Review: Maybelline Colorama Vintage Leather #210

Monday, September 16, 2013

Hei, kaunitarid!

Täna näitaksin teile uut Maybelline Vintage leather efektiga lakki. Nagu mitmed teised Eesti ilublogijad, sain ka mina eelmisel nädala mõned uued tooted testimiseks, mis täpsemalt, näete minu instagramist.
Maybelline colorama vintage leahter lakke on aadaval 4 erinevas toonis, mulle sattus tomatipunane - olen tooniga rahul, sest viimasel ajal, kui üldse, eelistan klassikalisemaid lakke. Haiglas töötades ma küüsi argipäevadel ei laki nakkuste leviku ohu vältimiseks, aga kuna see nädalavahetus ma tööl ei ole, siis oligi ideaalne aeg see küünelakk ära proovida. Homme on juhtumisi koolitus, nii et tööpostile ma ei lähe. (kirjutasin postituse neljapäeva õhtul ja täna tegin kokkuvõtte ja lisasin pildid :) ). 
Pudelis tundub, et tegu on kaunilt sädeleva lakiga, kuid tegelikult on siiski lakk ikka täitsa matt ja purustatud pärliosakesed jäävad ainult õrnalt läbi kumama. Tundub, et need helbekesed on seal pigem selleks, et lakile põnev tekstuur anda - nii et ma pigem ei soovitaks selle peal pealislakki kasutada, sest muidu lihtsalt katad selle efekti ära.
Lakk kuivab kiirelt ja täiskatvuse saavutamiseks kandsin küüntele 2 kihti lakki. Pildistasin üles ka selle, milline ta ühe kihiga välja nägi - küünejoon siiski paistis. Üldiselt oli lakk üsna paksu konsistentsiga.
Kui kaua ta peal püsib, seda ei oska öelda veel- eks näis. Kui ta ise varem koledaks ei lähe, siis üle 3 päeva ma teda küüntel hoida ei saa- pühapäeva õhtul tuleb ta eemaldada. Üldiselt on mul mattide lakkidega olnud pigem halb kogemus - kriitjama koostise tõttu kipuvad nad kiiremini tükkidena maha tulema.
Update: küüntel püsis ilma pealis- ja aluslakita ÜLIHALVASTI- nõudepesuga tuli paar tükikest ära, aga hommikul duši all käies mõjus see lakile täiesti laastavalt. Mul oli kiire ka ja siis alles autoroolis märkasin, et lakk oli otstest täiesti tükkidena maha tulnud - terve päev oli häbi... poodi lakieemaldi järgi ka ei olnud aega joosta. 
Colorama lakid maksavad umbes 3€ ja lakipudelis on 7 ml. 

Eestis on saadaval 4 tooni: 207 Turqoise temptation, 210 Red grained, 211 Tanned & Ready  ja 212 Mudslide tote
Kokkuvõttes
idee on hea, aga sobilik ühe õhtu efektlakiks - kui iga päev küüsi lakkida ei viitsi, siis ei soovita sulle seda küünevõõpa.
Kas teie olete juba Vintage leather lakke proovinud? Kas ka alus- ja pealislakiga? Kas siis oli püsivus parem? Mida arvate mattidest lakkidest? 


 Hey, beauties!
Last week Maybelline Estonia suprised me with a small package, if you follow me on instagram, then you already know what I got. First item, I want to review today is nailpolish from Colorama line - they always release nailpolishes with cool effects. This time it should resemble vintage leather - grany and matte finish. The polish was on the thicker side, so you can almost get away with just one coat and it dried realtively fast. 
I tried it last weekend and although the effect is nice, the longetivity was awful - don´t take shower with it - all my nails chipped really badly. Note: I did not use any basecoat, because I am lazy and no topcoat, because it will diminish the effect of old leather. 
So in conclusion: I can´t recommend it to you, but you can try it for a night out, if you like the effect.

You Might Also Like

6 comments

  1. I do like the look of the vintage leather effect, although I'm not sure I'd try it if the longevity of it is poor. Thanks for the review though :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are welcome :) I hope some nailpolish company comes out with the same efect, but better lasting nailpolish. :)

      Delete
  2. Hea teada, et lakk on nii halva püsivusega, siis kindlasti ei tasu osta.
    Mulle eriti matid lakid ei meeldi. Aga kuna ma olen väga tagasihoidlik küünelakkija ja eelistan ainult neutraalseid või siis klassikalisi toone (à la särav- või veinipunane), siis ega ma väga kaasarääkijaks ei sobigi. :)

    ReplyDelete
  3. Ostsin ka yhe ja v2ga vale, 1,5 tunniga oli lakk t2iesti maas. Panin nyyd aluslakiga ja loodan, et peab v2hemalt p2eva vastu. Mul isiklikult on colorama lakkidega olnud vaid negatiivne kokkupuude ja ma olen neid kokku 6 tk ostnud. Ma ei tea miks..

    ReplyDelete
  4. update, käisin pesemas, otsast lakk koos aluslakiga läinud. Täielik kräpp nagu colorama heledamad toonid.

    ReplyDelete
  5. Mulle samuti need lakid väga meeltmööda pole, aga samas sellise hinna eest ei saa ka midagi enamat ju loota :D Värvid on muidugi ilusad ja kutsuvad.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images