My current skin care routine

Friday, August 30, 2013

Hey, beauties!

Today I wanted to share with you my current skin care, because I have been using several new products and I have liked them so far.  I prefer to use more natural products on my skin. I can´t say that I am very good with my skincare routine at the moment- moving has really messed it up and made me forget to wash my face and use creams... All I can say that all of these really work well on my skin. 
Ma ei ole ammu oma nahahooldusest rääkinud- katsetasin nimelt mitmeid uusi tooteid ja toime nägemiseks lihtsalt läheb natuke aega. Kui üldiselt rääkida, siis kindlasti eelistan nahahoolduses naturaalsemaid tooteid, mida enamus siin postituses mainitud tooted ka on. Kahjuks ei ole mul hetkel korralikku nahahooldusrutiini, kuna kolimine on lihtsalt kõik sassi ajanud ning viimased nädalad tegutsemist täis olnud. Kindlalt võin aga öelda, et kõik tooted sobivad minu nahatüübiga hästi.
Tooteid mainin umbes sellises järjekorras, nagu neid kasutan- loomulikult ei kasuta ma mitut niisutajat ja silmakreemi korraga, aga oma "rutiini" alustan tavaliselt meigi eemaldamisega. Kuna ma igapäevaselt ennast ei meigi- kes ikka põllu peal elades ennast krohvida viitsib :D, siis vahel alustan kohe näopesust.

Makeup removal
1. Lirene Micellar solution for removing makeup on my face. I won´t talk about it here, because it has a separate review here.
2. The Body Shop Camomille waterproof eye&lip make-up remover - it is very gentle and very effective. It has not irritated my eyes nor stung them, yet it removes everything, since it is a 2-phase make-up remover. It is always a plus if a skin-care product contains herbal extracts that are good for your skin. Camomille is really calming and sooths irritated skin.

Meigi eemaldamiseks
1. Lirene mitsellaarvesi (200ml, 6.25€) - sellega eemaldan meigi oma näolt. Arvustuse leiate siit.
2. Silmameigi eemaldan The body shopi kummeli sarja kahefaasilise meigieemaldajaga (150ml, 14€). See on tõesti õrn, kuid samas tõhus, nagu 2-faasilised eemaldajad ka olema kipuvad. Meigieemaldi ei ole mu silmi ärritanud või neid kipitama pannud. Loomulikult on tore, et see sisaldab kummeli ekstrakti, sest kummel on ju hea ja leebe naha rahustaja, pehmendaja ja niisutaja. Tõenäoliselt uuesti siiski ei ostaks, sama töö teevad ka odavamad tooted ära. 

Face cleansing products
1. I use all natural soap with activated coal to wash my face. It is buy Nurme seep and it has deep cleansing properties, so it fights against impurities. I have not had any major breakouts while using this, so it seems to be working well for my combintaion skin type.
2. Sometimes when I remember, I will use Lumene Radiant touch 2in1 Detoxifying Mask & Scrub. It will remove any dead cells and make my skin more glowy and soft. I really like my skin the next day when I have used it previous night.

Näopesu& mask
1. Kasutan täiesti naturaalset seepi- kõik ja nende emad on vist kuulnud juba Nurme Seebi sügavpuhastavast näoseebist(100g, 6€). Mul ei ole sellele tõesti mitte midagi ette heita - seep eemaldab mustuse ja meigi tõhusalt, samas ei kuivata liigselt nahka. Samuti ei ole mul selle kasutamise ajal olnud ühtegi "väga halva naha päeva" ehk palju punnikesi. 
2. Kui mul on meeles kasutan Lumene Radiant touch 2in1 sügavpuhastavad maski ja õrna koorijat(75ml, 7.94€). See eemaldab surnud naharakud õrnalt ja tõesti muudab naha säravamaks. Samuti meeldib mulle väga selle veidi murakajogurtit meenutav lõhn.  Kuigi toodet on tuubis vähe, jätkub seda siiski kauaks, sest teda ei kulu väga palju- mina kasutan seda imeõhukese kihina.
3. Väga aktiivne kodune maskitaja ma ei ole, paar korda olen proovinud savimaski, aga asualtöeldes on seal mökerdamist rohkem kui asi väärt on. Mingit superefekti pole ma märganud.
 Eye Creams:
Lumene Arctic Aqua Deep Moisture Eye gel. This is totally perfume free and feels like water under your eyes. This has definitely made a difference for my under eye area! I prefer to use it in mornings. It absorbs quickly and works well under concealers.
Sometimes I use NovExpert Eye contour care with cornflower&cucumber extracts. It promises to be lifting and decongesting, that means it fights your under eye bags pretty well. I think it works well! I usually use it at night, when I want something more than just hydration for my under eye area. 
Silmakreemid
Silmade puhul kasutan Lumene Arctic Aqua sügavniisutavat silmageeli(mg beauty lehelt seda ei leia, tõenäoliselt poodides siiski olemas), kui tahan ainult niisutust - selleks otstarbeks toimib hästi. Peale kandes on sama tunne, nagu oleks kurgiviilud oma laugudele pannud. :) Üldiselt olen seda kasutanud hommikuti, kuna see sobib hästi ka meigi alla.
Kui tahan aga tõhusamat hooldust, siis kasutan NovExperdi energiat andvat silmaümbruskreemi(15ml, 15 €), mis lubab õrna silmaümbrusnahka tõsta ja vabastada liigsest vedelikust ehk siis silmade alused kotikesed kustutada. Kahjuks kumbki neist ei ole kõrvaldanud mu põhiprobleemi- tumedaid silmaaluseid, aga eks selles on süüdi rohkem elustiil ja ükski kreem ei saa 100% sellest vabastada. 

