JOIKi maailma mõnusaimad küünlad

Wednesday, March 13, 2013

Hei, kaunitarid!


Usun, et terve Eesti on juba korduvalt kuulnud ja lugenud ka blogidest, kui mõnusad on JOIKi küünlad. Siinkohal teeksin väikse vahekokkuvõtte neist küünaldest, mida ma juba proovinud olen. Viimati täienes mu küünlakollektsioon 5 liikme võrra, kui JOIKil oli sõbrapäevasoodustus 15% kogu kaubalt. Pea kuu on juba möödas, kui ma pildilolevad küünlad kätte sain - need pildid on lihtsalt mu arvutis passinud, vabandust. 
Need ei ole mitte minu esimesed JOIKi küünlad, kõige esimese küünla ostsin umbes aasta tagasi Tartu Kaubamajast ja kandis see nime Creme Brulee. Praegused küünlad ei olnud ka päris huupi ostetud - mõnda neist olin juba Kaubamajas nuusutamas käinud, kuid täishinnaga on nad siiski päris kallid. 
Täishinnaga maksavad minu tellitud tooted JOIK.ee netipoes ja esinduskaupluses: küünlad 6€/tk, kooriv mask kätele ja jalgadele 5.4€ ning superniisutav huulepalsam 3.8€. Transpordi kulu oli 2.15€ ja pakk oli juba järgmisel päeval mind pakiautomaadis ootamas - superkiire teenindus! 

Kooriv mask kätele ja jalgadele ja niisutav huulevõie saavad eraldi postitused. :)
Aga hakkame siis pihta ja üritan ükshaaval neid kirjeldada, kuigi minu arvates on JOIKi lehel juba suurepärased kirjeldused olemas. Pildil pole mu vanemaid küünlaid, sest olgem ausad - põlenud küünal ei näe enam nii esinduslik välja kui uhiuus.
Kõik küünlad on ühesuured, peaksid põlema kokku 30 tundi ning kaaluvad 145 grammi. JOIKi küünlaid on saadaval kokku 34 erinevas lõhnas, ilmselgelt ei jõuaks ja vist ka ei tahaks ma kõiki neid ära proovida, kuid proovinud olen järgnevaid:

Värskema lõhna austajatele:
1) Fresh - nagu DKNY Be delicious küünlaversioon! Ehk siis minu nina tunneb siin nt õuna, lillenoote ja veidi puiduhõngu. JOIKi kodulehe andmetel on see nooruslik aroom, mida iseloomustab õuna, kurgi, greibi, magnooliate, piibelehe, roosi, kannikese, muskuse ning sandlipuu erakordne kooslus.
2) Vahuvein ja maasikad on ülimõnus tagasihoidlik maasikalõhn, mis tekitab tuppa väga hea õhkkonna. Seda olen ka varem ostnud ja väga meeldib.
3) Aprikoos&freesia on tõesti kerge, romantiline puuviljalõhn - täpselt minu teetass! Pool küünalt on juba otsas, tuleb vist varsti uus tellida.

Marjade armastajale:
1) Metsamarja sorbett - mõnusalt marjane(mustikas, vaarikas, põldmari) ja minu arvates pigem sügistalvine lõhn. 
2) Vürtsikas jõhvikas - see põles 2012 jõulude ajal meie õhtusöögi laua peal, perfektne jõululõhn, milles on tõesti nii vürtse kui ka puuviljast hõngu, kuid samas ei ole see klassikaline glöggilõhnaline küünal, mis on ainult hea!

Lilleaasa nautlejatele
Piibelehte hoian rohkem kevadiseks ajaks, üsna tugeva lõhnaga ja kindlasti täidab kogu toa piibelehe ehk maikellukese lõhnaga. 

