What' s in my makeup bag?

Thursday, April 25, 2013

Hei, kaunitarid!

Usun, et mis on kellegi meigikotis või - kollektsioonis videod, postitused on ühed populaarsemad ja nüüd lõpuks saan ka ühe teieni tuua. Enne ma kasutasin lihtsalt vahelduva eduga kõiki asju, aga kuna ma nüüd päris mitu kuud olen mööda Eestit ringi seigelnud, siis on kujunenud juba üks priskem meigikotitäis tooteid, mida ma kaasas kannan. Enamasti ei seikle ma iga nädalavahetus, vaid olen ühes kohas nt 2-3 nädalat, nii et suurem kotike ei häiri. 
Jagasin nad veidi kategooriatesse ja kott, milles ma neid kaasas kannan on ELFi suurem "traincase". Tavaliselt on selles suures kotis ka veel pintslite kott, kasutan hetkel ELFi 11-osalise stuudio sarja pintslite komplekti kotti- kõik pintslid pole seal sees küll ELFi omad, aga sellest mõni teine kord. Kotti mahuks veel asju, aga juba praegu on neid NII palju... Kindlasti on siin ehk veidi liiga sarnaseid lauvärve või palju huuletooteid - mina ei tea, kuidas nad ise kogunevad nii, nurjatud.
Ma tootenimesid ei hakka eesti keelde tõlkima, usun, et saate siiski aru, mis tootega tegu on. :)  Hinnad ja lingid on neil asjadel juures, mille hind mul meeles oli või mille netist leidsin. :) Ja kui hinda pole, siis asja ostukoht on ikka - juhuks kui teid peaks huvitama, kust neid tooteid saab.


I think that "what' s in my makeup bag or handbag videos and posts are one of the most popular video or blog post topics, so now I can bring you my own. Since I have been travelling around for almost 4 months now, I have collected some of my favorites in this ELF train case type bag. It would fit even more, but I won't use them anyway, so I try not to bring too much products with me. Still, this is a lot - escpecially eyeshadows and lip products- I don't use everything, but "what if" thoughts make me do so. I usually keep my brush case in this train bag too, I have ELF 11-piece set case, but not all of the brushes are bu ELF. It is just a convenient sized brush bag :)


Huuleläiked / Lipglosses
From left/ Vasakult: Isadora Multi vitamin 03 lychee(soon available in Estonia)
Tarte divine shine in blissful, (from USA) 
Make up store Amaryllis (12.5€)
NYX mega shine in Beige and Tea rose (ebay)
The body shop Pink grapefruit(13.3€). 
Huulepulgad / Lipsticks:
Revlon Just bitten Kissable lip balm stain in Sweetheart (ebay)
Maybelline color whisper in Who wore it red-er and Petal rebel. (drugstores, supermarkets 8.63- 9..€)
Revlon lip butter in sweet tart(ebay)
Calvin Klein Eros. Esprit Light rosewood (Adorebox, discontinued products)
Lip pencils are from Make up store: Fairytale dream is nude, Russian matte is classic red matte pencil (10.5€ each)
Kulmudele/ for brows: 
NYX Eyebrow cake powder in blonde (ebay)
Lumene Eyebrow pencil in 02 gray brown (MG beauty e-poes 5.67€)
Lauvärvid/ Eyeshadows
Usun, et piisaks ka ühest paletist, nt Sleeki Oh So special, aga no tegu on siiski minuga... 
I do belive that Sleek Oh so psecial palette is all I need, but I am still a bit addicted, so I need more. ;) 
Too faced romantic eye palette (ILU kauplused, Kaubamaja, u 26€)
Sleek Oh so special palette (9.99€)
Maybelline 24hr color tattoos in : Eternal gold, On and on bronze and Pink gold (7.5€ drugstores)
MAC Bare study sample (3.29$ for 0.5grams) and Make up store tinted eyeprimer(11.2€)
ELF studio baked eyeshdaows in: Enchanted, bark, toasted (3.75£)
3 toodet ripsmetele. 3 products for lashes
Max factor 2000 calorie mascara (drugstores) 
Oriflame lash booster(from Oriflame catalogue)
Maybelline the rocket volum express mascara (drugstores)
Art deco high precision eyeliner (13-15€, Kaubmaja, Rosalind)
Avon super shock eyepencils in blackberry and black (from Avon catalogue)
NYX Jumbo eye pencil in Milk (ebay)
Maybelline 24hr lasting drama gel eyeliner in black (drugstores, around 10€)
Ainult 3 põsepuna/ Only 3 blushes: 
Jälle vasakult poolt/ Again from left: ELF studio Twinkle pink(£3.75)
Make up store blush in Cherry blossom(not yet available, 12€)
Tarte amazonian clay blush in Magic (from USA, LE 2012 holiday set). 
Tooted meigi põhja ja kontuurimise jaoks: / Foundation type products: 
Sleek Face contour kit in light (7.99€)
Rimmel match perfection foundation in ivory 103 (around 12€, Rosalind)
Ontic Minerals Stories from the Ivory coast (26.95€)
Skin 79 Super BB cream (ebay)
ISADORA BB cream (21.40€, Stockmann, Kaubamaja, Rosalind, Selverid).
Rimmel Stay matte powder in 003 peach glow (u 8€, Rosalind)
Peitekreemid/ Concealers:
ELF tone correcting concealer in Rosy beige(£1.5, ei soovita!)
Yves Saint laurent touché eclat in 01(oli kingitus, ei tea hinda. Kaubamaja, Stockmann, tax-free)
Maybelline fit me concealer in 10 (drugstores, veidi tume, aga tõesti lemmik!).

