New Nail Products from Maybelline

Friday, June 28, 2013

Hei, kaunitarid!

Kõigepealt pean ma ikkagi vabandust paluma, et nii ammu bloginud ei ole, aga nüüd on lõpueksam tehtud, ülikool lõpetatud ja residentuurieksamgi seljataga ja algas suvi! Minu soovitud erialal oli konkurents 1.7, 17 soovijat 10le kohale ja sain 3.-4. koha - ise olen superrahul ja veidi üllatunud. Keegi oleks Tegelikult oli mul eksam juba üleeile, aga raske on jälle pärast pikka pausi blogima hakata. 
Sügisest olen ma päriselt tallinlane, nii et kui keegi teab mõnda mõnusat 2-3 toalist korterit, mis vaba, siis andke teada. :) Mida kesklinnale lähemal, seda parem, Lasnamäele ei sooviks kolida.

Samal päeval kui lõpetasin ülikooli (eelmisel reedel), sain kätte oma üllatuspaki Maybelline´ilt. Kuller viis selle paki Tallinnasse juba varem, aga mina ise olin Tartus ja seega sain selle kätte kui elukaaslase pere meie lõpetamisele tuli. 

Seekordne pakike sisaldas nende uut küünelaki eemaldit: Maybelline Express Remover- olen ära proovinud, tõesti toimib imeliselt. Esimesena katsetasin punase lakiga ja olen seda ka teist korda kasutanud- ei jäänud näpud punaseks. Miinuseks on see, et toode jätab näpud veidi kleepuvaks. Plussid: tõesti ülikiire toime - keerutad näppu sees 3-4x ja valmis.Toode on atsetoonivaba ja seega ka üsna meeldiva lõhnaga. Kindlasti on abiks ka kiire elutempoga inimesele see, et ei ole vaja kuskilt vatitupse otsida. Lakieemaldi peaks maksma u 10€, vedelikku on sees 75ml. 

Lisaks on Maybelline colorama küünelakkide sarja lisandunud suviselt erksad toonid Neons - mina sain mõnusalt särtsaka roosa, oranži ja põneva lilla laki. Katsetasin neid eile ka küüntel ja roosal-lillal on vaja kindlasti 3 kihti, oranžil piisab kahest, et saada täiesti läbipaistmatu tulemus. Laske kindlasti lakikihtidel korralikult ära kuivada, enne kui uue peale kannate- ma eile kiirustasin ja sain veidi mullilise tulemuse... Püsivust ei oska veel kommenteerida, aga olen kuulnud, et neid kiidetakse. Ühe laki hind peaks olema 3€ ringis, olenevalt ostukohast. 


Kiire swatch - sellepärast ka veidi lohakalt värvitud, palun vabandust. 
Aitäh, et lugesite ja mõnusat suve kõigile!

Hey, beauties!

Last week I got a suprise package from Loreal Baltics in Estonia. This time it contained new express nail polish remover and 3 nailpolishes from new colorama neons line. I already tried everything ut and I love the express nail polish remover - it really worked quick, does not smell bad, it does not contain acetone and is super convenient when you are in a hurry- no need to look for cotton rounds. Con is that your fingers will feel a bit sticky after you have sticked your finger in this jar...but a quick handwash will fix that problem. 
Neon nailpolishes are super fun, they dried quickly, but you will need 3 coats for totally opaque result. 
Nailpolish remover costs around 10€ and nailpolishes 3€ in Estonia. At the moment I have neon orange 187 on my nails. 

Thank you for reading!

You Might Also Like

0 comments

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images