekski hea algus, kui ma need asjad võidaks.. :D
    sassa8@hot.ee

    ReplyDelete
  30. GFC: Maret Lond
    Facebook: Maret Lond
    Ei ole kasutanud mineraalmeiki, aga võiks proovida küll :)
    maret.lond@gmail.com

    ReplyDelete
  31. 1.Helen M
    2.Helen Maasik
    3.Arvan, et mineraalkosmeetika on nahale kasulikum ja ei sisalda nahale kahjulikke aineid ning sellega jääb loomulikum meik :)

    ReplyDelete
  32. GFC: Siret
    Facebook: Siret Viks
    Ei ole siiani kasutanud veel mineraalmeiki, aga on plaanis soetada mineraalne meigipõhi.
    siret.viks@gmail.com

    ReplyDelete
  33. 1. Katrin Kuus
    2. ja 3. Katrin Kuus
    4. Üldiselt arvan mineraalmeigist vägagi hästi, kuna see on täiesti naturaalne, igasuguste parabeenide, sulfaatide jne ainete vaba ja laseb nahal hingata :) Mineraalmeiki ise kasutanud pole, kuid mitmed sõbrannad ja tuttavad on seda lausa taevani kiitnud, kuna parandab näonaha seisukorda märgatavalt. Olen mõelnud proovida, kuid ei ole selles valdkonnas väga teadlik ja üsna kõrgete hindade tõttu pole julgenud ka päris huupi osta. Mineralcosmetics.eu lehel jäid kohe silma nende lauvärvid, mille toonid tunduvad imeilusad!!

    katrin.kuus91@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Tahtsin seda ka veel mainida, et uurisin mineralcosmetics'i lehel ringi ja nende tooted pole sugugi kallimad kui tavapärased meigitooted. Paljud asjad tunduvad odavamadki! Juhul kui ei võida, siis võikski endale sealt midagi soetada :)

    ReplyDelete
  35. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  36. 1. annu .
    2. ja 3. Anneli Kükker
    4. Kahjuks ei ole ennem mineraalkosmeetika tooteid proovinud, aga arvan, et need on arvatavasti looduslikud ning kasulikumad kui tavalised meigitooted poodides. Sirvin nende lehte, ja hinnad on väga normaalsed. Mulle isiklikult meeldiks proovida ära avocado õli.

    Kannuke6@hotmail.com


    ReplyDelete
  37. 1.Reelika
    2.Reelika Voo
    3.Reelika Voo
    4.Ei ole kasutanud mineraalkosmeetikat,aga arvan et on paremad kui tavaline kosmeetika!

    ReplyDelete
  38. 1.eellllluu@gmail.com (jälgin selle konto alt)
    2.Elena Pärn
    3.Elena Pärn
    4.Ei ole veel ise kunagi mineraalmeigitooteid kasutanud, aga kuna kõik kiidavad neid maani, siis tahaks ka ära proovida, kui head need ikkagi on. :)

    ReplyDelete
  39. 1. Elise
    2.- 3. Elise Teemus
    4. Tahaks kindlasti mineraalmeiki proovida, nahale mõjub kindlasti paremini kui tavaline kosmeetika.
    eliseteemus@gmail.com

    ReplyDelete
  40. 1. Tolmu Rull
    2. ja 3. Tolmu Rull
    4. Üldiselt arvan mineraalmeigist väga hästi. Meigipõhjadega olen vähe katsetanud, sest minu nägu kipub nende all väga läikivaks ja õiget tooni on keeruline leida. Erandiks on eelmisel suvel soetatud BareMineralsi meigipõhi, mis andis särava jume, aga ei läinud liiga läikima (vastuoluline jutt, ma tean). Kindlasti katsetan edasi. Mineralcosmetics.eu lehel jäid silma põnevad pintslid.

    tolmurullike@gmail.com

    ReplyDelete
  41. 1. Mari A.
    2.-3. - Mari Andreller
    4. Ma pole ise veel proovinud mineraalmeiki aga kindlalt tahaks proovida- olen ainult head sellest kuulnud.
    mari.andreller@hotmail.com

