Review: Gariner Fructis Goodbye Damage

Thursday, July 18, 2013

Hei, kaunitarid!

Garineri juuksehooldustoodetega seoses meenub mulle esimesena mu gümnaasiumiaeg, kui üks klassiõde mulle nende šampooni ja palsamit soovitas. Garnier on minu jaoks alati tähendanud mõnusalt puuviljast lõhna ja seetõttu tekitab ka Goodbye damage sari nostalgiat.

Tooteid ei ostnud ma ise, sain kogu sarja katsetamiseks Garnier´ilt ja tänan neid selle võimaluse eest. Kui mäletate, siis teised blogijad on neid tooteid juba ammu arvustanud - mina jõuan selleni alles praegu, kuna siis kui ma need tooted sain oli kiire õppimise aeg, aga ongi parem, vähemalt tean nüüd seda sarja läbi ja lõhki.

Mida Goodbye damage sari lubab: aastaga tekkinud kahjustused 3 kasutuskorraga olematuks muuta, juukseid 10x vastupidavamaks muuta ning vähendada lõhenenud juukseotsi 4 korda.

Põnev fakt: googledades leiab, et sama sari tuli välja Indias - kas tõesti on eestlaste juuksed neile nii sarnased? :) Ma arvan, et pigem mitte, sest India naised on ju tuntud kui suurepäraste ja paksude juuste omanikud. Sealne sari ei sisalda 3min maski ja juuksemaski, kui see-eest on neil juukseõli. Lugedes viimase koostist, siis on mul hea meel, et seda meie turule ei tulnud.. puha mineraalõli, kuigi lubatakse kookos-, oliiv- ja mandliõli.
Koostisest veel: kahjuks on Goodbye damage sarja aktiivsed toimeained koostisosade nimekirjas viimastel kohtadel st et neid on tootes tegelikult kaduvväike hulk: amlaõli ja .... Koostisainete loetelu leiate iga toote juurest.

Goodbye damage šampoon ja palsam: kirjutan nendest koos, sest olen neid igal peapesu korral koos kasutanud ja raske oleks nüüd mõelda kumb täpselt mida tegi.
Šampoon lubab: parandada 1 aasta kahjustused kolme pesukorraga. Aktiivained täidavad juustes olevad lõhed ning katavad juuksekarva kaitsva kihiga. 
Palsami lubaduseks on: 
Igatahes on peale nendega pesemist minu juuksed pehmed, kergelt kammitavad ja veidi kohevamad kui tavaliselt. Kui alguses tundus, et juuksed lähevad Garnieriga pestes kiiremini mustaks, siis nüüdseks võin öelda, et ei ole vahet. Juukseid pesen 2-3 päeva tagant. Ühesõnaga olen nende kahega rahul ja ostaks tõenäoliselt veel! :) Šampoon ja palsam maksavad u 2-3€ tükk, nii et ei tee rahakotti auku, juhuks kui teile ei peaks sobima, proovida soovitan küll.


Goodbye damage Instant-ultra care rinse out mask: tõesti mõjub kiirelt, nagu lubatud. Muudab juuksed veelgi pehmemaks, muudab need kergemini kammitavaks. Meeldib! Maksab u 4€.
Goodbye damage deep-repair mask: minu meelest toimib täpselt samamoodi nagu instant-ultra care mask, kuna sellel tuleb kauem mõjuda lasta, siis eelistan pigem kasutada eelnevat. Kindlasti on pakend ka ebamugavam kui instant- ultra care tuub. Mõlemat toodet pole lihtsalt vaja, nii et kui peab midagi ostma, siis soovitan pigem instant-ultra care maski. See potsik maksab u 4€.
Garnier Fructis split ends bandage seerum- amlaõliga rikastatud seerum toimib juba esimesest kasutuskorrast. See sulgeb lõhenenud otsad, sidudes need uuesti kokku, et juuksed säraksid tervisest juurtest otsteni.
Kuigi kõik teised blogijad on seda taevani kiitnud, siis mina enda juustel olulist vahet ei märganud- katkised juukseotsad olid alles. Esimene kord seerumit kasutada ei olnud väga meeldiv kogemus, kuna tegu on väga väga tugevalt lõhnava tootega. Lõhn on üks põhjuseid, miks ma seda igapäevaselt kasutada ei taha - võimalik, et see on ka põhjus, miks ma nii vaimustuses sellest pole ehk avalduks efekt paremini pideval kasutamisel.  Seerum maksab u 4.5-6€.
Kokkuvõttes: imelubadusi need tooted ei täida, aga samas pole ka millegi üle kurta. Minu juuksed on pehmed, kergesti kammitavad ja läikivad - katkiseid juukseotsi on vähem, sest käisin alles juuksuris, mitte ei ole tegu imelise seerumi või maskiga. 
Minu hinnang neile oleks 4 punkti 5 punktist. 
5 punkti ei annaks neile, kuna Garnieri toodete koostis on sama kohutav kui vanasti (SLS, silikoon, mineraalõli jms). Parfüümi võiks ka vähem sisaldada - toodetel on tõesti üsna tugev puuvilja lõhn, mis püsib juustes päris mitu päeva. Paljudele see meeldib, samas mina tunnen, et mu juuksehooldustooted ei peaks minu parfüümiga/kehaspreiga nii kõvasti konkureerima. 

