Saturday, April 6, 2013

Raamatututvustus: Vanamoodi moodsaks, Soengud.

Hei, kaunitarid!

Vahelduseks tavalistele iluteemadele kirjutan täna oma esimese raamatututvustuse. Seekord jäi mulle raamatupoes silma Vanamoodsalt moodsaks duo, millesse kuulub nii soengu kui ka meigiraamat. Täna tutvustan soenguraamatut, mille tellisin selle Iluguru lehelt, tellimusvorm on siin. Hind on14€(ise järgi minnes), kui aga Tallinnas ei ela, siis saatekulu pakiautomaati on 1.5€. Raamatupoodides oli hinnaks 15.99€ - nii et väike võit seegi!
Miks ma valisin soenguraamatu?
Ausaltöeldes on juuste sättimine soengusse minu jaoks võõras teema, aga kuna hetkel on mu juuksed päris pikad ja ka lõpetamine tulekul, siis kuskilt tuleks ju ideid ja inspiratsiooni ammutada. Lisaks, olen ma juba mitu aastat piilunud 1940-1960ndate moodi, soengut ja meike ja imetlenud, kui kenad need on!
Raamatus on kajastatud paljud 20.sajandi kultussoengud ja õpetused - kõik samm-sammult, nii et selle järgi on väga lihtne endale või sõbrannale-emale-õele soengut teha.
Lisaks samm-sammult õpetustele on ära ka toodud, millised vahendid võiksid ühel vintage-kaunitaril kodus olla, kuidas siduda peasalli ning kuidas teha ise seongutäidist.

Kõik, mis teid ees ootab. :)
Minu lemmik soeng "Vanamoodi moodsaks. Soengud." raamatust. 
Iga soengu juures on lühike kirjeldus, ajalugu ja soenguvahendite nimekiri.

Samm-sammult õpetused :) 
(teksti ma siinkohal teile ei näita, kes väga huvitatud on, saab endale raamatu osta või poes uurida :) )

Ükskord ma teen selle ära - värvin juuksed porganditooni punaseks!
ja olen koduperenaine, loodetavasti mitte meeleheitel :)

Mulle meeldib see raamat ja soovitan seda teilegi, kui teile vintage-soengud meeldivad - minu teetass on need küll! :) Nüüd tuleb vahendeid kokku hakata muretsema, et kõik perfektselt õnnestuks!
Olete te juba Vanamoodi moodsaks raamatuid märganud? Äkki isegi lugenud? Milline oli teie lemmik soeng sellest raamatust? Kas tahaksite ka edaspidi raamatututvustusi näha?
Aitäh, et lugesite!

3 comments:

  1. Ma pean ütlema, et see viimane soeng ja porganditoon võiks sulle äga hästi sobida!

    ReplyDelete
  2. Alati kui jutt läheb juustele, muutun ma kohe eriti morniks - absoluutselt pole annet! Aga ma jään nüüd ootama vesilaineid ja miks mitte ka neid lahedaid 60ndate suuri krunne :)

    ReplyDelete
  3. Teine huvitav stiil Liz. suur tänu x

    ReplyDelete