Wednesday, October 9, 2013

Ilu sõnum 2013 / Beauty fair "Beauty word" 2013

Hei, kaunitarid!

Nagu te juba paljudest blogidest lugenud olete, siis sellel nädalavahetusel toimus järjekordne Ilumess. Nagu tavaks on juba saanud, käisin ma kohal 2.päeval. Esimese päeva pilte võite uudistada nt Iluguru facebooki galeriist.
Kahjuks oli jumestusvõistlus sellel aastal 3.päeval, nii et võistlusest mul seekord fotosid ei ole. Muudele võistlustele ei sattunud ka peale. Messil olin kokku u 4,5 tundi - aeg läheb seal uskumatult kiiresti. Seekord olin enamuse ajast seal koos Pille-Riini ja Maarjaga. Nägin ära ka Angeelika, keda oli ääretult tore jälle kohata. Ostudest teen järgmise postituse :)
Häid pakkumisi oli palju, kuid minu meelest oli nt Salon+ letis eelmisel aastal veel soodsamaid leide. nt Richi tooteid sai eelmisel aastal osta odavamalt, sellel aastal oli 7€ ükskõik milline toode. Joico suurte duopakkide asemel pakuti sellel aastal Tigi šampooni ja palsami komplekte 20€ eest.
Silma jäi ka kindlasti see, et messil oli palju naturaalset kosmeetikat ja mineraalmeiki pakkuvaid firmasid - eks pakutakse ikka seda, mille järgi suurem nõudlus on. Nahahooldus on kindlasti minu jaoks üks valdkond, kus eelistan looduslikumaid tooteid, kui võimalik. Tundub, et peaks juuksehoolduses ka seda tegema - mu peanahk on viimasel ajal väga tundlik ja reageerib uutele šampoonidele kõõmaga.
Nagu alati, oli palju bokse mõeldud professionaalsetele iluteenindajatele- juuksuritoolid, geellakid jms võttis silme eest kirjuks.
Igaljuhul paar kiiret fotot messilt, sellel aastal ma nii tubli ei olnud, kui varem... kuidagi igav oli alguses üksi ringi käia...
Bling aksessuaar.ee letis
Bless this mess letis oli armas buduaarilauake imekaunite swarovski ehetega. 
Tšehhi taimsed kehahooldustooted Botanicus boksis.


Make up store´i seni müügile jõudnud sügiskollektsioonid: Jelly ja Punk.

Pure jumestustooteiv veel- nt peitekreem maksis 18€, jukestuskreem 30+€.
Pure puu-ja köögiviljapigmentidega jumestustooted. Hind oli krõbe, aga tooted nägid väga armsad ja kvaliteetsed välja.

Spetsiaalsed Tangle Teezerid juuksehooldustoodete kasutamiseks otse duši all. :)
Käekotiversioon Tangle teezerist maksis samuti 10€ nagu originaal.



Signe seepide armas väljapanek.
Natura Siberica SUURE valikuga lett, kus tooteid tegelikult osta ei saanud. Neiud soovitasid tooteid osta Kaubamajast ja L-cosmeticsi kauplusest (Viru keskuse bussiterminali juures).

Silk Oil of Morocco lett nägi väga kutsuv välja.



Arvake, mis otstarvet see imeilus kuldmask täidab? 
Kohvipaus ja vaade :)


Käekotid Hippsteri boksis.




Bonaparte makroonid. 2.makroonikogemus elus- olid paremad kui Pihlaka kondiitri omad :)

Aitäh, et lugesite! 

9 comments:

  1. Makroonide alus on kuidagi eriti ahvatlev ja need kotid kuidagi.. eriti fotogeenilised :)

    ReplyDelete
  2. Huvitav oli vaadata, et mis mul siis nägemata jäi. :)

    ReplyDelete
  3. Ma ostsin küll TIGI šampooni ja palsami 25 euro eest.. ühtegi TIGI komplekti polnud 20ga.. või siis käisin valel päeval? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma arvan, et pigem on sul õigus ja mul hind lihtsalt valesti meelde jàänud. :)

      Delete
  4. I didn't understand the language but i liked the photos. kiss

    O Blog da Susy

    ReplyDelete
    Replies
    1. The photos are from Estonian Beauty Expo held last weekend. I compared it to last years expo and said that there were more natural products sellers than last year. The discounts were not that good this time, but I still bought some items and plan to do next post about them. :)

      Delete
  5. Kohe kahju on, et ise ei saanud minna. Peab järgmisel aastal plaani võtma ja ära käima. Nii palju ahvatlusi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii kihvt on lugeda, et postituse lugemine sellise emotsiooni tekitas :)

      Delete
  6. Kahjuks mina ei jõudnudki ilumessile. Küll aga käis mu õpetaja seal 3.päeval ja ka tema mainis, et hinnad olid üpris kallid. Ta pidi mulle tooma Olivia Gardeni harju ja kamme, aga hind oli nii krõbe, et see ei tasunud ära. :(

    PS! Väga ilusad pildid! :)

    ReplyDelete