Facial moisturisers:
 Lumene Arctic Aqua 24h balancing moisture face cream. It is meant for oily to combination skin - I have combination skin type, so it suits me well. It promises to fight impurities and keep your skin moisturised, at the same time it keeps your face matte. It is oil-free. For me it has done everything it promises, love it. I prefer to use it at night, because it has thicker texture than the next cream.
Under makeup I use NovExpert Anti shine pureness fluid. Again it is targeted towards oily to combination skin types.
Näokreemid
Näo niisutaja valin olenevalt päevast. Kui ma tean, et on eriti palav ilm(no enam seda muret ei ole), siis kasutasin NovExperdi läikevastast geeli(30ml, 18€) tekstuurilt on see vedelam kui klassikaline kreem, kuid sisaldab see näiteks riisipulbrit, mis aitab läikiva nahaga hästi võidelda. Minu jaoks on see marmelaadi lõhnaga, kuigi lõhnaaineid lisatud ei ole - eks koostisosad annavad sellele aroomi. Sobib hästi meigi alla, et kombineeritud-rasust nahka matimana hoida.
Kirjeldus kodulehelt: 
Kerge kreemjas geel kombineeritud ja rasusele nahale. Paju, greibi ja riisi ekstraktid puhastavad ja matistavad nahka. Sobilik ka akne kalduvusega nahale. On antiseptiline ja sobib hästi väga tundlikule nahale. Tänu musta redise ja tsingi kombinatsioonile, muudab naha klaarimaks. Ideaalne toode noorukitele.

Teine toode on Lumene Arctic aqua tasakaalustav kreem(50ml, 9.67€), mida võib kasutada nii hommikul kui õhtul. Jälle väga mõnus toode, tagasihoidliku lõhnaga, niisutab hästi ja on looduslikum kui paljud teised.   Seda kasutan tegelikult rohkem õhtuti või kui on kodusem päev. Tänu nahka tasakaalustavale toimele hoiab ka see T-tsooni kauem matina. Iseenesest sobib ka meigi alla hästi. 

In conclusion: I think I have pretty suitable skin care products for combination skin type at the moment. Next thing that I would like to try are products that fight pigmentation - I am 25 and I am starting to see some sunspots on my cheeks and nose and man,  don´t like those. If you have any good recommendations, I am all ears. :) Have you tried anything listed above? How did you like it?

Võin julgelt öelda, et kui sul on kombineeritud nahatüüp ja oled 20ndates, siis võiksid neid tooteid proovida. Soovitan! Kui olete juba midagi proovinud, siis võite teada anda, kuidas see teile meeldis? Kas meie arvamused ühtisid?
Lisaks olen hakanud viimasel ajal puudust tundma pleegitavatest toodetest- nimelt on mu ninal ja põskedel tekkinud päiksest pigmendilaike, mida seal varem ei olnud. Tedretähnid need ei ole, nii et tahaks neist lahti saada. Ootan selles osas teie soovitusi- mis on teie jaoks toiminud. 


Aitäh, et lugesite! 
* Toodete taustapildid on Make up store ajakirjadest #16 ja #19. :)

You Might Also Like

9 comments

  1. mingil põhjusel mulle tohutult meeldis see postitus :) Lumene tooteid olen ka ise mõelnud proovida aga otsustasin enne lõpuni ära kasutada need tooted, mis mul juba olemas on :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!

      Ma olen ka raiskamise vastane, seetõttu pole mul tavaliselt 10 sama otstarbega asja... isegi meigitooteid olen viimase 9 kuu jooksul imevähe ostnud. :)

      Delete
  2. Lumene Artic sari tundub väga hea. Proovin need kindlasti ära, kui praegused kreemid otsa saavad.

    Mulle nii meeldib kuidas sa oled tooted pildile jäädvustanud. :)

    ReplyDelete
  3. Pigmendilaikude vastu on väga efektiivne Jaapani bränd KOSE, nad peaksid nad looduslikud olema. Olen kasutanud muude seas väga huvitavat musta kilemaski, mis muutub lateksisarnaseks ja tuleb jõuga näost ära tõmmata - päris hirmutav, aga tõesti toimib! Tellida saab Strawberrynetist ja kui hetkel on soodukad, siis saab väga soodsalt. Üldiselt nende tooteid vähemalt välismaa blogides kiidetakse.

    ReplyDelete
  4. I'm a huge fan of the Lumene face cream too :) Regarding the sun spots, I'd like to know if there's any effective treatment too. Any ideas guys?

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Lumene Artic aqua face cream is the real deal, I'm a massive fan of this!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I loved it for summer, but now I feel that my skin needs more heavier creams.

      Delete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images