Magusasõpradele soovitan:
1) Creme brulee  on mõnusalt magus ja karamelline, nagu üks creme brulee olema peabki. Minu jaoks üks lõhnadest, millesse tahaks kohe hambad lüüa. ;) Väga isuäratav!
2) Magus kiusatus on natuke rammusam kui teised - minu jaoks vanilje-apelsini küpsise lõhnaga. Minu ämmakandidaadi lemmik. 
3) Paradiisi saar - tõesti on lõhnas tunda ananassi ja kookost - lihtne on silmad sulgeda ja ennast ette kujutada kuumal rannaliival lamamistoolis Pina Coladat limpsimas. Mis siis et ma alkoholi tarbin minimaalselt ning soojamaa reisil pole kunagi käinud, see ei tähenda, et sellest unistada ei või ;)


Üldiselt küünaldest:
Tavaliselt põletan ma JOIKi sojavahast küünalt 2-3 tundi järjest - see on täpselt paras aeg selleks, et kogu ülemine sojavahakiht ära sulaks. Kui küünlal lasta vähem aega põleda tekib oht, et küünal põleb keskelt auku - oma lolluse tõttu on see probleem mul praegu nt metsamarja sorbett nimelise küünlaga. Soovitan hoida ka küünlataht tõesti lühem nagu küünla all soovitatud (u 0.5cm)- liiga pikast tahist annab märku värelev leek ja suurenenud tahmaeritus. 

Kuigi küünal on ülimugavas klaasis - süüta aga põlema!, siis siiski see läheb kuumaks, nii et see tuleks asetada kuumakindlale pinnale. Kui küünal on lõpuni põlenud, eemalda kleebised ja taht, pese klaas puhtaks ja vii puhas klaas JOIKi esinduskauplusesse - saad uue küünla 30 senti odavamalt. :) Või kasuta klaasikesi oma iluarsenali hoidmiseks - minul nt on ühes klaasis vatipadjad, teises vatitikud ja tundub, et varsti lähevad ühte klaasi elama igapäevased pintslid (suurest ELFi pintslihoidjast ei ole neid lihtsalt enam nii mugav leida.)
Superäge oleks ka kui JOIK tuleks välja nt teeküünla suuruses lõhnaküünaldega - see võimaldaks proovida erinevaid lõhnasid ka neil, kellel rahaga kitsam. 

Lemmik: Ühte lemmikut on üliraske välja tuua, aga minu ninale meeldivad pigem värskemad lõhnad, nii et äkki vahuvein ja maasikad või fresh, kuigi Creme brulee on ka ülimõnus!

Kas olete juba JOIKi küünlaid proovinud? Milline on teie lemmiklõhn? 
Suur suur aitäh, et lugesite!

* Kõik küünlad ja muud siin mainitud tooted on minu ostetud, JOIK pole palunud mul seda arvustust teha. JAH, ma tõesti olen kulutanud küünaldele päris suure varanduse. :)

In english:
Long story short: JOIK is Estonian company that sells natural skincare, bath& body products and soywax aroma candles. I have tried their candles before and when they had their Valentine´s day sale(15% Off everything), I snatched up a few of them. Normal price is 6€ per candle and the burning time is 30 hours. There are total of 34 scents to choose from and so far I have tried only 9 of them and I have loved all! I won´t be describing each scent one by one, you can read all about them from JOIK´s website. 

So far my top 3 has been: (descriptions from JOIK.ee)

1) Strawberries & wine: A romantic and luxurious classic – ice cold champagne and sweet, sun-ripe strawberries.
2) Creme brulee: A rich vanilla custard with just the right touch of caramelized sugar on top. Like the dessert in the finest restaurants.
3) Fresh! is the first word that comes into mind while smelling this candle. A juicy and youthful fragrance combination of fresh apples, a sophisticated blend of exotic flowers, musk and sensual woods.

