Review: Batiste Volume XXL Dry Shampoo

Wednesday, May 01, 2013

Hey, beauties!

Täna räägiksin teile kuivšampoonidest - ma ei kasuta neid igapäevaselt, aga usun, et kõigil on hetki kui lihtsalt ei jõua pead pesema ja ometigi tahaks juukseid veidi värskendada. Kahjuks ei asenda päris pesemist ka kuivšampoon, kuna katsudes ei tundu juuksed ikkagi puhtad, aga ajab asja ära! 
Proovinud olen kahte Batiste kuivšampooni, mõlemad ostsin ise Tartu Kaubamajast ja hind oli veidi alla 6€. Batiste tooteid on saadaval kahes suuruses: 50 ml u 3€, mis mahub täpselt käekotti ja sobib kaasas kandmiseks ja 200ml, millest jätkub kauemaks. Kuigi pealkirjas on mainitud ainult Volume XXL kuivšampoon, räägin lühidalt ka "Medium&bruenette" variandist :) 

Today I wanted to talk about dry shampoos - I don' t use them daily, because in my opinion you can only get that good feeling with freshly washed hair, but since I don' t want to wash my hair every day, I have been using Batiste dry shampoo when I am really in a hurry. Dry shampoo selection is pretty minimal, so I have used only 2- both from Batiste. I purchased both shampoos by myself from Kaubamaja and the price for 200ml bottles were 6€. There is also smaller size available, 50ml for about 3€.

Esimesena proovisin "Medium&brunette" varianti, mis oli hallikaspruuni värvi ja seega, ei muutnud juukseid valgeks. Mõnusa karamellise lõhnaga ja tegi oma tööd, nagu lubatud ehk siis imas rasu, muutis juuksed vähemalt väljanägemiselt puhtamaks. Nagu ma ka eelnevalt ütlesin, siis katsudes siiski juuksed päris puhtad ei tundu. 
First one that I tried was "Medium&brunette", because it won't leave white cast on your hair - the product is actually grayish brown. The scent is quite pleasant - like creme bruleé. This really did what it promised: removed greasy roots, made my hair look fresher. But it won' t feel like freshly washed hair, when you touch them and it made them look dull in my opinion. 

Kui esimene pudel tühjaks sai, siis mõtlesin ära proovida ka palju kiidetud "Volume XXL" variandi, kuna mu pikad juuksed kipuvad siiski veidi peadligi hoidma. See šampoon on valget värvi, nii et selle "sissetöötamisega" kulub veidi rohkem vaeva - korralikumalt tuleb seda nii masseerida kui ka välja harjata. Lõhnab samamoodi nagu Medium&brunette, ehk veidi karamelliselt. Nagu näete ka enne ja pärast pildilt, siis tõesti toode imab rasu, kuid värskelt pestud välimust see minu arvates ei anna, kuna puhtad juuksed on säravad, kuivšampoon muudab aga juuksed üsna tuhmiks. Lisaks on Volume XXL juustes väga kleepuv - meenutab juukselakki. Lubatud kohevus aga on täiesti märgatav ja samuti muudab see toode juuksed kergemini käsitsetavateks ehk siis hoiavad täpselt nii, nagu te nad panete. Mina pole eriti soenguproff, nii et enne& pärast pildil on tõesti lihtsalt Batiste'ga töödeldud juuksed, mida muud ma sinna lisanud ei ole. 
When I finished the first Batiste bottle, I decided to try much hyped "Volume XXL" dry shampoo, since I have long hair that tend to look flat. This shampoo is white, so you must massage it into the roots well and brush it out carefully. The smell is the same as "Medium&brunette". As you can see from the before and after photos, this really removes excessive grease from the roots, gives more volume, makes the hair more managable, but it won' t give you fresh washed feel. "Volume XXL" feels extra sticky in the hair, that is the reason why I probably won' t purchase it again, although it works.
Tegin pildid ka sammudest, kuidas kasutada, lõbus ju! :D
haha.. I had to do my own step-by-step. :D

Koostis/ingredients:
Butane, isobutane, propane, rice starch, alcohol denat., silica, talc, parfume, limonene, linalool, distearykdimonium chloride, cetrimonium chloride. 
Tumedamalt need koostisosad, mis minu arvates on nö toimivad ehk tänu millele saate näiliselt puhtamad juuksed.
In bold are the ingredients that in my opinion are the "active" ingredients.


Batiste Volume XXL effect on my hair. 
Kokkuvõttes on ei fänna ma kuivšampoone, aga kui on väga kiire, siis ajab asja ära. Neist kahest ostaks ma uuesti "Medium&brunette" variandi, "Volume XXL" on minu jaoks liiga kleepuv. 
Kas teie kasutate kuivšampoone või pole veel jõudnud midagi proovida? Milline on teie lemmik? Kindlasti ootan teie soovitusi, et mõnda uut kuivšampooni proovida-testida. 

