Friday, June 14, 2013

I went to haridresser after a while...

Hey, beauties!

I went hairdresser after 9 months - I know this is way too long time, even for me. I didn´t do anything extreme, just got my ends trimmed and redid my outgrown highlights. 
Warning- I don´t have ANY makeup on these photos, it was a lazy day :P

Käisin täna juuksuris üle LIIGA pika aja, ega ma muidu ka iga 1-2 kuu tagant ei käi, aga 9 kuud on minu jaoks ka rekord. Viimati olin seal täpselt 13.september. Midagi suurt ma muuta ei lasknud, olen rahul praeguse stiiliga - üsna loomulik nagu mulle meeldib ja eks mu amet seab ka mõned piirid. Eile sain oma arstikoodi ka teada, aga valikult loomulikult sellist asja ei kuuluta - tahaks juba templeid tellima hakata ja ravimeid kirjutama, loomulikult töötades, mitte niisama. Uskumatu, 6 aastat ülikooli ongi läbi ja päris elu algab nüüd!
Hoiatus- mul ei ole piltidel ÜLDSE meiki, täna on üks laisklemise päev :P

Enne / Before - This is my 3rd day hair, I wanted to protect my scalp from the hair dye, these photos were taken just before leaving to hairdressers appointment. I also had some waves from last nights braid. 

Enne pildil on 3.päeva juuksed, jätsin nad meelega pesemata, et natuke peanahka kaitsta karmi blondeerimise eest. Juuksed on laines eilsest punupatsist - käisime jälle metsas ja kes seal lahtiste juustega vehkida ikka tahab- pats on kõige mugavam! MOBO Kubija rada 2h ja 31min läbitud- me ei läbi neid tegelikult aja peale ja ei jookse nagu segased, vaid naudime värsket õhku ja loodust. :) 
Kes mobo kohta soovib rohkem infot, siis külastage nende kodulehte. Mina olen igatahes hetkel esikümnes ;) Oleme pea iga nädal kord või kaks mööda metsasid mütanud. Rääkides metsast- kas teie olete puukentsefaliidi vastu vaktsineeritud? Minul jäi kahjuks sellel aastal vaktsineerimata, aga järgmisel aastal teen selle kindlasti ära. Kokku on vaja 3 torget ja siis oleks 5 aastat hooleta. Kahjuks immuunsuse saab pärast 2 süsti ehk siis ideaalne aeg alustamiseks on jaanuar-veeburar, sest puugid aktiveeruvad kui keskmine õhutemperatuur on +5 kraadi. Mul on juba üks puuk "sisse imenud", see juhtus umbes 1,5 kuud tagasi, nii et võin vist kergendatult hingata - siiani olen sümptomitest vaba.(ok, see on siiski ilublogi, nii et rohkem ma ei targuta :D)
Pärast / After - my hair is naturally really straight! 

3 comments:

  1. Millist juuksurit sa tavaliselt külastad? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ühte kindlat ausaltöeldes ei olegi, seekord käisin oma ema juuksuri juures: Mary-low ilusalong Tartus, võru tänavas. :) Lõikus + värvimine maksid 36€. Septembris käisin Anvacia ilusalongis Tiigi tänaval, siis läks 39€ - aga tookord tehti kogu pikkuses triibud. :)

      Delete