    ReplyDelete
  42. 1. Olen blogi jälgija, nimi peaks olema lihtsalt "Kadi"
    2. Like olemas.
    3. Like olemas.
    4. Pole kunagi kasutanud ja ei oska oma arvamust öelda:) Ei oska ka lemmikut öelda, sest pole ju proovinud midagi:)
    5. Jagasin twitteris: https://twitter.com/cucara0/status/310320672742199296

    kaditambaum@hotmail.com

    ReplyDelete
  43. 1. Kerli Ka
    2.-3.- Kerli Kanamäe
    4. Ei ole senini kasutanud
    5. Jagasin Twitteris, https://twitter.com/KerliKa/status/310326568897617920

    kerli.kanamae@gmail.com

    ReplyDelete
  44. 1. Heidi
    2.-3. Heidi veinberg
    4. Pole veel mineraalkosmeetikaga kokku puutunud.
    heidi.veinberg@gmail.com

    ReplyDelete
  45. 1. Katariina
    2..-3. Katariina Sõmmer
    4. Olen kasutanud Jane Iredale'i kahte mineraalpuudrit ja need on väga head. Mineralcosmetics.eu lehel neid kahjuks ei müüda ning muid tooteid kasutanud ei olegi, aga silma jäi põsepuna Wild Rose :)

    ReplyDelete
  46. Kai
    Kahjuks ei ole kokkupuutunud veel mineraal kosmeetikaga.
    kai.kass.002@mail.ee

    ReplyDelete
  47. 1. Karmen Meisalu
    2.-3. Karmen Meisalu
    4. Kuna mul on aknele kalduv nahk ja minevikus olnud aknega tõsiseid probleeme, valin väga hoolikalt, mida ma näonahale panen. Alates sellest sügisest olen kasutanud Everyday Minerals baaspuudrit, hetkel olen sellega päris rahul, katab normaalselt ja püsib kaua peal. Varem kasutasin aastaid Loeral True match minerals puudrit (kuigi see pole päris 100% mineraalkosmeetika, karbil ütleb, et 95% mineraalse päritoluga). Olen kasutanudd ka Mad Minerals päikesepuudrit, kuigi see on mul pigem riiuli peale seisma jäänud. Üldiselt ma ei panegi midagi muud peale mineraalpuudri näole (näokreemid välja arvatud), jumestuskreemi olen elus võib-olla vaid paar korda kasutanud :P
    Mineral cosmetics toodetega kogemus puudub, aga ma arvan, et need võiksid olla sama head kui EDM :)
    5. jagasin FB-s http://www.facebook.com/karmen.meisalu
    karmen.meisalu@gmail.com

    P.S. Jälgin su blogi juba päris mitu kuud, aga see on mu esimene kommentaar. Peab mainima, et mõnus lugemine, jätka samas vaimus :)
    Jõudu ja jaksu praktikatel ning palju edu lõpueksamiks!

    ReplyDelete
  48. 1. Alice Soots
    2.-3. Alice Soots
    4. Ma ei ole ise veel kunagi mineraalkosmeetikaga kokku puutunud. Kindlasti tahan kunagi ära proovida, kuna endal on kergelt probleemne nahk ja olen sellest palju head kuulnud. Siiani ei ole raatsinud osta.

    ReplyDelete
  49. 1. Ragne Mõisama
    2.-3. Ragne Mõisama
    4. Ei ole just selle brändi tooteid kasutanud, kuid muidu olen kasutanud mineraalpuudrit ja olen väga rahul :) Minu arvamus mineraalmeigist on väga hea ja kindlasti sooviks proovida antud Ultimate long flat buffer pintsit.
    Rakikasutaja@hot.ee

    ReplyDelete
  50. Efka
    Evelin Virnas
    just ongi uut mineraalpuudrit vaja :)
    evelinv@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Tere!

    Kas sul oleks võimalik toimunud loosimiste kommentaarid eemaldada? Kuna avaldatakse palju emaile, mis on google otsinguga leitavad ja sellega ka spam-robotitele kättesaadavad, oleks tore, kui need kaua ripakil ei ole.

    Ette tänades
    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ükshaaval ma neid kommentaare kustutama ei hakka- ei ole nii palju aega(jutt ei ole ju ainult sellest loosimisest) - ainuke võimalus on kogu loosimise postitus ära kustutada..

      Delete