In conclusion, I don´t really enjoy using ANY dry shampoo, it probably isn't that Batiste is bad, but I prefer to wash my hair, to make them feel fresh and clean, not just look like it. Dry shampoo will be only "quick fix" if I don't have time... Have you found any dry shampoos that does not make the hair look dull or sticky? 
Do you use dry shampoo? What is your favorite? I am open to any recommendations, so I can find a new favorite dry shampoo. :) 

Thank you for reading!

You Might Also Like

18 comments

  1. Batiste medium&brunette on minu lemmik. :)

    ReplyDelete
  2. Ma olen kasutanud Batiste Medium&Brunette ning teises roosas pudelis olevat. Mulle on väga meeldinud mõlemad.
    Samuti olen kasutanud Girlz Only mõlemat variatni, suht ok.
    Syossi mingisugust - käib kah.
    Oriflame - jube!
    Parim on ikkagi Batiste.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoian siis Oriflame´i kuivšampoonist eemale :) Aitäh, et hoiatasid :P

      Delete
  3. Enne kui medium&brunette versioon Eestisse jõudis, proovisin ma kõik teised läbi. Pean ütlema, et teised tegid tööd nagu paremini aga jätsid halliks juuksed. Aga hädaolukorras asendamatu toode.

    ReplyDelete
  4. Peaks ka proovima, sest tihti on vaja kiiresti kusagile minna, aga ei jõua juukseid pesta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kindlasti proovi ja anna siis teada, kuidas meeldis! :)

      Delete
  5. Kasutan ka seda brünettidele mõeldud varianti ja mulle igatahes väga meeldib. Mõnikord on värskelt pestud juustele isegi natuke volüümi juurde vaja ja see aitab väga hästi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tõesti hea mõte on seda lihtsalt kohevuse andmiseks ka kasutada :)

      Delete
  6. Mina olen kasutanud Syossi oma, mis ei olnud väga hea, aga ajas asja enne ära, kui paremateni jõudsin, hehe. Nüüdseks on mul kasutuses Cutrini kuivshampoon, mis on parim, mida olen kasutanud. Hind on soolane - umbes 15 eurot ning seetõttu teda uuesti ei raatsi osta, selle konkreetse võitsin Facebookist :). Cutrinile odavamat alternatiivi otsides jõudsin oma järgmise pudelini, milleks oli Batiste Fresh. See on minu arust oma toimelt nagu Cutrini väike vend. Ta toimib peaaegu sama hästi, lõhnab kenasti ja on odav. Avastasin just ükspäev, et kui Batiste toime jääb tiba nõrgaks, siis Cutriniga üle käies on juuksed kohevad ja väljanägemiselt puhtad. Pika jutu kokkuvõtteks, kui Cutrin poleks nii kallis, siis see oleks mu vaieldamatu lemmik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nüüd mul tekkis kohe isu ju proovida :) Jätan meelde! Aitäh!

      Delete
  7. It helps give me that little extra volume too. Another great post Liz. Thank You x

    ReplyDelete
  8. Esimese ja ka ainsa kuisampooni sain kas adoreboxist või glamboxist. See oli siis Batiste orginal 50 ml, see väike. Kõige rohkem meeldib mulle selle lõnh, see lõhnab nagu sidrun :D. Kuna mu juuksed on täitsa tublid ja suudavad olla pesemata kuni nädal, siis kuivsampooni palju ei kasuta.

    ReplyDelete
  9. You can see it does make a difference. Does it feel nice afterwards Liz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, it makes a difference and no, I don´t like the feeling. Volume XXL feels very sticky and weird.

      Delete
  10. Ma ei tea mis seisud Eestis küll on aga Batiste on saadaval ka 400ml pudelis. Ja nähes hinda siis on ikka korralik juurdehindlus tehtud asjale Eestis (ostsin just soodukaga £2.48 400ml pudeli, täishind £4.99).
    Ma ostsin ka endale proovimiseks kunagi selle XXL variandi ja peale esimest kasutust ma seda enam kasutanud pole, minu meelest täiesti jube käkk võrreldes tavalisega..lemmikud on siiani blush ja cherry.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eestis mina isiklikult nii suurt pudelit näinud ei ole. Kahjuks on hinnad tõesti kõrged...

      Delete
  11. kui sa kasutad xxl'i mitte kuivshampoonina, vaid viimistlusvahendina peale pesu, et juustele volüümi lisada, on see hands down kõige mõnusam ja parem asi eesti kaubandusvõrgustikust. natukene piserdad juuksejuurtele, sasid sõrmedega ja kammid läbi ning juuksed saavad täiesti uue elu. kuivšampoonina however on see tõesti jura, aga soojalt soovitan seda natuke teises võtmes kasutada, siis äkki leiad, et see on tõesti hea :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images