Arvutus: Sügavpuhastav näoseep Nurme Seebilt.

Monday, April 22, 2013

Hei, kaunitarid!

Täna tutvustaksin ühte oma uut lemmikut - kasutan seda hetkel The Body Shopi teepuuõliga näopesuvahu asemel ja see on tõesti vähemalt sama hea, võimalik, et paremgi! 
Juttu tuleb Nurme Seebi sügapuhastavast näoseebist. Idee seebiga nägu pesta tundus alguses hirmutav, kuna igalt poolt ju tuleb infot, et see on näole halb ja kuivatab nahka liigselt. Selle seebi puhul õnneks see eelarvamus ei kehti!
Seep lubab:
Puhastab sügavalt mustuse ja meigijäägid. Niisutab ning taastab naha loomuliku mineraalainete sisalduse.

Kasutamine:
ajada märg seep käte vahel vahule ja masseerida seebivahuga nägu ning kael, et eemaldada mustus ning meigijäägid. Loputada sooja veega. Sobib igapäevaseks kasutamiseks.

Koostis: 
Olea Europaea Fruit Oil (oliivõli), Aqua, Cocos Nucifera oil (kookosõli), Ricinus Communis Seed
Oil (riitsinisõli), Butyrospermum Parkii Butter (sheavõi), Goats Milk powder (kitsepiimapulber),
Activated Charcoal (aktiivsüsi),
Cananga Odorata Flower Oil (ylang-ylangi eeterlik õli), Pogostemon Cablin Oil (patšuli eeterlik õli), Lavendula Angustifolia oil (lavendli eeterlik õli), Linalool*, Benzyl benzoate*, Benzyl salicylate*, Farnesol*.
* esineb eeterlikes õlides looduslikult.


Lõhn:
taimne/naturaalne, ma ütleks, et lavendli lõhnaga - ka koostisosadest leiab tõepoolest lavendli eeterliku õli.

Hind: 
Kodulehel maksab 6€. Kogu info, kus Nurme Seebi tooteid müüakse, leiate siit.
Minu arvamus:
Esiteks, ärge ehmatage - tekkiv vaht on hall, see tuleneb sellest, et seep sisaldab aktiivsütt. Vaht tekib väga kergesti ja on mõnusalt pehme. 
Teiseks, ärge kasutage seda seepi silmaümbruses, kuigi ta väga edukalt ripsmetušši eemaldab, on kuratlikult valus kui see silma läheb. Siinkohal on seep ikkagi seep. Rohke loputamisega valu möödub, aga olge vähemalt hoiatatud.
Komandaks, seep eemaldab tõesti VÄGA hästi meiki! Lubab eemaldada meigijäägid, aga laisal päeval olengi ainult näopesu meigi eemaldamiseks kasutanud ja tõesti saab nahk väga puhtaks.
Neljandaks, pärast pesu on nahk pehme ja siidine. Kui sul on rasune või normaalne nahk, siis ei ole see seep sinu jaoks tõenäoliselt kuivatav. Väga kuiva naha omanikud võivad siiski veidi tunda naha kiskumist - aga selle lahendab ära hea niisutav kreem. Mina olen seda seepi kasutanud ülepäeviti ja tundub, et see on mu jumet ka veidi klaarimaks muutnud - punetavaid tegelasi on vähem tekkinud. 
Praegu ei oska ma veel öelda, kui kauaks seepi jätkub - hetkel tundub, et umbes 2-kuuks. 

Kokkuvõttes:
Taskukohasem ja looduslik alternatiiv näopesugeelidele ja -vahtudele. Mina olen rahul ja soovitan seda teilegi. 

Lähiajal(paari kuu jooksul) tuleb kindlasti veel Nurme Seebi toodete arvustusi-tutvustusi, sain neilt armsa kingituse paari toote näol- kes mind Instagramis jälgib (kliki peale!), teab juba mis täpsemalt mu kotikeses peidus oli. 

OLULINE INFO!
Kahjuks on nüüd nii, et postitusi tuleb harvem - 5.juuni on lõpueksam ja ma olen juba aprilli keskpaigast tõsise kordamisega tegelenud! Ärge siis väga kurvastage kui mai lõpus- juuni alguses mu blogis vaikus on - kui raske aeg läbi, tulen tagasi! 

Aitäh, et lugesite!

In English:
About 2 weeks ago I got a small package from Nurme Seep- it is Estonian Company that sells natural skincare, spa products etc. First thing I tried out is their Deep Cleansing Facial Bar with Activated Carbon. 
Description says that it deep cleanses your skin, removes dirt and traces of makeup. Moisturizes and balances mineral elements of your skin. 
This soap has medicinal/herb scent - to my nose it smells like lavendula and it does contain Lavendula essential oil. Soap lathers up nicely, producing thick, soft gray colored foam. Removes all the makeup as promised, even mascara - although, you have to be careful, not to get it into your eyes - because it stings! 
If you have normal to combination or oily skin, this soap won´t dry out your skin. I can' t promise that for dry skinned ladies - sometimes I do feel that I need extra nice moisturizer after washing my face. 
I have used it for 2 weeks and I can say that it has clarified my skin a bit - less annoying breakouts is always good!
This small bar weighs 130 grams and it will probably last you 1.5 - 2 months. The price for this interesting soap is 6€. Unfortunately I don' t know if Nurme Seep is available internatinally or not. 
In conclusion:
I really like this soap and the idea of using more natural products on my face! Definitely try this out, if you can!

Thank you for reading!

You Might Also Like

4 comments

  1. Olen sinuga päri, et see seep on väga hea ja lihtne viis nägu puhtaks saada! Mina olen küll hetkel väga rõõmus, kui meigikoolist tulen ja ei pea meeletutes kogustes vatipatju ja meigieemaldit kasutama, et nägu puhtaks lõpuks saada! Lähengi täna ja tellin nende e-poest uue seebi ;)

    ReplyDelete
  2. Tundub huvitav, olen ka mõelnud osta, aga ootasin just enne, et äkki leian mingit infot blogidest :)!

    ReplyDelete
  3. Tellisin endale ka. Mugav kasutada ning puhastab tõesti väga hästi. Siiski olen hetkel kasutamisest pigem hoidunud, just kuiva naha tõttu, sest isegi peale niisutava kreemi kasutamist jäi nahk kiskuv ning kuiv. Täna lähen uuele katsele, ehk aitab õli :)

    ReplyDelete
  4. I've recently been trying more natural products, haven't tried this one yet but it sounds pretty good. Might give it a try.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images