Lobanurk ja kollektsiooni hoiustamine

Wednesday, October 23, 2013

Hei, kaunitarid!

Üks enesekriitiline postitus vahepeal, sest tõesti, ausõna, ma iga päev mõtlen, et peaks jälle blogima ja arvustust ootavate-katsetamata toodete kuhi järjest kasvab. Seda konkreetset postitust alustasin juba kevadel ja see tõepoolest istus 5 kuud mu mustandite kaustas- mis parata.
Lubadusi tulevaste postituste sageduse kohta ei hakka andma, sest elu on näidanud, et pärast tööd on palju mugavam teiste postitusi lugeda, kui ise midagi kirjutada. Piltide puuduse üle ma kurta ei saa, sest kuigi ma praegu jõuan päris hilja (loe: pimedas) koju, siis on mu arvuti kõvakettal gigabaitide viisi publitseerimata fotosid, millega ma 101% rahul ei ole. Tahaks ikka paremini ju - peaks vist ennast vähem teistega võrdlema. Pille-Riin´il on nt alati väga hea kompositsiooni ja kvaliteediga fotod. 
Kui fotodest juba rääkida, siis kas keegi on oma Canoni 18-55mm objektiiviga kogenud aeglase teravustamise probleemi. Mul on tunne, et minu oma on katki... õnneks on kaamera 1,5a vana, nii et garantii peaks veel kehtima.

Esiteks - kuhja oma jumestustooted põrandale peale laiali ja tunnista endale, et sa ei jaksa kogu oma eluea jooksul nii palju asju ära kasutada. Luba endale, et sa ei osta enam midagi ja siis kui poest saabud jälle mõne uue vidinaga, siis süüdista head reklaami või kaasblogijaid!!!!. Mu to-buy listis on praegu nt Maybelline color tattoo lauvärvid(kahjuks-õnneks ostetud praeguseks) ja Loreal Caresse huulepulgad(neid pole Eesti turul). 
Ainsad tooted, mida ma reaalselt kulutan st kasutan igapäevaselt on BB kreem/mineraalpuuder, ripsmetušš ja põsepuna ning huulepalsam. Kellel siis põhjalikuks silmameigiks kiirel argihommikul aega on, eksole. 
Asjade liigsest hulgast sain üsna hästi aru kolides- asjad on ikka kahtlased, kui sul on "ilukaste" sama palju kui riidekaste. 
Kollektsioon seisuga oktoober 2012. Ma täna ei teinud uut pilti, VÄGA palju uusi tooteid ei ole.
Teiseks - alusta sorteerimisega. Vaatamata sellele, et ma väga obsessiivne puhtusearmastaja pole, meeldib mulle siiski, kui asjadel on oma koht ja valitseb teatud kord - no nii palju kui võimalik.

Kolmandaks - vaata iga kuhi kriitlise pilguga üle, viska või anna ära kõik asjad, mida sa pole aasta jooksul ise kasutanud. Ära anda saab nt põsepunasid, puudreid, lauvärve. Huuletooteid, vanu jumestuskreeme mina teistele ei jagaks - vedelad tooted koguvad siiski endasse baktereid, nö kuivad tooted säilivad kauem.
Selle punktiga on mul raskuseid, aga äkki läheb vaja on suurepärane vabandus, miks mitte 3 aastat vana huulepulka või jumestuskreemi ära visata.
Lihtsalt meeldetuletuseks. :) Tõenäoliselt pärineb Max factory FB lehelt.
Neljandaks - kuna Eestis on organiseerimiseks sobilike toodetega natuke halvasti, siis mina olen kokku korjanud nt Adoreboxi karbid, JOIKi küünlaklaasid, Nutella klaasid, kommikarbid, säilituskarbid. Ainuke "päris" meigitarvetele mõeldud topsik on mu ELFi suur pintslihoidja. Ideaalis tahaksin ma muidugi oma kummutipealsele hoopis plastmassist sahtlikesi või üldse eraldi kummutit, aga praegu üritan ilma hakkama saada. Loomulikult ootan teie soovitusi, kust võiks leida tugevast plastikust organiseerijaid.
EDIT: uues kodus on mu kollektsioon kolinud kummutisse- sellesse samasse, mille peal asjad enne olid. :) Karbid ja klaasid on ikka samamoodi kasutuses.

