Monday, July 15, 2013

Review: Victoria´s secret ultimate look shadow trio in midnight hour

Hei, kaunitarid!

Täna arvustan teist toodet, mille sain Glamora.ee poelt proovimiseks. Selleks on Victoria´s Secreti lauvärvitrio toonis Midnight hour. Nagu ma glamora esimeses postituses mainisin, siis toone ma ise valida ei saanud.  
Midnight hour toonivalik ei ole just mu lemmik, eelistan pigem sooja alatooniga lauvärve, aga see on kindlasti külmade toonidega palett. Kui leiaksin kasutust veel kahele heledamale toonile, siis proovides teha meiki kõigi kolme tooniga muutus mu kena roheline silmavärv puha halliks ja ilme väsinuks. Ma ei ütle, et need toonid kellelegi ei sobi, mõne sinisilma või hallsilma värvigammaga harmoneeruks need ehk paremini.

Kõigepeal lühike tutvustus:
Victoria's Secret "Ultimate Look Midnight Hour" lauvärvide trio (3,9g) - ekspertide poolt komplekteeritud siidise struktuuriga lauvärvide kombinatsioon omavahel sobivates värvitoonides. See trio, õrnalt sädelevate lauvärvide kombinatsioon loob silmapaistvad silmad. Värvid on kõrge pigmentatsiooniga, püsivad hästi peal ja neid on kerged hajutada. Karbis kahepoolne aplikaator. Saadaval on 4 erinevat värvikombinatsiooni, igaühes 3 omavahel sobivat tooni. Mis peaksid olema iga naise meigikotis.

Esmalt kasuta laugude katmisel heledamat tooni, enam just kulmukaare alla. Teisi toone kasuta varjutamiseks või sügavama pilgu saavutamiseks. Näiteks tumedama tooniga pintseldage V-kujulist silma välisnurka keskmise tooniga värvi silmalau keskele. Hajutage ühtlaselt pintsliga. Lihtsama silmameigi tegemiseks kasuta triost ühte värvitooni.
Hind: 15€                                                  Kogus: 3,8g                                            Säilivusaeg: 6 kuud
Kes seda osta soovib, siis siin on link Midnight Hour lauvärvide triole.
Tekstuur on üsna kriitjas, selline nägi palett välja pärast näpuga swatchimist. Ei pea vist mainima, et ma ei ole vaimustuses. Ükski toon pole täiesti matt, kuid ükski pole ka ülemäära särav. 
Koostis on täiesti klassikaline lauvärvidele, ei midagi erilist.
Vasakul lauvärvi aluskreemiga, paremal lauvärvid iseseisvalt. Mõlemad vajasid veidi vaeva, ei ole päris nii, et pistan näpu sisse ja saangi kohe sellise pigmendi. Mina siin lubatud kõrget pigmendisisaldust ei näe kahjuks, kõigest keskpärane. 
Kokkuvõttes: ei ole see palett minu arvates oma hinda väärt. Vaadates victoria´s secreti ametlikku netipoodi, seda tüüpi triosid enam müügil ei ole - õige liigutus nende poolt. 

Kui peaks punkte jagama, siis annaksin 2.5 punkti 5 punktist - toonivalikut on ju midagi kõigile ja lauvärvi aluskreemiga koos on nad täiesti kasutatavad. 

Kui soovite glamora.ee poest midagi veidi soodsamatl osta, siis kood "Liis10", annab teile täna veel 10% soodustust. Näiteks nende Secret Charm kehavõi meeldis mulle väga, arvustus siin.

Aitäh, et lugesite!

Hey, beauties!

This is second product that I got from Glamora.ee webshop to try. It is Victoria´s Secret Ultimate  Look Shadow Trio in Midnight hour. As I said before, I didn´t get to choose the products, so unfortunately this tone choice isn´t the best. This palette is definitely better for gray or blue eyed ladies. I have green eyes so these kind of cold tones make me look more tired. 
This product is not sold on Victoria´s secret official webpage anymore, so I can´t get the description in English, but it basically promises high pigmentation and good longetivity. Color are chosen by experts and every woman should have one of these trios in their makeup bag. Well, lets see, how they performed in real life....
In Estonia this palette costs 15€ and comes with 3.9 grams/0.138oz of product and one sponge tip applicator. The packaging isn´t bulky, so it is a breeze to travel with, unfortunately it doesn´t come with a mirror.
Texture: is pretty chalky
Finish: all colors have satin finish, lightest ivory color has slight silver shimmer in it.
Pigmentation: medium - I have tried better eyeshadows. As you can see from the swatches (3 on the left with primer), they really need help with showing up. And these both are heavy swatches!!!
Longetivity: medium, again they need help from primer to stay. 

In conclusion: I would definitely not purchase this palette again. In my opinion, it is not worth it´s price and I think that VS did well to discontinue this palette. 

If I had to rate it, I woudl give it 2.5 out of 5 points. These eyeshadows are usable, but need work. 

Thank you for reading!

5 comments:

  1. Nii armas postitus ja blogi! :)

    http://kellytreier.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mulle tundusid seal kodukal kõik värvid selliseid "ei midagi ütlevad", igavad ja näevad kehvad välja. Samas kehatoodete kohta olen kuulnud ainult head. No pesust ei hakka rääkimagi, kuigi ka see pole minu maitse.

    ReplyDelete
  3. Mina olin juba Victoria's secreti kehahooldustoodete suhtes skeptiline, aga neis ma üllatusin meeldivalt. Lauvärvide kohta pole mul häid ootuseid olnud ja miski ei kutsunud neid ostma ka, sest tundub natuke ulmeline, et üks firma saab hästi hakkama pesu, kehahooldustoodete ja meigiga.

    http://thelisabeth.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selles osas olen küll 100% nõus, et pigem ühele tootegrupile keskenduvate firmade tooted on kokkuvõttes paremad. :)

      Delete