Tuesday, March 12, 2013

Review: February Adorebox

Hey, beauties!

Finally I got my February Adorebox, other bloggers in Tartu got it on Friday, so I could´t wait to get mine. :) I tried to film a video about first impressions but failed at it again- camera doesn´t love me at all. Anyway, here are my Adorebox contents: 

Wohoo, lõpuks sain minagi oma kauaoodatud Adoreboxi kätte - paljud teist said vist selle juba reedel. Kuna ma olin kõhugripiga kodus ja teisel päeva poolel ennast paremini tundsin, üritasin jälle oma reaktsiooni filmida ja Jälle pidin tõdema, et videodesse ma ei sobi - sõnad lähevad kohe meelest ja tundun üldse mitte-mina-ise ja mingit võltsi muljet ma ju ka jätta ei taha. :) Midagi teile näidata ei ole, sest kustutasin need üritused juba kaameras ära. Igaljuhul olid minu veebruari Adoreboxis järgnevad tooted:


What is this Adorebox, you may ask? Well here you go:
It is a beauty box service and it costs 11.99€(includes free shipping to your doorstep). They promise to deliver 4-5 beauty products each month- full size & samples. The products that you get are somewhat personalized beacuse you have to fill out questinnaire about yourself. They want to know your skincolor, what kind of makeup and nail colors do you prefer etc. 
I love this beautybox because they can offer more variety of brands and they have more makeup products in the box that Glambox ever had. At the moment they offer this service to Estonians, Latvians and Lithuainians.



Mis imeasi see adorebox on?
Tegemist on Ilukarbi teenusega, mis maksab 11.99€ - asjade lihtsustamiseks on kulleriga koju toomine hinnas, ülimugav! Karbis on 4-5 ilutoodet ja testrid. Tooted, mille oma karbist leiate on ikkagi veidi personaliseeritud, näiteks toonide valik on karbiti erinev ja mulle tundub, et minu küsimustiku vastuseid on ikka loetud ;) Küsitakse nt kas juuksed on värvitud, kas nad on lokkis või sirged, milliseid küünelakke ja meigitooteid eeslitate (silmad-huuled jms eraldi!). 
Miks mulle meeldib see juba praegu rohkem kui Glambox - kuna tegemist on rahvusvahelise firmaga suudavad nad pakkuda rohke mulle huvi pakkuvaid brände ning karp on suunatud pigem meigihuvilistele - mina isiklikult ei tahaks iga kuu oma nahahooldustooteid vahetada, küll aga võin seda teha küünelakkide ja huuleläigetega kasvõi iga nädal ;) Hetkel on teenus suunatud Baltikumi riikidele. Adorebox on olemas ka Facebookis, kus aegajalt korraldatakse ka magusate auhindadega fännimänge ;)


Macadamia Natural Oil Nourishing Leave-In Cream (60 ml)/ Macadamia Natural Oil toitev juustessejäetav palsam 60ml, 4.16€ or 6.5$Tegelikult maksab 6.8€ nt siin
Promises to detangle, add shine, moisturize and nourish and protect color-treated hair from the sun. Should be perfect for thick and coarse hair types, mine are actually fine, so we will see if it weighs them down or not (everything diminishes volume in my hair... ). Has more fruity scent, no nuts here. I am most excited about this product in this month´s adorebox. I heard that other´s got to choose between this and miracle oil - I am happy that I got this product, because I already own the oil. :)
Lubab lahti harutada pusasid ning taltsutada metsikud juuksed, andes samal ajal juustele pehmuse ja sära. Kui sul on värvitud juuksed, siis aitab see toode juuksevärvil püsida, kuna sisaldav UV kaitset. Makadaamiapähkliõli on viimasel ajal väga populaarseks saanud, kuid inimkonnale on ta tuttav juba ammu eelkõige tänu oma toitvatele ja tervist edendavatele omadustele. 
Tõenäoliselt olen ma selle toote üle kõige õnnelikum, kuna varasemalt on olnud väga hea kogemus Macadamia sügavalt niisutava maskiga. Kuulsin, et olevat saanud valida selle toote või õli vahel, vastab see tõele? Mina ei valinud midagi, aga kuna mul õli juba olemas oli, siis olen õnnelik, et just selle juustessejäetava palsami omanikuks sain. Täpselt paras suurus, et reaalselt aru saada, kas toode toimib või ei - usun pigem, et toimib. Lõhn on pigem puuviljane kui pähkline, mida võiks ju tegelikult makadaamiaõlist oodata.

Di palamo rose scented shower gel and hand-body cream/ Di Palomo roosilõhnalised kehakreem ja dušigeel, 25ml, 3.5€ 
Shower gel promises to be luxourious, containing only best ingredients, including provitamin B5. Body- and handcream contains olive oil and natural extracts, so it should moisturise, nourish the skin, leaving it extra smooth.
Beautiful promises, yes?! Unfortunately these both have very strong rose smell, so I have no intention using it, but for the record, my nose is very sensitive and I almost wish that products didn´t have any smell at all. If you want to try these products, then feelunique sells them too, mini set containing 3 products cost £ 8.1.
Dušigeel lubab olla rikkalik, luksuslik, sisaldades vaid parimaid koostisosi s.h. provitamiin B5. Käte- ja kehakreem sisaldab aga oliivõli ning looduslikke ekstrakte, mis rahustavad, niisutavad ning toidavad nahka. Äärmiselt armas pakend, aga ülitugev roosilõhn, nii et kahjuks ei suuda ma neid kasutada. Mina olen muidugi imelik ka, kuna mul on lihtsalt väga tugev lõhnataju - kui see minu teha oleks, siis oleks palju rohkem tooteid lõhnavabad. :D 

