Thursday, April 11, 2013

Review: Maybelline Eyestudio 24hr Lasting Drama Eyeliner

Hey, beauties!

Sorry for the lack of posts, I have had a busy week in work and for last 2 days I didn't have a computer. 
Enough apologies, on with the review.
I am always searching for a good black liner that stays all day, is pigmented and is easy to use. Black eyeliner with a small flick is a classic look that suits everyone. 

Price in Estonia is around 10€, I don't remember exactly - available in drugstores, department stores and in bigger supermarkets. I have seen only black one in Estonia, although according to Maybelline.com it comes in 4 tones: Intense black, Charcoal, Eggplant and Brown. I have Maybelline Eyestudio 24h lasting drama gel liner in intense black and I have been using it since January- I can say that it doesn't dry out too quickly, like some gel liners tend to do, because mine is in perfect condition. This little glass jar with metal screw-on lid has 3 grams of product.

What Maybelline promises:

Now gel reinvents liner: 

• Oil-free formula holds highly concentrated pigments in a clear gel base
• Smudge-proof and waterproof for 24 hours
• Most intense line for lasting drama 
• Safe for sensitive eyes and ophthalmologist-tested
• Contact lens safe

My opinion:
Application: Only thing that bothered me is the brush that it comes with, I can't get a very thin line with it, so instead of this one, I use my Peggy Sage or ELF eyeliner brush. 
Formula: smooth, creamy, glides on the lids easy, does not tug on the eyelid.
Pigmentation: great, you only need one line, no need to go over it multiple times.
Setting: it dries on my eyelid pretty quickly and when it is dry, it won't move on my eyelids.
Lasting power: lasts all day, might smudge a bit if you have extremely oily skin or eyelids. No flakeing.
Removal: If you mess up and it is still wet, it is quite hard to remove, you will need waterproof makeup remover to get this bad boy off your lids, I have even used regular olive oil/jojoba oil. If it has dried on the lids and I am taking it off several hours later, I can use just my regular makeup remover and it gets everything off - I use Bioderma Sensibio H2O.
I have sensitive eyes & skin: I have not had irritated or watery eyes when using this.
Maybelline Eyestudio 24h lasting drama gel liner in intense black meets all the requirements for perfect eyeliner, so there isn't much else to say. 
In conclusion I really recommend this liner if you like gel eyeliners. 

Thank you for reading!




Hei, kaunitarid!

Palun vabandust, et blogimisse nii pikk paus tuli - sellel nädalal olid pikad praktikapäevad ning olen ka paar päeva olnud ilma arvutita. Ilmselgelt siis ei saa ju postitusi kirjutada. 
Täna tahaksin hoopis teha arvustuse Maybelline'i geel-laineri kohta, mis tegelikult on Eesti turul ka mõnda aega saadaval olnud. Päris täpset hinda ma ei mäleta, aga võiks jääda 10-13€ vahele. Seda toodet olen katsetanud alates jaanuari lõpust. Minul on toon 01 Intense black, Maybelline'i USA koduleht väidab, et neid on olemas 4 tooni: Intense black, Eggplant, Charcoal, Brown, aga Eestis olen ma isiklikult müügil näinud ainult musta. Kui teie olete ka muid toone näinud, andke palun teada. :)
Mida ma üldiselt laineritest arvan ja neilt ootan. 
Kergelt välisnurgast ülespoole suunaga lainer on klassika, seda võiks osata iga naine teha ja pidulikumal puhul sobib see alati. Päris igapäevaselt pean ma seda isiklikult liiga dramaatiliseks, sest imepeenikest joont mul lihtsalt ei õnnestu sellega teha. 
Lainerilt ootan üldiselt tugevat musta pigmenti, head püsivust, ei tohiks laiali minna(kui silma kogemata hõõruda), kerget pealekandmist ja mahavõtmist. 
Vaatame, mida Maybelline lubab ja kas ta ka neid lubadusi täita suutis:

Geel- silmalainer, mis lubab värviosakestel koheselt kinnituda, õlivaba koostis.
• Ei lähe laiali ja on veekindel, püsides peal 24h
• Intensiivne toon dramaatilise pilgu jaoks
• Ohutu tundlike silmade omanikele, oftalmoloogide poolt testitud.
• Sobib ka kontaktläätsede kandjatele
Klaasist metallkaanega potsikus on 3 grammi toodet.

Minu arvamus:
Pealekandmine: kaasasolev pintsel on veidi jämeda otsaga, aga iseenesest on sellega täiesti võimalik seda peale kanda, kui te väga peenikest joont saada ei taha. Kuna mina eelistan aga väikeste laugude tõttu pigem peenemat lainerit, siis peale kannan ma seda hoopis Peggy Sage või ELFi kaldus otsaga silmalaineri pintsliga.
Koostis: ühtlane, kreemjas, otsekui libiseb ise laule
Pigment: tumeda joone saab juba ühe tõmbega
Kinnitumine: lainer kuivas laul üsna kiiresti
Lõpptulemus: matt 
Püsivus: minu laugudel püsis see tõesti ilma laiali minemata kogu päeva. Samas ei ole mul ka ülemäära rasused laud, nii et kui on liigse rasuga probleeme, siis ei saa lubada, et see ideaalne püsib. Lainer ei hakka ka päeva jooksul pudenema. 
Eemaldamine: suuremat viga on kohe pärast pealekandmist veidi keeruline eemaldada, on vaja veekindla meigi eemaldajat, olen kasutanud ka lihtsalt õli (oliiv või jojoba on parimad). Kui aga on vaja õhtul pärast pikka päeva seda eemaldada, siis sobib selleks ka Bioderma Sensibio näovesi. 
Säilivus: nagu ma ütlesin, siis olen enda purgi avanud jaanuari lõpus ja ka praegu aprilli keskel ei näita see veel ärakuivamise märke. Kes ei tea, siis geel-lainerid kipuvad ajaga kuivama, eriti kui neid korralikult kinni ei keerata. 
Ärritusi? Minu silmadele ei mõjunud see lainer kuidagi halvasti, ei põhjusta ärritust ega pisaravoolu. 
Kokkuvõttes olen ma Maybelline lasting drama 24h geel-laineriga rahul ja julgen küll seda soovitada, kui teile seda tüüpi lainerid meeldivad. Päris algajale on kindlasti vildika tüüpi lainerid lihtsamad, kuid need ei ole ka üldiselt nii pigmenteeritud.

Aitäh, et lugesite! 

4 comments:

  1. Minu lemmik lainer! Väikse harjutamise tagajärjel olen õppinud ka kaasaoleva pintsliga peenikest joont tegema, see vajab lihtsalt õiget nurka. Olen selle laineriga ülirahul ja soovitan kõigile. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks ma siis pean veel vist harjutama :)

      Delete
  2. Mina sain kahjuks vastupidise kogemuse osaliseks - muidu on väga mõnus lainer ja nagu Sa ütlesid, kreemjas ja nagu libiseks ise laule, aga juba paari tunni pärast määrdus ülemise lau osa kokku ja kui poleks taibanud peeglisse vaadata, oleksin terve päeva pandana ringi kõndinud :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kui kahju, minul õnneks midagi taolist juhtunud ei ole. Kas sa oled proovinud nii ka, et teed korraliku silmameigi: aluskreem, lauvärv ja siis see lainer - kas siis läks ka laiali?

      Delete