Kas olete juba seda sarja proovinud? Mida teie sellest arvate? Milline toode oli neist teie lemmik? 

Aitäh, et lugesite!



Hey, beauties!

In the beginning of May I was lucky enough to be one of the Estonian bloggers who got sent the whole Garnier Goodbye damage line to try out. I have been using these ever since and here is my review. 
What I find amusing: this same range has come out in India - does Estonians and Indians have the same hair type? I doubt that! 

The whole range promises to repair 1 year of damage in 3 washes, make your hair 10 times stronger and reduce split-ends 4 times.

So let´s see if these products live up to their promises:
I enjoy using the shampoo, conditioner and instant ultra-care masque, the deep-repair masque is ok too, but since I get the same results quicker with ultra-care product, I prefer to use that. My least favorite from this range is the serum, which other Estonian bloggers have praised - I don´t find that it has made a huge difference on my hair and also it has very strong fruity smell (you will smell it until you wash your hair again).

They have made my hair softer, stronger and more shiny. Hair are easily manageable and feel light. At first these products made my hair get greasy more quickly, but after a month or so, my hair got used to them and now I am back to my 3-4 hairwashes a week regime. 

What is kind of sketchy- Gariner fools us with ingredients... This Amla fruit extract is almost on the botoom of the list, that means these products have very small quatities of it. Mainly these products contain sodium laureth sulfate, silicones, mineral oil etc - not so healthy ingredients in shampoos... 

In conclusion: 
Does it banish your split ends? No
Does this range make my hair feel soft and more "alive"? Yes
Do I recommend this line to you? Yes, they are cheap, but they have worked fine on my hair, so it would not hurt your wallet to try these out. 
Do I like the idea that Gariner fools us with ingredients? No - companies should already know that we can read and if the so called "active ingredient" is on the bottom of the list, that means that product contains it only in very small amounts... 

Thank you for reading! 

You Might Also Like

4 comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palun- ma teisiti ei oskakski. Vist erialane kiiks asju ilma ilustamata kirjeldada:D

      Delete
  2. Mul on hästi paksud ja vahel kahused juuksed ning see sari teeb nad mõnusalt kergeks ja siledaks, seega mul mõjub küll imehästi! Ning tavaliselt mulle magusad lõhnad ei meeldi, kuid seda lõhna jumaldan.. Arvamusi on erinevaid :D

    ReplyDelete
  3. Mul oli eelnevalt Fructise sarjaga väga halvad kogemused (see rohelist värvi) - juuksed läksid jube ruttu mustaks, tuli kõõm ja sada häda, nii et olin natuke pessimistlik kui üle pika aja taas Garnierilt midagi ostukorvi poetasin aga.. See sari on tõesti hea - mul püsivad 4 päeva juuksed väga ilusad puhtad ja pehmed (viimane on tõesti ime, sest enamasti on mu juuksed üsna traatjad). Natuke võtab kahusust ka väiksemaks. Endal on see kolmnurkne palsam ja šampoon :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images