Wednesday, August 14, 2013

Life update: I am moving

Hei, kaunitarid!

Kindlasti mõtlete, et miks ma nii vähe postitanud olen või miks ma ei ole millestki põnevast viimasel ajal rääkinud.
Nimelt vahetan sügisel õppimise-töötamise tõttu linna- kolin Tartust Tallinnasse. Täna (12.08) käisime Tartus veel viimaseid asju toomas ja korterit koristamas. Nüüd olen juba oma uues sinises toas... igatsen oma kollast ja valgust täis tuba.
Minu Tartu kodu: ofkoors meie asjad on juba minema viidud, muidu poleks nii korras :D

Minu praegune "territoorium": Sinna katuse alla, kus praegu on segadus, tuleb kunagi kapisüsteem. Kunagi = lähikuudel. Praegu on kogu mu ilutooted ka karpides... ainult mõned rohkem kasutatavad on kapi peal. Lõplikult kolisime siia ära üleeile, nii et väga organiseerida-süstematiseerida ei ole ma tõesti midagi jõudnud.
Sabine ka tervitab, korra proovis juba õuekassi elu ka- kavalpea lipsas elukaaslase jalgade vahelt õue, kui me kaste tuppa tassisime.

Nii vähemalt KÕIK asjad on nüüd siin (well kind of), jään siis septembrit ootama... siis algab residentuur - eks näis kuidas läheb. Tallinnas on nimelt vene keelt vaja, mis minul piirdub algtasemega, vaatamata sellele, et ma seda B-keelena aastaid õppisin, ei saa sellega hakkama kui oled elu aeg Tartus elanud...
Hehee.. ei olegi kõigil nii glamuursed kodud... aga saab hakkama. :D

Kui teil tekkis veel üldisemaid küsimusi, siis võite need jätta postituse alla või küsida nt ask.fm lehel.

Aitäh, et lugesite!

Hey, beauties!

I wanted to explain why I haven´t posted very much in August. This is just a rant in Estonian about my new very unfinished home. I will be staying here for about a year and then we can finally buy our own home - saving up for it. I moved from Tartu to Tallinn (well outskirts of Tallinn to be exact), because the hospital I am doing my residency in, is in Tallinn.
On the top photo you can see my previous home, and the new one is on the middle one. My cat aslo says hello.. she already have tried to run away once, but she came back an hour later. She is almost 5 years old and has been totally indoors cat so far.

Thank you for reading!

13 comments:

  1. Oeh, see on küll üllatus, et Tallinnasse kolisid. Aga väga lahe postitus ja palju edu sisseelamisel! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No technivally pole päris Tallinn, umbes 20 km on kesklinna siit kus ma praegu olen. Suur aitäh heade sulle!
      Eks ma ikka vahel Tartusse satun- teoreetiline õpe on siiski Tartus.

      Delete
  2. Ma olen pikemat aega juba n-ö mitte oma kodus elanud ja kolimine ON stressirohke ja mulle isiklikult üldse ei meeldi see, et jälle tuleb kõik otsast peale sobitada, uusi mööblitükke osta ja nii edasi ja edasi. Üürikorteritega on see asi ka muidugi, et kuna palju ei taha maksta üüri omanikule või õigemini - maksaks küll kui raha rohkem oleks, siis kõik elamised on suhteliselt nibin-nabin okeid olnud, kuid siseviimistlusest ei räägi - meil pole näiteks üheski toas hetkel põrandaliiste ja üldse suhteliselt.. säästuversioon elamisest. Üritan silma kinni pigistada ja mõelda, et aasta-paari päevast peab jälle elamist vahetama. Nii et tundub, et teie pesa on väga vinks-vonks ja ära väga kurb ole, et siit-sealt midagi puudu. Loodan et soojaga on kõik ok ja sul läheb elu pealinnapreilina ka hästi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eelmine korter oli minu ema oma ja nüüd hakkavad seal ka vist võõrad elama, nii imelik on mõelda sellele. Tartu korteris on ka koridoris liistud puudu :D
      Aitäh heade soovide eest!

      Delete
  3. Hei-hei! Mis eriala residentuuris tudeerima hakkad? Kas see oli esimene ja kindel valik ning kas sisseastumine kujunes väga pingeliseks? Kuidas lõpueksami tulemustega rahule jäid? Miks just Tallinn mitte Tartu?

    Edu kolimisel ja sisseelamisel! Loodan, et residentuur saab olema huvitav(:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eriala olen otsustanud mitte siin blogis avaldada. Eriala oli tõesti esimene ja ainus valik, mujale ma sisseastumiskatseid ei teinudki. 17 soovijat oli 10 koha peale ja ma jagasin ühe kursaõega 3-4.kohta, kuigi kartsin, et ei saa sissegi.
      Lõpueksami hinne oli ootuspärane, üllatas pigem see, et punkte oli nii vähe ja pea pool kursust A või B said :)Keegi ei ole viimastel aastatel läbi kukkunud. Õppimisaega soovitan rohkem jätta. Minul oli ainult umbes 2 nädalat kõige kordamiseks.
      Tallinnas saab kindlasti rohkem kogemust, näeb harvem esinevaid probleeme. Lisaks on Tallinnas rohkem sõpru, kellega tihedalt suhtleme. Minu elukaaslane on siit pärit.

      Aitäh ja ma usun küll, et residentuur on huvitav! :)

      Delete
    2. Lisaks on kahjuks blogimiseks võimalused Tallinnas palju paremad, rohkem üritusi, mida teieni tuua.

      Delete
    3. Hei, kunagi muidugi oli Sul vist siin siiski üks postitus, kus erialast rääkisid, aga ilmselt oled selle nüüd ära kustutanud? :) mõtlengi just praegu, et oli see unes või ilmsi :D

      Delete
    4. Hästi korraks tõesti oli, aga siis ma otsustasin, et ei taha nii palju siin jagada ;)

      Delete
  4. Palju õnne kolimise puhul!

    Internetiprobleemile võib lahenduse tuua kas juhtmevaba püsinetiühendus, mis on netipulgast palju kvaliteetsem, nt https://www.elion.ee/eraklient/internet/traadita-internet. Või siis saab lauaarvutile hankida wifi-signaali vastu võttev usb-antenn.

    ReplyDelete
  5. Thanks for updating us on this Liis, I know it might not be what you want in the short term but like you said, it will help you get your own home in the near future :)

    ReplyDelete
  6. Your blog is lovely!!!! Would you like to follow each other on bloglovin' ? xxx

    Gleaming Spire * Bloglovin'

    ReplyDelete