Wednesday, July 3, 2013

Kiire päev vol 2: NovExpert

Hei, kaunitarid!

Nagu eile õhtuses postituses lubasin, siis näitan teile, kuhu ma kiirustasin Aden comseticsi esinduskauplusest. Nimelt, sain juba juuni keskpaigas kutse NovExperdi toodete esitlusele, mis toimus eile st 2.juulil, hotellis Schlösse.

Seekord oli kõigil ajakirjanikel suurepärane võimalus kohtuda näost-näkku NovExperdi tegevdirektori Cyrille Telinge´ga. Tegu on väga karismaatilise inimesega, kes ka kõige teaduslikumad faktid ka lihtrahvale huvitavaks muudab. Loomulikult, tänu oma meditsiinitaustale, oskasin ma enamustele tema keerukatele küsimustele vastata. Kuna tegu oli privaatsema õhustikuga, siis kaameravälguga ma seal väga vehklema ei tahtnud hakata ja toon teieni ainult mõne foto. 
Mõned keemiakatsed...  Vasakult:
1. Bakteritele kättesaamatus vormis vesi
2. "labori töövahendid"
3. Jogurtikatse - tavalise kreemiga läheb jogurt tükki st et head bakterid surevad. NovExperdi kreemiga säilib jogurti tekstuur ning ohutuse kinnituseks sõi Cyrille veidi seda jogurtit. Ise kommenteeris, et ta on veidi pöörane ja me kodus seda järgi siiski teha ei tohiks. 
Õhtu jooksul jõudsime rääkida geenidest, rakkude uuenemisest, kahjulikest säilitusainetest ning veidi ohutumatest alternatiividest. 
Kas te teadsite, et elu jooksul määrib üks keskmine naine endale peale tervelt pool tonni erinevat kosmeetikat,naha ja juuksehooldustooteid? Kas te teate ka seda, et 99% inimestest on säilitusained uriinis tuvastatavad? St et tooted, mis peaks toimima ainult naha kõige pealmistest kihtides siiski imenduvad, satuvad vereringesse ja erituvad uriiniga. Ning mõned säilitusained ei välju kehast enam üldes ning ladestuvad rasvkoes. Keegi ei tea veel täpselt, kuidas nad pikas perspektiivis meile mõjuvad... vereringesse imendunud ained jõuavad ka looteni - nabaväädist on uuringutel leitud üle 150 erineva kemikaali... lapseootel või mitte, igaühe enda teha on oma tervise säilitamine. 
Lisaküsimuste voorus jõudsime arutleda ka päikesekreemidest, probiootikumidest, C.difficile infektsioonist jms. Ühesõnaga oli minu meelest igati mõnus ja informatiivne õhtu imekaunis Schlösse hotelli lounge´is.
Hotell Schlösse lounge. Pilt hotelli kodulehelt.
NovExperdi tooteid olen kasutanud eelmisest kevadest ja siiani ei ole pidanud ma pettuma. Minu talvelemmikuks oli kindlasti Essentiel sarja kuuluv Velvety cream ja hetkel kasutan päevakreemina Anti-shine matistavat kreemi. 

Andke teada, kas ka edaspidi sooviksite minuga "üritustel käia" või on sellised postitused teie jaoks igavad? 
Aitäh, et lugesite!

11 comments:

  1. Eks ma ikka üritan järgida näohooldustooteid valides ka koostisainete nimekirja, aga keha-, juukse- ja dekoratiivkosmeetika puhul ma seda ei tee. :( Võimalusi ju on, aga läheb nagu ikka... Näohooldustooted on hetkel mul Madaralt (rasuse naha komplekt, olen rahul).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madara olekski järgmine, mida proovida tahaksin, enne tuleb Novexperdi toodetega ühele poole saada. Lisaks on mul ka Dr.Hauschka mnitoodete komplekt veel katsetamist ootamas.

      Keha ja juuste puhul on lihtne, aga dekoratiivkosmeetika piirdubki hetkel ainult ju mineraalkosmeetikaga.

      Delete
  2. Tahtsin ka nii väga sellele üritusele minna. :(
    Ja kui ilus koht... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kätlin, küll sa järgmine kord jõuad. :)
      Oli küll väga õdus koht - sinna teleka asemele oligi pandud valge ekraan... diivanid olid enam-vähem samamoodi paigutatud.

      Delete
  3. Mulle kui geenitehnoloogia tudengile pakub ka väga huvi, kas ja kuidas igasugune välispidine kosmeetika meie sisemust mõjutab ja kuigi ühtteist olen ka koolis teada saanud, siis oleks tore kui keegi näiteks korraldaks kunagi selleteemalise koolituse vms. Piiranguks võivad muidugi saada keemiaalaste baasteadmiste vajalikkus ja kahjuks pole just väga ulatuslikke ja põhjapanevaid uuringuid kosmeetikavaldkonnas tehtud (mõtlen siinkohal just seda, et kuidas kõik molekulaartasandil väljendub, lihtsalt sõnad "see on kahjulik ja see mitte" on niii üldistavad).
    Aga vastuseks Sinu küsimusele, siis mulle küll meeldivad selleteemalised postitused :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuringuid on küll tehtud ja uuenenud NovExperdi ametlikule kodulehele tuleb ka ligipääs sõltumatule USA andmebaasile.. :) Seal on koostisosad jaotatud valgusfoori põhimõttel- punasest tuleks eemale hoida ja kollane on enamvähem ning roheline ohutu.
      Ise otsides leaiksid sa kindlasti erinevate koostisosade kohta teaduslikke artikleid ka. :)

      Delete
  4. See jogurtikatse on päris huvitav. Põhiliselt muidugi sellepärast, et ma ise seletaks seda tükki minekut mitte bakterite surmaga, vaid kreemide erineva pH mõjuga valkude koagulatsioonile. Surnud bakterikolooniate nägemiseks pole jogurtites kindlast piisavalt palju baktereid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Võimalik, et tegu on ka pH erinevustega, kuid olen seda katset ka varem näinud. Tookord teise kreemiga- võimalik, et presenteerija teadis täpselt koostisosi.
      Tegu oli Activia jogusrtiga, nii et baktereid on seal tõenäoliselt piisavalt - mikroskoobi all oleks neid ikka näinud. :)

      Delete
  5. Sellised postitused on minu meelest väga põnevad, eriti neile, kellel pole võimalus kutseid saada. Igal juhul tundus lahe üritus ja need tooted on tõesti head nahale....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahjuks ei kutsuta mind ka veel igale poole, on teatud brändid, kes juba tunnustavad blogijaid täisväärtusliku meediakanalina, kuid kahjuks on ka neid, kelle jaoks blogid mõttetud tunduvad. Nii palju kui mind kuskile kutsutakse, katsun ka teieni tuua.

      Delete
  6. Oli põnev postitus Liis! Kindlasti võta meid kaasa sellisetele üritustele, kes ise sinna ei pääse ;)

    ReplyDelete