FOTD: Cherry blossoms

Monday, April 01, 2013

Hei, kaunitarid!

Täna üks lihtsam meik 27.märtsist. Mõtlesin, et katsetan ära Make up store´i põsepuna ka lauvärvina ja toimis minu arvates üllatavalt hästi. Päris igapäevameigiks ma seda nimetada ei saa, sest tavaliselt mul pole hommikuti aega, et lauvärvidega mässata - ühtlane jume, põsepuna ja ripsmetušš on pigem see, ilma milleta mind ei näe. 
Kõik kasutatud tooted leiad alt fotolt. :) Pidlilt on puudu ainult NYXi Eyebrow cake powder, aga seda te olete juba korduvalt näinud, nt eelmise aasta lemmikute postituses.

Kas teie olete ka kasutanud meigitooteid mujal kui ette nähtud? Muideks Make up store pigem julgustab seda tegema, nii et võite julgelt kasutada lauvärve põskedel ja põsepuna laugudel - neutraalsete toonidega on see minu arvates suurepäraselt teostatav. Ma ei tea kas sinised või rohelised põsed on minu teetass, aga laske käia kui teile meeldib!
 Hele lauvärv sobib suurepäraselt highlighteriks ka sarnaluule. Mina olen lauvärvi kasutanud ka huultel - seda saab kanda lihtsalt huulepulga peale või segada läbipaistva huuleläikega ja saad täiesti unikaalse tooni. 

Eyedust toonis sand on kindlasti efektsem, kui kasutad seda märjalt, kuna kuivana, ilma aluskreemita ei jää teda väga näha. Microshadow toonis powdery nut on TÕSISELT maailma kõige siidisem lauvärv, mida ma olen katsunud, sellepärast ka sai ta ostetud ja ootas kurvalt, millal ma ta jälle avastan. Toon tundus poes heledam, kui ta tegelikult laugudele jääb (või siis olen mina veel kahvatum, kui ma arvasin.. )

Kuigi täna on 1.aprill, pole see aprillinali - mulle pole kunagi meeldinud mingeid tobedaid nalju teha, enamasti on ju tegu labase huumoriga kellegi teise kulul. Sõbralikke nalju võib ju omavahel kogu aasta teha, selleks pole vaja eraldi päeva :) Loomulikult võite ikkagi kommentaaridesse jätta, mis põnevaid nalju te täna omal nahal kogesite või teistele tegite. 

Today I wanted to show you simple makeup using make up store´s blush as an eyeshadow. I used their cherry blossom blush in my crease and I love it that way too! I wouldn´t say that this is my everyday makeup, but if I had more time in the mornings, it probably would be. At the moment I use concealer + mienral base + blush and mascara + sometimes something on the lips, usually just lip balm.
Have you used makeup products where you are not supposed to use them? If you didn´t know then make up store encourages this behaviour - you can use all of their eyeshadows anywhere on your face and blushes-bronzers on eyes - it is basically all the same, but I prefer neutral colors to use that way - green or blue cheeks are out of my comfort zone :D
PS! This is not april fool´s post, I really use makeup products quite creatively. :) 


Põsepuna 12€ / Blush 12€, Eyeshadow 11.5€ / Lauvärv 11.5€ / Eyedust 11.5€/ Mineral base 26.95€

You Might Also Like

11 comments

  1. mul on üks Ingloti blush/highlighter (millest kirjutan varsti pikemalt) ja olen seda ka lauvärvina kasutanud. väga hästi ajab asja ära ja mõnele päevasele tripile saakski vaid selle kaasa võttes kolm asja korraga ära ajada :)

    ReplyDelete
  2. Looking great Liz, Love the fact that you know hoe to apply the make up correctly. Have you had artistic lessons?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nope, I am self-taught, all my knowledge comes from youtube and just practicing a lot on myself. I am probably not that good when it comes to doing makeup on others.

      Delete
  3. Olen hädavajaduse korral kasutanud huulepulka kreemja põsepuna asemel. Käib küll.

    Kõige huvitavam nipp, mida näinud olen, on veekindla ripsmeka kasutamine alalau limaskestal (väikese pintsli abil siis). Soovitan proovida, kui pliiatsite püsimisega probleeme on. Minu kõige lemmikum laineripintsel on tegelikult Oriflame huulepintsel, kuid selliseid pole vist enam müügil, ma arvan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on alalau limaskesta jaoks avon super-shock silmapliiats - no mu silmad võivad jubedalt vett joosta ja see ei liigu kuskile.

      Delete
    2. Mul kipub ka Supershock minema lipsama :(

      Delete
  4. Ma kasutasin mac-i kolme lauvärvi segatuna põsepunaks :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kas see ongi trio või oled värvid ise kokku kombineerinud? Mis toone sa nii kasutad?

      Delete
  5. Ma kasutan ka tihti põsepuna lauvärvina, sest mõnikord lihtsalt tahaks natuke roosat silmadele lisada ja põsepunad tunduvad mul alati kuidagi pigmenteeritumad ja parema tooniga kui kõik mu roosad lauvärvid :P
    Ja üsna regulaarselt kasutan ma ka elfi concealer pintslit (selline hea väike lapik pintsel) ripsmetuši pealekandmiseks, sellega saab nii hästi juurtest otsteni kõik ripsmed kaetud, ja nad ei lähe üldse tükki, lisaks saab alumised ripsmed niimoodi väga täpselt ära värvitud. Ma olen suht vaimustuses sellest põhimõtteliselt :D

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images