Loodan, et teil oli põnev minu meigikotti piiluda :) Kui olete ise teinud sarnase postituse, võite jätta lingi siia alla. Kas olete ka mõne minu meigikotis oleva toote fänn? On midagi, millest tahaksite pikemat arvustust - kui ma veel seda teinud ei ole?  Olen avatud ka muudele postituse ideedele - lihtsalt teadmiseks, et ma saaksin nendega tegeleda pärast 5.juunit, mitte enne. :) 
I hope it was interesting for you to take a peek in my makeup bag. If you have done similar posts, feel free to leave a link in the comments - I would love to check out yours. Have you used any of the products mentioned in this psot? How did you like it? If you want any reviews, let me know - I can't promise anything, but I will add it to my do-to list. :) 
Aitäh, et lugesite!

You Might Also Like

13 comments

  1. Kas see paks valge NYXi silmapliiats on hea ka, et teha silma alla waterlinele joont?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina seda selle jaoks ei kasuta - mõned jälle kiidavad, aga minu arvates on ta esiteks liiga jäme, teiseks on ta päris kreemjas, nii et ta vaevalt seal väga kaua püsiks.
      Mina kasutan seda lauvärvide all, siis tunduvad need veidi värvilisemad. :)

      Delete
  2. Heh, polegi näinud, et keegi niii palju meigiasju kaasaks viitsiks kanda, eriti üheotstarbeilisi asju. Aga mulle meeldivad sellised postitused - tegelikult on väga hästi ära näha, mis kellegi lemmiktooted on, mida tõesti tasub kaasa võtta :)
    Tegelikult polekski uskunud, et mul neist asjadest, mis sul on vaid reaalselt 2 asja olemas on (color tattood ja maybelline ripsmekas) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee.. see on see sõltlase asi, "mis siis kui.." asjad enamuses :D Igapäevaselt olen kasutanud: põsepunasid, ripsmetušše ja olenevalt päevast mineraalne põhi või BB kreem või jum.kreem.
      Kuna ma nt siia ka tulin praegu autoga, siis ei näe probleemi sellist kotikest kaasa vedada ;)

      Delete
    2. Ilma peitekreemita ei saa ma ka hakkama! Hetkel kasutan ELFi oma ja küll on hea, et seda tuubis nii vähe on, sest ei ole väga hea toode.

      Delete
  3. Ma tean jah seda igaks juhuks asja, eriti kui autoga käimine. Siis sai suvel üheks päevaks isegi erinevaid jalatseid kaasa vedada, nii lahtiseid kui kinniseid, kontsaga ja kontsata :D

    ReplyDelete
  4. Love your picks, especially eyeshadows and blushes :)

    ReplyDelete
  5. Oi mulle meeldivad sellised postitused! Need asjad mida kaasas kantakse, on ju kindlad lemmikud. Postitust oma meigikotist polegi teinud, aga minu meigikott on poole kõhnem...ma arvan...:D See on nii põhjalik ja huvitav blogi, jälgin seda tegelikult juba päris ammu. Jään uusi postitusi ootama! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh kiidusõnade eest ja kindlasti on need tooted ka minu lemmikud - mõned ka uued tooted, mis veel katsetamist vajavad. Jään siis sinu postitust ka ootama :)

      Delete
  6. It's always good to see whats in another girls makeup bag, at least I'm not the only one who loves makeup :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. you are definitely not alone in this :D

      Delete
  7. I wish I had as many products as you. I think I need to invest in some more decent products.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images