Wednesday, April 24, 2013

FOTD: Simple eyeliner

 Hei, kaunitarid!

Vahelduseks üks lihtsa meigi post - kiire elutempo tõttu ei ole aega enam ekstreemsemaid fantaasiameike teha, aga sellsite igapäevasemate jaoks ma õnneks siiski aega leian.
Andke teada milline on teie lemmik lainer, mis toodet kasutate, millise kujuga joone tõmbate?
Ma isiklikult eelistan klassikalist varianti - väike flick välisnurka ja valmis. Samuti ei tee ma lainerit ülijämeda joonega, kuna vaatamata siinsele pildile, on mul tegelikult laud üsna väikesed. (shhh... ärge teie nii palju kulme kergitage, saate ka kortsud otsmikule, nagu mina - õnneks peegelkaamera ei rõhuta neid! ) 






Loomulikku jumet aitas ühtlustada Rimmel Match perfection, toon ivory. 
Põskedele lisasin värskendavat puna ELFi studio sarja põsepunaga toonis Twinkle pink.
Lauvärvid Sleek Oh so special paletist: Elevandiluukarva toon üle kogu lau, kulmu alla. Koopajoonele matt külm tumepruun- ma ütleks, et see on veidi lillaka alatoongia isegi.  
Lainerijoon Maybelline lasting drama geel-lainer + Real Techinques pixel perfect laineri pintsel. 
Ripsmetele mu lemmik Maybelline the ROCKET volum express tušš (viimasel ajal on hakanud silmaaluseid määrima, aga ta on ka juba 3 kuud avatud olnud ja otsa lõppemas - rebuy!).
Kulmudele vana hea NYXi kulmukomplekt - kasutan heledamat tooni ja vaha enamasti. Või kasutasin ma seekord hoopis Lumene kulmupliiatsit, toonis gray brown - kahjuks ei mäleta!  
Huultele ISADORA huuleläige, mis täpsemalt, on hetkel saladus - Eesti turule peaks see jõudma u kuu aja pärast :) 
Südamega kaelakee on Mohitost- kandsin seda 1,5 kuud vahetpidamata, aga kuna tegu pole päris väärismetalliga, siis nüüdseks on ta kahjuks kulunud. Oli komplektis käeketiga ja maksis u 10€. 

Aitäh, et lugesite!

In English:
Just a simple everyday look, because I don't have time for fancy fantasy makeups anymore. I wore this look last Friday. 
You can find everything used on this photo: ELF blush is in Twinkle pink and eyehsadows are from Sleek Oh so special palette. NYX eyebrow cake powders are in blonde (it suits me well, although I consider myself more brunette than blonde). I can't tell you excactly what lipgloss I used, but it will be reviewed on my blog in a month or so - this is not yet available in Estonia. I use the lightest Rimmel foundation available in Estonia, 103 Ivory and it is still a bit too dark for me in real life. Eyeliner is Maybelline lasting drama in black which was applied with REal Techniques Pixel perfect brush. 

My questions to you are:
1. What is your favorite eyeliner?
2. What is your favorite eyeliner style?

As you can see from the photos, I prefer classic eyeliner- medium thickness, a small flick at the end. Of course I don't get it perfect right away, I use a bit help from q-tip, tipped in Bioderma to get everything even. :) 

Thank you for reading!

9 comments:

  1. Selline lainerijoon sobib sulle väga hästi! :)

    ReplyDelete
  2. Ma olen erinevaid lainereid ostnud (aga pole ikka need jooned välja tulnud). Hiljuti soetasin endale Maybellinne'i Master Precise laineri ja see on esimene lainer, millega reaalselt selline joon on õnnestunud tõmmata, et julgen toast välja ka minna :)

    http://everythingbyeve.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm.. võiks ka seda proovida kui praegune "pliiatslainer" otsa saab või ära kuivab.

      Delete
  3. Suits you so much Liz. Looking good. x

    ReplyDelete
  4. Olen täheldanud ka su varasematel piltidel, et su lainerijooned on erinevad, vasaku silma oma on kogu aeg tunduvalt paksem. Soovitan sul sellele teinekord rohkem tähelepanu pöörata, kui meiki teed :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viimased paar kuud on see tingitud sellest, et mu paremal silmal on "muna" - rahvakeeles rahetera ehk sisemine odraiva - ütleme nii et see segab ikka väga.

      Delete
    2. + silmad kinni pilt on väikse nurga all - ehk see võimendab ka seda efekti, et nad nii erinevad tunduvad.

      Delete