Tuesday, July 23, 2013

New in: Myequa, Yellow juuksetooted, Lirene ja Lumene

Hei, kaunitarid! 

Mõtlesin, et jagaksin teiega uusi tooteid, mille ma umbes nädala jooksul olen katsetamiseks saanud. Suur aitäh Arangur, Myequa ja Magnalabor koos Mg Beautyga.
Esiteks, sain Myequa´lt proovimiseks veepudeli, disaini ja suuruse sain ise valida. :) 
Miks on myequa pudelid paremad kui tavalised plastikpudelid? 
1. Kõik pudelid on BPA vabad. Bisfenool P on aine, mida kasutatakse laialt plastikust toodetes k.a. karastusjoogipudelid, aga ka CD/DVD tootmises ning metallpurkide voodrin ja kuna tal on meie kehas östrogeenisarnane toime, siis oleks targem seda vältida. Eriti kehtib see beebide, väikelaste ja laste puhul, kelle hormonaalse tasakaalu see aine väga sassi ajab.
Pudeli saate osta siit, nii 0.4l kui ka 0.6l maksab 9.95€. Minul on disain Purple leaves, kuid pudeleid leiab tõesti igale maitsele. Ka lastele on mõeldud, lõbusad pudelid meelitavad neid kindlasti limonaadile puhast vett eelistama. :) 
Mõnda aega olen juba ühte Equa pudelit testinud, aga kuna selgus, et pudelil olev pilt tahab ära haihtuda, sain ilma probleemideta uue. 30 päeva jooksul on õigus teil nõuda uut pudelit, kui selgub, et toode on defektne. :) Proovisin seda ka rattasõidul ja kuigi see pudelihoidjasse tõesti mahub, siis kriibib see siiski pudelit ning seda ma teil proovida ei soovita.
Kuigi pudelit on lubatud pesta nõudepesumasinas, siis on soovituslik kasutada mitte kõige karmimat pesuprogrammi, et pudeli eluiga pikendada. Pudel on täiesti veekindel, kui kork on korralikult peal. 
Teiseks, sain Arangur´ilt proovimiseks Yellow Bloom Argaaniaõli. Pudel on 120ml ja maksab 12.9€. Koostist lugedes on tegu klassikalise õliga, kus tegelikult esikohal erinevad silikoonid. Täpselt sama koostisega on minu meelest RICHi sarja argan oil ja ka macadamia sarja juukseõli. RICH tooted on veidi odavamad, macadamia sari aga kallim, nii et Yellow bloom õli on kindlasti keskmine hinnaklass. Pakend oleks minu jaoks mugavam, kui see oleks pumbaga. Proovinud veel ei ole. 
Lisaks sain katsetamiseks 2 hydrate šampooni testrit ja Repair Restructing lotioni. 
Kindlasti oli see kõige armsam mulliümbrik, mille ma kunagi saanud olen - need cupcake´id ja roosa paber ja armas kiri! :) 
Kolmandaks, sain Magnalabori kaudu katsetamiseks Lirene tselluliidivastase sarja duššigeeli ja kehakoorija. Tunnistan ilma häbita, et mul on päris palju tselluliiti, sest olen ilma süütundeta maiustanud ja söömist nautinud. Samas ma ei muretse selle pärast eriti, sest lähtun pigem sellest, et kõik inimesed on ilusad ja ei tasu pisidetailidele tähelepanu pöörata. Proovinud neid veel ei ole, küll aga nuusutanud ja need lõhnavad väga mõnusalt ja värskelt. Igaljuhul minu nina jaoks naturaalsem greip kui neutrogena pink grapefruit sari... 
Lisaks sain Lirene mitsellaarvee, loodan väga, et tegu võiks olla Bioderma Sensibio vee odavama variandiga. Proovida veel ei ole jõudnud. 
Lumene on turule tulemas uue Arctic Aqua sarjaga, millest mina sain 2 toodet. Esimene neist on 24h niisutav kreem, mis mõeldud kombineeritud/rasusele nahale.  Olen seda korra juba õhtuse näohoolduse ajal proovinud ja mulle meeldis, tagasihoidliku lõhnaga, niisutas hästi, muutis naha pehmeks, kuid mite rasuseks. Teiseks tooteks on sügavniisutav silmageel, mis on põnevalt läbipaistev. Jällegi, olen korra proovinud ja minu õrna silmaümbrust niisutas see hästi. :)

Ma ei julge praegu anda mingeid lubadusi selle kohta, millal pikemad arvustused tulevad, sest viimasest poolaastast on tekkinud päris pikk saba erinevatest toodetest, mis katsetamist ja arvustamist ootavad. Hetkel on kiire-kiire, kuna ehitame ämmakandidaadi maja, kus ka ise aasta aega peame elama... siis hakkame mõtlema päris OMA kodu peale. 

Kas teile jäi mõni toode siit silma või olete te midagi juba proovinud? Kuidas meeldis? 
Nagu alati, aitäh, et lugesite!

7 comments:

  1. Kahjuks minu EQUA pudel ka kaotab enda kirja- olen väga kurb :( Ja tellisin nüüd 3 uut pedelit teistele enda kaudu ja üks neist on praak- kiri pildil on paigast ja EQUA logo on loetamatu. Kirjutasin neile pea nädal tagasi kirja, aga ei ole siiani vastust saanud. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahju kuulda, kellele sa kirjutasid?

      Delete
  2. Arangur on nii armsa paki tehtud, kohe näha, et ikka hoole ja armastusega. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa! Täiesti nõus! :) Huvitav, kas tavaostja ka nii kena paki saab? :)

      Delete
  3. Seda pudelit ikka siin-seal pidevalt jagatud, pidin ka ikka ära tellima. Sain selle apteekonlinest 8.77 euroga. Töö juures on küll veeklaas kogu aeg kõrval, aga ehk see kena pudel motiveerib kodus ja vabal ajal ka vett rohkem jooma. :)

    ReplyDelete
  4. Looks like an amazing collection, I've heard great things about Argan Oil - I'd love to try it :)

    ReplyDelete
  5. Pudel näeb tõesti kihvt välja ja kutsub kohe uudistama :)

    www.dodolce.blogspot.com

    ReplyDelete