Review: Maybelline Fit Me- does it fit me?

Tuesday, March 05, 2013

Hey, beauties!

I know that I am almost the last person to try Maybelline fit me range, but better late than never, right?! In US this range was released more than 2 years ago and in Estonia it has been available for a year. New addition was concealer, which has been on our market for a month.

Ma tean, et ma olen uskumatult hilja peale jäänud selle arvustusega, kuna Fit me seeria on tegelikult turul olnud juba üle aasta, aga parem hilja kui mitte kunagi, eks? Veebruarist alates lisandus Fit me peresse ka mu lemmik peitekreem - nii et nüüd saavad seda kõik endale osta. :) Mina katsetasin nii peitekreemi(toon 10), jumestuskreemi(toon110) kui ka puudrit(toon 120)- aitäh Maybelline´ile selle võimaluse eest. Uhh, see postitus on pikk ja nõudis korduvat pildistamist, sest avastasin pilte arvutisse pannes, et ei ole kõik ikka nii nagu soovisin. Kindlasti võtab selle lugemine vähem aega kui minul selle kirjutamine :D

Maybelline Fit me foundation
Comes in 18 shades, at least 9 are available in Estonia too, so I would say that it has good color selection for different skintones and undertones. My tone is the lightest in the range - 110. Price is 13-14 €, I saw it on sale in Maksimarket for 9.1€.
Let´s start with the apperance: nice glass bottle with pump, Fit me range has nice sleek and minimalistic design. You will get 30ml of foundation.
This foundation has SPF 18 - always a good thing, because sun damage drastically increases ageing. 
Coverge with this foundation is light to medium, I don't have overly problematic skin, so no extreme difference in before and after photos. Yes, it evened out my skintone, but I didn´t get extremely flawless look with it. Feels light on the skin, so it let' s your skin breathe - so it lives up to it´s promises in this point. 
This is definitely dewy foundation, so beware if you have oily to combination skin type. On my skin it began to look more shiny after 3-4 hours- especially on my forehead, I have combination skin type.
Didn't last all day on my skin, after 5-6 hours starts to get blotchy and uneven, even though I used Maybelline fit me powder to set it. Unfortunately, the longetivity of this foundation wasn´t better with Lumene matifying face primer. 
Long lasting effects or side effects - I didn´t experience any bad effects on my skin. This foundation didn´t break me out.

Jumestuskreem:

Saadaval 18 eri toonis, millest Eestis on saadaval vähemalt 9 - minu toon on kõige kõige heledam ehk 110. Minu teada peaksid olema 0ga lõppevad toonid sooja/kollaka alatooniga ja 5 lõppevad külma/roosa alatooniga. Hind peaks olema 13-14€ vahel, hetkel nägin neid müügil soodushinnaga Maksimarketis 9.1€ eest. 

Jumestuskreem tuleb ilusas kandilises klaaspudelis, millel on ka pump. Toodet on selles 30ml
Esimesel pealekandmisel juba sain aru, et tegu ei ole suure katvusega tootega, pigem kerge-keskmine katvus. Pealekandmisel kasutasin Real Techniques Buffing brush'i, olen proovinud ka sõrmi ja ütleks, et nii sulandub jumestuskreem paremini oma nahaga. Kindlasti ei saa sellega veatut nahka, nagu reklaamis lubatakse, kuid kellel pole väga probleemne nahk, siis igapäevaseks kandmiseks sobib see küll.
Lõpptulemuselt on tegu säravama - naturaalse tootega, kes matti tulemust armastab, siis see ei ole teile. Pigem sobib see minu arvates kuivema või normaalse nahatüübiga kasutajale - minu kombineeritud nahatüübiga hakkas 3-4 tunnise kasutamise järel juba otsaesine läikima, kuigi kasutasin ka puudrit (maybelline fit me 120). 
Püsivuselt on see harju keskmine st et minu nahal hakkas ebaühtlaseks muutuma pärast 5-6 tunnist kandmist, pärast 12 tundi ei olnud teda enam peaagu üldse alles. Tollel päeval ei kasutanud ka meigialuskreemi, et näha kuidas toode üksinda hakkama saab. Nüüdseks olen ta ära katsetanud koos Lumene meigialuskreemiga ja kahjuks ei püsinud ta kauem ilus. 
Koostiselt on see kergem ja ei ole nahal raske, laseb nahal hingata. Koostisosade nimekirjas ei paistnud mineraalõli, kuid leidub silikoone. 
Boonusena on SPF18 - päike on põhiline naha vananemise kiirendaja, nii et mul on hea meel, et Maybelline juba sellele mõelnud on. Mina ausaltöeldes olen laisk ja ei kasuta eraldi päiksekaitsefaktoriga kreemi - tegelikult peaks seda tegema ka talvel, lumelt peegelduva UV kiirguse tõttu.

Õnneks ei põhjustanud see jumestuskreem mu nahal mingeid reaktsioone sh aknet.
Kokkuvõttes on tegu asjaliku jumestuskreemiga, kui sinu päevad ei ole 12 h, nahaga pole palju probleeme ning eelistad säravamat lõpptulemust. 