Viiendaks - naudi oma korras kogu, nädala pärast on see nagunii jälle sassis! Teate ju küll seda füüsika reeglit, et süsteem liigub korratuse suunas ja selle vastu ei saa. 

Mis on teie nipid sjade sorteerimisel ja hoiustamisel? 
Kui te soovite sama suurt kollektsiooni, siis wikihow´st leidsin vaimuka õpetuse: http://www.wikihow.com/Have-a-Big-Makeup-Collection
Ütleme nii, ma alustasin samm kolmest... oops. 

Võite teha endale pika pai minu poolt, kui lõppu jõudsite! Aitäh, et lugesite!

You Might Also Like

14 comments

  1. Minu meelest on raiskamine nii paljude asjade kokku ostmine, paljud asjad lähevad ju kiiresti halvaks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oleksid sa seda 2 aastat tagasi öelnud, usu mind, praegu on mul teised prioriteedid ja 2013.a olen ennast üsna hästi talitseda suutnud. Kahjuks või õnneks kaasneb blogimisega ka toodete saamine, nii et tooteid oleks vähem kui ma nö tavakodanik oleks.

      Delete
    2. Ma usun ka, et Liis, kui väga tubli blogija on saanud väga palju kingitusi - kindlasti pole ta teinud meeletut raiskamist :)

      Jaanika
      In Love in Ljubljana

      Delete
  2. Oi, arvustusi loeks küll hea meelega, sul tundub palju huvitavaid tooteid olema :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paljudel siin näha olevatel toodetel on arvustused täitsa olemas või lähiajal tulemas.

      Delete
  3. Oijah. Mul on ausalt öeldes täitsa häbi oma kosmeetikahunnikute pärast,:S Aga siis jälle näed, kuidas keegi kollektsioneerib ketšupipudeleid, lehmakujusid, Barbi nukke vms ning mõtled, et ehk ma polegi kõige hullem ja, et eks igaühel ole oma hobi. Kusjuures olen ka just viimasel aastal asju rohem kontrolli alla saanud ning enne uue toote soetamist mõtlen põhjalikumalt. Aga eks libastumisi tuleb ikka ette. Mina hoian oma kosmeetikat peamiselt Ikea valges sahtlitega kapis (5 sahtliga Alex vms). Aga Ikeaga pole ka Eestimaal just parimad lood. Mineraalmeiki hoidsin kunagi plastist sahtlitega tööriistakastis, mille ostsin vist Ehitus ABC-st, aga ma ei tea, kas neid veel saadaval on (ostsin selle mingi 6 aastat tagasi). Ma vist lähen nüüd oma kosmeetikasahtleid korrastama.:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. See Alexi kummut on kindlasti üks variant, mida kaalunud olen, lihtsalt, pole veel Soome sattunud. :)
      Mineraalmeigi asjad on mul ühes plastikust kommikarbis hoopis (unustasin pildistada).

      Delete
  4. Vau, sellisest kogust ei oska isegi unistada mitte. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ka 3 aastat tagasi ei osanud (siis koosnes mu meigikott jumestuskreemist, ripsmetuššist ja päiksepuudrist ja mu noorem õde näitas ilunippe ette - nüüd on vastupidi :D)

      Delete
  5. I can't believe lipstick can last 36 months. Then again, I never give it chance to last that long lol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. And nailpolish?! Mine would be rock-dry after 36 months :)

      Delete
    2. I have some nailpolishes that are almost 3 years old and they are not rock dry, only a little bit separated, so I need to shake them well before use.

      Delete
  6. Ma kogun oma ilutooted karbikesse. Sealt võtan kui vaja. Ja kirjutan paberile üles millal avasin, kehv mälu nagu mul on. :)

    www.mozzazzom.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen viimasel aastal lihtsalt toote peale kirjutanud avamise kuupäeva :)

      Delete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images