Wednesday, September 11, 2013

Review: Lumene vitamin C+ Illuminating Anti-Age BB Cream

Hei, kaunitarid!

Hakkan nüüd tubliks ja üritan jälle vähemalt 2 korda nädalas blogis teile midagi näidata- kohe üldse ei taha, et mu "laps" välja sureks. 
Seekord näitan teile Lumene C+ vananemisvastast BB kreemi, mille sain küll proovimiseks juba kevadel, aga tookord ma seda püsivalt kasutama ei hakanud, kuna ka kõige heledam toon oli minu jaoks siiski liiga tume. Nüüd on aga suvi läbi ja kuigi ma otseselt päikest püüdmas ei käinud, said palged siiski veidi jumekamaks ning seega avanes võimalus BB kreem siiski ära katsetada. Olgu siinkohal öeldud, et viimased 2 nädalat olen tõepoolest igapäevaselt kasutanud BB kreemi, puudrit, põsepuna, NYX kulmupalettii ning ripsmetušši - jei for doing makeup in the car. 

I try to blog more often, at the moment 2 times per week is my goal, but we will see how well it goes. I really do not want to stop blogging, it is just that my current job is taking up so much time and I have to get used to it. 
Today I wanted to show you Lumene vitamin c+ BB cream, because BB cream is part of my everyday makeup routine- I usually do it in the car, on the way to work (it is 25-30 minute drive from my home). I actually got this BB cream for review in psring, but at that time it was too dark for me, so I started using it in August, when I had a bit more color on my skin. 
Mida lubatakse: Valgustpeegeldav. Vananemisvastane - sobib kasutamiseks alates 20.eluaastast kuni 60.eluaastani. SPF 20 - ennetab naha fotovananemist (ei see ei tähenda, et piltidel paistad noorem, vaid seda, et UV kiirgus ei saa nahka kahjustada ;) ) Saadaval kahes toonis: light ja medium. Lubab ühtlustada nahatooni, parandada kõik pisivead, niisutada ja hooldada. Muudab naha säravamaks ja kirkamaks- tänu murakale.

Promises: to hydrate, brighten, cover small imperfections, even out skintone, to protect skin from UV rays(has wide-spectrum SPF 20) and help to delay aging (contains anti-oxidant rich cloudberry seed oil).

Pakend: 50 ml tuub. / Package: comes in a 50 ml/ 1.7 fl.oz. squeezable tube.
Hind: 17.96(MG beauty koduleht) - 19.90€(Kaubamaja) / Price is around 20€ in Estonia and 14.99$in US.

Koostis: ei ole kõige hullem, võib rahule jääda. Kõige ohtlikumaks peab skin deep andmebaas parfüümi ja oktinoksaati, kuid omalt poolt lisaks "pahade" nimekirja ka nt dimethicone, mis võib mõnel inimesl ka poore ummistada. 
Ingredients: are not too bad, I used skindeep database to sort ingredients. Green- ok, yellow- small risk, red- better avoid! 

Alumina, Ascorbic Acid, Ascorbyl Palmitate, Boron Nitride, C13-14 Isoparaffin, Caprylyl Glycol, Chondrus Crispus (Carrageenan), (CI 77891) Titanium Dioxide, Citric Acid, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Disodium EDTA, Fragrance, Glycerin, Iron Oxides, Laureth-7, Lecithin, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Methyl Glucose Sesquistearate, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, PEG-8, Phenoxyethanol, Polyacrylamide, Rubus Chamaemorus (Cloudberry) Seed Oil, Silica, Sodium Hydroxide, Sorbic Acid, Sorbitan Stearate, Stearic Acid, Tocopherol, Triisostearin PEG-6 Esters, Water, Xanthan Gum. Octinoxate 6% (UVB protection, chemical sunscreen).