Close ups to show the coverage. You can see the cause of my eyelid infection on this photo- "gorgeous" hordeolum. That does not help with getting my eyeliner to match up and it will probably be so for 2-3 months. :S
Lähivõtted, et saaksite aimu katvusest. Toote kandsin peale näppudega. Siin pildil on näha ka mu "imekena" sõber, kes veebruari keskel mulle vastiku laupõletiku põhjustas. Saage tuttavaks- sisemine odraiva ehk rahetera ehk hordeolum. Nüüd pean paar kuud ootama, et ta lahkuks, senikaua on üsna keeruline mõlemale silmale ühesugust laineri joont teha.. :S
Maybelline fit me pressed powder
Again, has a nice color selection, 18 shades to accompany each foundation shade. I have shade 120, which is third one from the lighter side. This powder offers a bit of coverage, leaves a natural finish and doesn´t look cakey. It has illuminating particles, but on my skin it isn´t glittery as some have complained. Nice everyday powder, but you do have to reapply it during the day. Price is 13-14 €, I saw it on sale in Maksimarket for 9.1€.


Puuder:
Puuder nagu puuder ikka, tuleb peegli ja puudripadjaga. Lisaks jum.kreemi kinnistamisele omab see ka veidi katvust, eriti kui kannate seda peale kaasasoleva padjakesega. Puudripintsliga peale kandes saab aga kergema tulemuse. Toodet saab 13-14€ eest 9 grammi. Jätab loomuliku tulemuse. 
Maybelline Fit Me concealer
Comes in 6 shades, I have shade nr 10 - lighter yellow toned concealer. This concealer was in my last year´s favorite posts too, because it is creamy, yet light and covers everything that needs to be covered. Only complaint is that 10 is a bit dark for me, shade nr 15 would work better - it is lighter and has more pinky undertones. If you didn´t know, then pink counteracts blue tones - perfect for those who suffer from dark undereye circles. I usually use tone nr 10 with mineral foundation over it, otherwise it is too orange dor my skintone.


Peitekreem:
Seda olen kiitnud juba oma eelmise aasta lemmikutes. Kasutan seda peamiselt tumedate silmaaluste varjamiseks: hea katvus, kerge koostis, ei kogune eriti kortsukestesse. Saadaval on 2 tooni (10 ja 20), mul on toon nr 10 - heledanahalisele tumedate silmaaluste katmiseks sobiks tegelikult toon nr 15 rohkem, panen selle oma "to-buy" listi. :) Soovitan proovida! Hind peaks olema 8-9€, 6.8 ml eest. Toon nr 10 on minu nahatooni jaoks liiga oranž, aga ma panen selle peale tavaliselt mineraalse põhja, mis kõik ilusti ära ühtlustab. 
All products swatched: daylight, without flash / Kõik näited nahal: pilt päevavalguses, välguta.
So do answer the question- it didn´t fit me perfectly, but some of the products I love. I wouldn´t go out and purchase this foundation again, but I have found my holy grail concealer, so thumbs up for that and I definitely recommend you try it out!

Thank you for reading!

Ja nüüd kauaoodatud vastus pealkirjas olevale küsimusele- kui kogu sarja hinnata, siis kahjuks see ei sobinud mulle 100%, aga siiski leidsin ka ühe suurepärase toote - peitekreemi, mida kindlasti ostaksin uuesti. Jumestuskreem jääb aga minust edaspidi poeriiulile. 
Aitäh, et lugesite! 

You Might Also Like

5 comments

  1. See peitepulk on ka minu lemmik. Sain selle kunagi tasuta kui nende jumestuskreem tuli Eestis müügile, aga siis seda peitepulka Eestis ei müüdud (olin siis väga pettunud). Kui kuulsin, et see tuleb müügile ka Eestis, olin päris õnnelik ja nüüdseks kasutan seda igapäevaselt.

    ReplyDelete
  2. Minu esimene kokkupuude oli sama teed kaudu ehk sain ka selle jumestuskreemi ostuga kaasa :) Kusjuures, tookod jagati tooni nr 20, kuid millegipärast on vana 20 ja praegune 10 täpselt samad - äkki lihtsalt vale kleeps eelmisel... aga pole hullu, vana on juba otsas :P

    ReplyDelete
  3. Endal on ka olemas peitekreem ja täitsa meeldib, ei ärrita minu nahka ka, mis on minu jaoks suur pluss. Nr 10 on tõesti minu jaoks ka tsipa liiga tume, aga kui kanda seda koos Maybelline'i BB Creamiga ning korralikult hajutada, siis on tulemus täitsa okei.

    ReplyDelete
  4. The foundation looks very good on you! :3

    My giveaway: http://mykawaiisecret.blogspot.pt/2013/03/firmoo-eyeglasses-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. Maybelline products are great and actually they are looking great on you. I love to try various shades to find out how they go on the skin texture. Hoping for better results. It's good to stop by and read your post. Thanks..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images