New in: Ilumessi ostud

Friday, October 11, 2013

Hei, kaunitarid!

Lubatud ilumessi ostude postitus on siin. Sellel aastal ei läinud ma sinna kindla ostunimekirjaga ja kuna testimist ootavaid tooteid on kodus lademetes(kas oleksite ehk huvitatud ühest loosist?), siis ei tahtnud ma väga palju asju osta. Aga läks jälle nii nagu alati... raske on see ilusõltlase elu. :D Kokku kulutasin 60€ ja umbes 3,5 tundi oma elust.

This is all the products that I bought last Saturday on Estonian biggest beauty event- I didn´t go there with a product list, because I have too much stuff, but still managed to buy some more. Oh the life of a beauty addict isn´t easy - you always want more, even if you don´t need it. The total that I spent was 60€ and 3.5 hours of my life.

Esiteks, esimesel halliringil jäid mulle silma kohe Salon+ alal Tangle teezeri pakkumine - 10€ ja valida oli lausa 3 versiooni vahel- käekotisõbralik compact styler, aquasplash juuksehoolduseks ja Elite klassikalises mõõdus. Valituks ostutus compact styler, mis kohe samal päeval käekotti rändas.
Teiseks, oli kahtlaselt paljudel inimestel käes Natura Siberica kotike- kuna tegu on looduslikuma naha, juukse ja kehahooldustoodete brändiga, siis läksin ka uudistama. Mis kohapeal selgus - nad ei müü oma tooteid. Tundub, et jagasid niisama infot ja üksikutele õnnelikele ka oma tooteid. Kui küsiti, millest ma huvitun, siis ütlesin, et sooviks näopesuvahtu ja valikus oli neid 2. Valisin välja versiooni, mis on mõeldud tundlikule nahale ja saab hakkama ka meigieemaldamisega. Kui kuuldi, et olen veel blogija, siis poetati kotti ka jalakreem - eks see kulub ikka ära. Suur suur aitäh Natura Siberica neiudele!

Kolmandaks, teadsin, et messil on Batiste oma toodetega. Kuna mul sai just kuivšampoon otsa ja nende medium/brunette versioon mulle täitsa meeldis, ostsin sealt uue. Kui kuulsin, et ostes 2 toodet saab minisuuruses batiste tasuta kaasa(hind2€), siis hüppas mu kätte täitsa ise veel "Fresh" versioon. Nii saingi 8€ eest endale 2 täissuuruses ja ühe käekotisõbraliku toote. Fresh on superhea lõhnaga ja toimis hästi- katsetasin täna hommikul.
Kui küsisin müüjaneiult, et milliseid variante ta mulle soovitaks, siis vaatas ta mu juuksevärvi ja ütles, et võin kõiki kasutada - ühesõnaga, hea uudis kartulikoorekarva juustega isikutele - võite poes Batiste tooteid üsna valimata kaasa haarata. :D

Neljandaks, on Missha lett endale päris head reklaami teinud. Kes Misshat ei tea, siis tegu on Aasia meigi- ja nahahooldustoodete brändiga. Nende letist tulid minuga koju Missha Perfect Cover BB kreem(8€) (lasin endale liiga kollase tooni pähe määrida, nii et arvustust näete järgmisel suvel.. :S) ja peitekreem silmaalustele (4.5€) - tootegrupp, mida ma tõesti pea igapäevaselt kasutan. Kellel nüüd huvi tekkis, siis neil on olemas internetipood, mille leiate siit. Ma ei tea kahjuks, kas neid tooteid ka kuskil oma silmaga näha ja oma käega katsuda saab. Internetipoes on tooted saadaval sama hinna nagu messil.

Viiendaks, armas Gerly NovExperdist soovis mulle anda proovimiseks mõned uudistooted.
Sain Allorganic.ee boksist kaasa Aloree CC kreemi 13ml, 20€ (mõeldud meigi aluskreemiks, ühtlustab nahatooni ja peidab pisivead),  Aloree puhastava&lõõgastava maski 50ml, 30€ ja NovExperdi laavatolmuga kehakoorija 150ml, 19€. Tänan sind südamest, Gerly!

Kuuendaks, kõige kallim ja messilt ära joostes ostetud "toode" oli kõrvarõngapaar London Buckley letist, täpse mudelinimetuse leidsin kodulehelt: Russian trio hoop earrings. Need kaunitarid maksid 25€ (kodulehel £ 20). Tahtsin midagi lihtsat ja kaunist.. :)

Need olidki minu leiud - usun, et kui ma tohiks oma küüsi igapäevaselt lakkida, siis oleks minuga koju rännanud ka nii mõnigi küünelakk, aga kuna ma neid kasutada nagunii ei saa, siis suutis "mõistuse hääl" mind seekord küünelakiletide ees talitseda.

Aitäh, et lugesite!

You Might Also Like

1 comments

  1. Wow, kui suur noos :)
    Missha peitekreem on mul olemas, see ei sobi minu silmadega. Paneb nad vesistama. :(

    http://fashionwithk.blogspot.com/

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images