Minu arvamus:
koostiselt veidi paksem ja imehea maheda murakajogurti lõhnaga (no veidi on "meigilõhna" ka). Peale olen kandnud seda näppudega. Nagu Liina enda arvustuses mainis, siis kipub see kiirelt nahal kuivama st et peale tuleks kanda väikeste alade kaupa. Lõpptulemus jääb minu nahal küll tõesti väga särav- eelistan tegelikult veidi matimat varianti, kuna mul niigi kipub päeva peale otsaesine läikima. Hetkel olen kasutanud seda BB kreemi koos Fit me peitekreemiga silmaalustele ja Fit me puudriga toonis 120. 
Toode on kerge kuni keskmise katvusega- päris punetavaid punnikesi ära ei kata, aga ühtlustab jumet küll nagu lubatud. 
The BB cream is a bit thicker in consictency than other western BB creams and you have to work little sections at time, because it sets quickly and then it is hard to blend it into your skin. Finish is very antural and glowy, but after a few hours my forehead and chin begin to shine toooooo much. I use Maybelline Fit me powder to set it. BB cream has light to medium coverage- it does even out my skintone, but as you can see from the photo below, it really does not cover everything, but it does not claim it, so it is okay. 
Negatiivne on see, et toonivalik on kesine ja isegi toon 01 light, mis minul on, jääb minu heledale nahale liiga tume. Suvel sobis see nahatooniga paremini, aga minu arvates on sellel pigem külm alatoon. Vaatamata oma heledale nahale, olen ma siiski kollase ehk sooja alatooniga, nii et perfektset tooni ma selles ei leidnud. 
Alguses aktiivsemalt kasutama hakates jäi mulje, nagu põhjustaks BB kreem pooride ummistust - kuidagi äkki tekkis mul paar "mustpead". Praeguseks võin öelda, et nahk on kohanenud ja ummistusi ma viimasel ajal näinud ei ole.
Negative is that I find that tone 01 light is too dark and pink toned for me to use it. Too dark in winter and too pink for summer - hello, fair skintone does not automatically mean that I have cold undertones... :( 
In the beginning when I just started to use it I noticed that I had more blackheads on my lower cheeks- area where I don´t usually get breakouts. At the moment I can say that my skin has become used to this BB cream and I have not had any breakouts recently. 
Swatch mu ülivalgel küünarvarre siseküljel.
Kokkuvõttes:
Sobib pigem neile, kes tahavad loomulikult säravat jumet ja kellel palju iluvigu peita ei ole. Ostaksin võibolla siis uuesti, kui oleks üks toon ka väga heledakestele nt 00 fair :D. Tekstuurilt ja katvuselt meenutab see minu jaoks kõige rohkem Aasia BB kreemi, samas olen ma ka neist ainult ühte proovinud, nii et meeletut kogemustepagasit mul ei ole.

In conclusion:
This BB cream will suit you if you want glowy skin and light coverage. I might buy this again if they come out with wider color selection - at the moment I don´t have very good color match. 

Suur suur aitäh, et lugesite!

5 comments:

  1. Kreem tundub iseenesest hea katvusega jne. Kahjuks pole ma enda nahatoonile sobivat BB kreemi leidnud, sest isegi kõige heledamad toonid on mitu tooni tumedamad kui minu nahk. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tean VÄGA hästi, mis tähendab hele nahatoon. Siiani kõige heledam on olnud Maybelline´i Pure BB kreem toonis light. Olen kuulnud ka, et JOIKi BB kreem peaks olema heledakestele sobiv, aga proovinud veel ei ole.

      Delete
  2. ohhoo, tundub olevat väga hea toode! pilt before ja after tekitab küll soovi seda proovida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Päriselus ta vist nii kattev ikka ei ole, aga samas nahatooni ühtlustab küll mul ära. :)

      Delete
  3. Yeah, I won't be trying this unless they widen their colour choices. I have light skin so I'd look a bit silly lol but it looks pretty promising. The comparison pictures show that it does even out your skin tone.

    ReplyDelete