Why I like JOIK candles?
Sleek design, most comfortable package - you can just put your candle on heat-proof material and light it up- no mess with candle holders. Plus, you can return the empty and clean glass to JOIK store and get your next candle 30 cents cheaper. Or you can use empty glasses for beauty storage- I keep my cotton rounds and cotoon buds in them and maybe one of them will be soon a home for my everyday face brushes.
You should let your candle burn about 3-4 hours, so that the upper layers melt and then the candle can burn evenly. You must keep the candle wick quite short, so it won´t soot the glass. 


And yes, if you would like to buy some, yes they do ship internationally as far as I know(but you should contact them first at tellimused@joik.ee 
 and if you really really want to try them, write me and maybe I can help you. :) 



What is your favorite aroma candle? Have you ever heard of JOIK?
Thank you for reading!

You Might Also Like

8 comments

  1. Minu meelest on Fresh! küünal väga hea lõhnaga siis, kui ta ei põle. Seetõttu ta ostetud saigi. Kui aga põlema panen, hakkan tundma rõvedat kalahaisu moodi haisu. Päris vänge kalahais ei ole, aga midagi seelaadset. Kas Sinul lõhnab ikka samamoodi, nagu ta seda poeletil teeb?

    ReplyDelete
  2. Lõhn põledes veidi muutub, aga kalahaisu ma ei tunne- nii palju kui mina tean, siis lõhnameel ongi selline imelik meel, et ühe geeni erinevus muudab ühe inimese jaoks lõhna ebameeldivaks ja teisele väga meeldivaks...

    ReplyDelete
  3. olen omanud vaid vürtsika jõhvika küünalt ning see oli super. Plaanis on ka metsamarja sorbeti proovida ja kindlasti ka uus vürtsika jõhvika küünal muretseda. Poes olen tihtipeale neid nuusutamas käinud, kuid minu jaoks tunduvad enamik ikka väga magusad olema. Ilmselt peale JOIKi küünalde tahaks proovida ka Nurme Seebi küünlaid, nad on küll kallimad, kuid poes nuusutamas käies leidsin nii pitugi lõhna, mida kindlasti proovida tahaks.

    ReplyDelete
  4. Järgmisena proovingi vist Nurme seebi küünlaid - eriti ahvatlev tundub stellaariumi küünal :)

    ReplyDelete
  5. Tere,
    JOIKi toodetest võib sattuda sõltuvusse!
    Mina soovitan "Sidruni sorbet"-i! Kuna mul on köögis sein kollane, siis sobib see ideaalset sinna ja tekitab tunde, et sein lõhnaks :)

    ReplyDelete
  6. Soovitan proovida ka Kodutuli votiivküünlaid, mis lõhnavad imeliselt ja sobivad kasutamiseks näiteks Joiki klaasist topsis. Põletamisel sulavad mõnusalt laiali topsi sisse. Ja nende hind on veidike odavam ning kestavad peaaegu sama kaua kui Joiki küünlad. Ise olen juba mitu korda tellinud nende kodukalt, kuigi tellimuse täitmine võib võtta veidi aega....http://www.kodutuli.ee/votiivid.html

    ReplyDelete
  7. See "kalalõhn", millest eespool kirjutati on minu meelest seotud just tahmamisprobleemiga. Ma ei tea enam, mida teha. Küünalt kustutan, nagu soovitatud, et tahi lükkan küünlasse korraks, siis põlemise lõppedes ei tahma. Aga põlemise ajal tahmab ikka!!! Olen lõiganud tahti lühemaks, no aga ikka tahmab. Ei tea, kas see on mingi sojavaha eripära? Kõik muudkui kiidavad neid küünlaid ja kallid on ka ja ma pidin kahjuks pettuma. Aga eks ma jändan edasi, ehk saan ikka lahti sest tahmamisest ja tahmahaisust.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalalõhnaga on kasutajate jaoks siiski ainult üks küünal- Fresh nimeline. Tahmamise vastu muud rohtu ei olegi kui enne igat põletamist tahti lühemaks lõigata - vähemalt minul tahmab küünal nii tunduvalt vähem. :)

      Delete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images