Empties #1

Saturday, June 29, 2013

Hei, kaunitarid!

Viimase poolaasta jooksul olen üritanud tubli olla ja potsikuid-totsikuid tühjendada. Tunnistan, et kõik tooted ei ole tegelikult veel tühjad, aga minu mäletamist mööda on nad lihtsalt liiga kaua juba oma aega oodanud. Kosmeetika ei säili igavesti, seega tuleb vahel lihtsalt asju ka ära visata. 
Jagasin tooted 3 kategooriaasse. Loe edasi, et näha täpselt, millistesse. :)

This is my first empties post ever, I usually just throw everything away, but during last 6 months I have kept every empty bottle and jar and cosmetic packaging. I must admit, that not everything is completely empty, but since I know that I have kept them for far too long, I just will throw them away. I have made my 3 categories and if you want to know what they are, then just keep on reading. 



Meeldisid ja ostaksin uuesti: / I liked them and I would repurchase:
 Bioderma Sensibio H2O- parim meigieelmadusvahend, mida olen kasutanud. Eemaldab ka veekindla ripsmetušši ja huuletooted. Rahustab nahka ja ausõna ei jäta nahale mingit kihti. Mina olen seda tellinud ebayst, aga saab ka Eestist apteekidest osta, hindasid saab võrrelda: http://www.raviminfo.ee/ lehel. Kasutage otsingusõnana nt Bioderma sensibio H2O. 

The Body Shopi teepuuõliga näopesuvaht- see on tegelikult mul juba teine tühi pudel. Minu meelest toimis hästi ja oli mõnusalt värskendav. Hetkel kohe uut ostma ei torma, kuna üritan oma nahahoolduses hoida naturaalsemat joont - ehk siis hetkel kasutan nt Nurme Seebi sügavpuhastavat näopesuseepi.

Batiste kuivšampoon medium&brunette- kiiretel päevadel oli hea abiline, ostaksin uuesti. Meeldib rohkem kui Batiste Volume XXL, mis juuksed kleepuvaks muutis...

ELF mineraalne põsepuna toonis Coral - jah, mul sai see lõpuks täiesti otsa. Olen natuke kurb, sest see oli ideaalne põsepuna väga kahvatutele. Ei vajanud liigselt hajutamist, oli matt ja sooja alatooniga.

Maybelline fit me sarja peitekreem- toonis 10, tegelikult oli see mulle veidi liiga tume, nii et näeksin hea meelega Eesti turul ka tooni nr 15, mis on külma alatooniga ja veidi heledam. Kreemjas, väga ei kogunenud kortsukestesse, peitis hästi. Hind u 13€. 

Loreal Lumi Maqigue valgustpeegeldav peitekreem toonis light- veidi kergema katvusega kui maybelline fit me, aga toon sobis mulle paremini. Miinuseks oli see, et toodet on üsna vähe, nii et saab kiiresti otsa.  
Toimisid, aga ostma ei torma: / These worked fine, but I have seen better:
The body shop vitamin E päevakreem ja silmakreem- vitamiin E seeria oli pikka aega mu lemmik, aga kahjuks ei jõudnud ma oma ebaregulaarse kreemitamise tõttu kumbagi lõpuni kasutada, enne kui säilivuasaeg läbi sai. Nüüd eelistan naturaalsemat näohooldust, nii et uuesti neid ei ostaks. 

The Body Shopi dušigeel Raspberry Ripple- no see on vist tõesti uunikum, veel vana kujundusega pakend.... tegi oma tööd, nagu üks dušigeel tegema pidi. Pole midagi olulist lisada.

Lumene Natural Code Dig Deeper näokoorija- meeldis toote lõhn ja naturaalne koostis, koorijana oli keskmine. 

Oriflame Pure naturals aaloe ja arnikaga rahustav näopesugeel- tõesti oli näonahal õrn, lõhnas tagasihoidlikult, aga uuesti ei ostaks, kuna meigieemaldamisega see toode minu arvates väga hästi hakkama ei saanud.

Hoidke eemale!!! / Stay away, didn´t work for me at all!
Oriflame Oxygen boost näomask- sain seda täpselt ühe korra proovida.. umbes minuti. Minu tundlikule näonahale tegi see lihtsalt haiget, kipitas. Ei soovita!

Matrixi šampoon ja palsam - need ostsin juba eelmise aasta mais, tradehouse´i müüja soovitus. Mina küsisin naturaalsema koostisega šampooni, mis annaks kohevust ja palsamit, mis niisutaks hästi. Kahjuks minu ootuseid need tooted ei täitnud. Lisaks olid mõlemad lihtsalt seebilõhnaga... Palsami kasutasin ise lõpuni, šampooni sai tühjendada aga elukaaslane. 

Aitäh, et lugesite!

You Might Also Like

4 comments

  1. Ma olen vist ainuke kes ei kiida seda Bioderma näovett. Kasutan muidu näol ainult looduslikke tooteid, aga mõtlesin siiski seda näovett kasutada, sest väga kiidetakse. Selles Bioderma näovees pidin kahjuks pettuma. Oli tunda, et näo peal on mingi kiht ja lõhn polnud ka just meeldiv. Kuigi ma ei puhastanud sellega suud, siis oli ikkagi ebameeldivat lõhna ja maitset tunda. Proovisin veel 2x, aga ikka sama tulemus ja rohkem ei kasutanudki.

    Batiste kuivšmpoon tundub küll ahvatlev, selle peaks endalegi muretsema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kihti ma pole näol tundud ja minu jaoks on see peaaegu lõhnatu - kui võrrelda nt Biopha micellar veega (ostsin kunagi kaubamaja allahindluselt, kohutav viga, 6€ maksis 400ml). Selles osas olen nõus, et bioderma ei ole meeldiva maitsega, aga samas seda ei pea sööma :D

      Delete
  2. Taaskord palju huvitavat infot! :) Mind huvitab see Batiste kuivshampoon, kas see teeb juuksed ka siis puhtaks, kui olen kasutanud soengu tegemiseks juuksevaha? Ma pole ühtegi kuivshampooni veel kasutanud, aga reisil olles oleks ju väga mugav. Bioderma meigieemaldusvahendit tahaksin ka proovida.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kardan, et vahaga see kuivšampoon hakkama ei saa, kuigi ma pole ise proovinud - kasutan minimaalselt viimistlusvahendeid, tavapäevadel üldse mitte... See on mõeldud ikkagi rasu eemaldamiseks juustest.

      Delete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images