Boots Botanicals puhastav ja vereringet stimuleeriv kehasuflee, 75ml, 4.5€ (3 latti?!)
This promises to stimulate blood circulation, purify the skin and so it should diminish cellulite(the cosmetic problem, not skin infection). Promises to moisturize, nourish and you should get more toned skin. I am not a big fan of this product, because although it says botanics on the packageing, it is far from natural - it is full of mineral oil, parafinum, silicones and so on. Only plants in the ingredient list are coconut oil and horse chestnut extract. Since I try to use more "good chemicals" on my skin, this probably is bin material. Question to my UK readers - when did you last see this product in Boots?
Kaasasolev tekst on paljulubav: hellita oma nahka kreemja kehasufleega, mis aitab parandada vereringet ja seega naha sügavamaid kihte toksiinidest vabastada, esimene samm tselluliidiga võitlemisel. Sisaldab hobukastani ekstrakti. Tõenäoliselt ma seda eriti ei kasuta, koostisosades vaatas kohe vastu hulgaliselt parabeene, mineraalõli jne. Ära anda mu südametunnistus seda ka ei luba- miks peaks keegi minu arvates halba toodet kasutama... nii et prügikastikraam kahjuks.
Technic Kajal Kohl Crayon silmalainer 1.5€ 
I haven´t tried eyeliners like this before. On first glance a question popped to my mind instantly- how to you keep the end sharp?! You can´t actaully sharpen it, so although it may give you perfect smokey eye in the beginning as promised, you will soon loose the precision. Anyway, great idea, but I wish it would be more pigmented - when blended a bit, it starts to look more like dark gray, not deep black. ON positive side, it IS really cheap and it glides on smoothly, doesn´t tug on the eyelid. I don´t know about the longetivity, because I haven´t obviously tested it out yet.
Polegi veel sellise kujuga lainereid kasutanud, põnev idee. Lubab muuta täiusliku suitsusilma tegemise lapsemänguks - võimalik, sest toodet on minu arvates kerge peale kanda ning hajub lihtsalt - probleem on aga see, et mustast saab hajutades tumehall. Teiseks ei kujuta ma hetkel ette, kuidas otsa teravana hoida- sellist asjandust ei terita ju kuidagi. Kuidas ta püsib, seda ei oska ma veel öelda, kuna ilmselgelt pole ma veel jõudnud seda kasutada. 
And adorebox bonus:
As bonus I didn´t recieve any beauty products this time, just Geisha dark chocolate, but women love chocolate, so I am happy with this little surprise. 
boonuseks oli seekord minu karbis ainult geisha šokolaad, hea seegi - šokolaad kulub ikka naistele marjaks ära :D
So in conclusion, it wasn´t my favorite Adorebox so far, but I still hope to do a review on next month´s Adorebox and maybe get something interesting again! :) 
Kokkuvõttes ei olnud tegu mu lemmik karbikesega, kuid samas sain tõenäoliselt ühe toote, mis potentsiaalselt väga palju kasutust leiab. Loodan väga, et saan teieni ka järgmise kuu Adoreboxi tuua. :) PS! mulle tundub järjest enam, et see nn iluprofiil on ainult formaalsus, millest keegi tegelikult ei juhindu. Kui kõik hinnad kokku liita, siis kindlasti tuleb karbi väärtuseks üle 11.99€ , mis tuleb hetkel selle saamiseks maksta. Kui oled huvitatud, siis soovitan juba paregu oma karp ära tellida, tihti juhtub, et kuu lõpupoole on kõik karbikesed otsas.

Aitäh, et lugesite!

5 comments:

  1. Kusjuures mina olen kunagi proovinud selle sama firma kehasufleed ja minule see väga meeldis. Koostisosad on küll jah, nii nagu nad on. Tihtipeale on raske leida hea koostisega ja head ning töötavat toodet ning tihti kipub käsi sirutama sisse harjunud mitte nii hea potsiku järgi. Aga aitäh hea postituse eest ning mulle tundus, et selle kuu Adorebox oli kuidagi lahja - mõtlesin endale järgmiseks kuuks tellida, aga ei tekkinud ahvatlust, võib-olla järgmine kuu ! :)

    ReplyDelete
  2. Triinu Liis RaudmägiTuesday, March 12, 2013

    Oooo kui ilus uus kujundus ja header! Suured pildid meeldivad ka :)

    ReplyDelete
  3. Aitäh! Pildid on vähemalt viimased aasta aega olnud juba nii suured ;)

    ReplyDelete
  4. ohhooo.. äkki siis isegi mõtlen proovimise peale, selle lõhn oli küll meeldivalt värske, mitte hingemattev :)

    ReplyDelete
  5. Triinu Liis RaudmägiWednesday, March 13, 2013

    Veider.. Ja mina alles nüüd ärkasin :D Ehk tõesti tõmmati koos tarkusehammastega kogu mu tarkus välja!

    ReplyDelete