Events: Polhem PR pressipäev

Thursday, August 22, 2013

Hei, kaunitarid!

Tundub, et Tallinnas elamine mõjub blogile küll väga hästi - pidevalt on üritusi, mida teiega jagada tahan. Täna käisin oma esimesel Polhem PR pressipäeval. Pressipäeval olid väljas uued sügis-talvised kollektsioonid ning loomulikult kostitati meid hea ja paremaga.
Polhem PR showroomis sai seekord näha Oriflame´i uut dekoratiivkosmeetikat ja nahahooldust, Triwa käekellasid ja päikeseprille, Tamarise stiilseid jalavarje, kleite-pükse-seelikuid-jakke-pluuse igale maitsele Halensilt, Marks & Spencerilt ning NewYorkerilt. Imeilusat ja stiilset pesumoodi näitas Lauma. Lisaks sai maiustada Marks & Spenceri snäkilaua juures, Lemon curd tuleb ka minuga ükskord nende toiduosakonnast koju - usun, et kõik, kes proovisid soovivad seda veel maitsta.
Sättisin oma mineku nii, et saaksin paar sõna vahetada ka Gretega ning loomulikult oli väga super lõpuks ära näha ka Stella.

Alustasin uudistamist Madara riiuli juurest, uued kehaseebid muraka ja jõhvikaga lõhnasid imeliselt! Näohoolduses tahaks ära proovida Madara clarifying tooniku ja puhastusvahu - mõlemad ideaalsed rasusele/kombineeritud nahale. Minu jaoks oli uudis, et Madara pakub ka juuksehooldustooteid - võimalik, et proovin ka need kunagi ära. 
 Imeilus Incontro seeria põsepuna oli ka minu kingikotis, nii et luban seda lähikuudel ka blogis kajastada. Oriflame pakub oma uues kataloogis uut BB kreemi- mulle meeldis toonivalik. Üllatavalt on toon fair minu jaoks praegu liiga hele- jess, sest see tähendab, et selle võib talveks meelde jätta ja seda siis proovida. :) 
Demi Moore´i huulepulgad Oriflame´ilt on klassikaliselt punastes toonides.
Marks & Spenceri kõpskingakesed ja Oriflame´i lakid harmoneeruvates toonides.
Kihvitd pärlikesed Marks & Spencerilt. 
See viimane elevandiluukarva käekell võiks minu kätt ka kaunistada kunagi. Kui keegi seda kinkida soovib, siis võtan rõõmuga vastu :D Maksab see 149 €. Triwa käekellade hinnad algavad 119€ (nt siison.ee lehel).
Riietevalikust meeldis mulle kõige rohkem Marks & Sepnceri valik :) Usun, et sealt leiavad igas vanuses naised endale midagi. :) 
Päeva kõige popim lauake :D 
Varastasin ühe pildi Stella blogist Stellarium - tõestuseks, et ma tõesti seal käisin. Vasakul Getri blogist Ciassico ja paremal Grete blogist G-reveals.. :) 

Tänan  südamest Polhem PR Eesti tiimi, et nad andsid mulle võimaluse veeta üks ülimõnus pärastlõuna oma showroomis. :)

Suur aitäh, et lugesite! 

You Might Also Like

12 comments

  1. olen oriflame bb-kreemi juba proovinud ning minu kombineeirud nahale sobib see hästi. teistega võrdlust tuua ei oska kuna see on mu esimene bb-kreem

    ReplyDelete
    Replies
    1. OO.. ootan siis põnevusega, mul on ju ka kombineeritud nahatüüp. :)

      Delete
  2. Väga lahe. Tallinnas elamisel on jah plusse. :)
    Pildil kõigi nelja särgid ühte värvi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tundub, et meil oli jah hall päev :D Ise seal olles ei märganudki. :D

      Delete
  3. Nii palju asju jäi silma.
    Madara seebid on nii ilusad ja hästi pakendatud. Kindlasti lõhnavad ka hästi. :)
    Need oriflame huulepulgad näevad kallid välja ja värvivalik on ka hea, sügisene.
    Muidu ma pole eriline kellade armastaja, aga Triwa käekella kandmise vastu poleks mul küll midagi. Need pole liiga uhked, pigem lihtsad, aga samas need näevad ikka väga 'classy'd välja.
    Ei saa mainimata jätta, et ka söögilaud on väga isuäratav.

    http://thelisabeth.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen kõigega nõus, mis sa kirjutasid! :)

      Triwa stiil on tõesti väga mõnus, ju sellepärast nende kella ihaldama hakkasingi.

      Delete
  4. Sidrunivõiet on ise tegelikult palju-palju odavam ja tervislikum (kui kasutada mahepoe sidruneid) teha. Aga nõustun, et tegemist on sõltuvusttekitava maiusega - pärast valmistamist kaob terve potitäis võiet vääga kiiresti (minu kõhtu) :)

    Ootan Madara toodete arvutusi. Olen neid poes silmanud, aga pole veel jõudnud proovida.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sidrunivõide peaks küll järgi proovima, aitäh idee eest!

      Delete
  5. Triwa kellad on küll super ilusad! :)

    Eneli
    www.dodolce.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. You are not the only one- many beauty editors liked them. For my taste, the heel is too chunky.

      Delete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images