Saturday, October 26, 2013

New Yorker VIP Opening + OOTD

Hei, kaunitarid!

Kes veel ei tea, siis homme, 26.10 kell 12.00 avatakse Viru keskuse kõrval, endises Postimajas terve hulk kaupluseid s.h. ka New Yorker, mis varasemalt kesklinnas poepinda ei omanud. Homme saate osta tooteid hea hinnaga. Lisaks on kohal ka Grete Link, kellelt saate küsida stiilialast nõu. Kohal on dj, kes mängib mõnusat muusikat ja ka photobooth, kus saate sõpradega koos vallatuid pilte teha. Ma enda omasid siin ei jaga, sest ehk ei soovi minu sõbranna siin blogis figureerida.
Ma usun, et New Yorkerist on kõik kuulnud ja igaüks ka leiab midagi nende valikust endale. Mulle isiklikult on varasemalt rohkem meeldinud nende Amisu sarja tooted, kuid seekordne rõivaese on hoopis FB sister sarjast. Nimelt, tundsin, et mul oleks talveks vaja uut mantlit - kui mitmed teised blogijad eelistasid moekamaid jopesid, siis mina tahtsin midagi naiselikku ja selle ma ka sain.
Ehk siis, täna on see päev kui oma 406. postituses näitan ka outfiti pilte, mis spetsiaalselt blogi jaoks tehtud :D 
Häid pakkumisi aitasid leida suured sildid :) 
Ilmselgelt mulle meeldib detaile pildistada ja mitte oma kaameraga kaasblogijaid tüüdata :)
Sellised ampsud olid snäkilaual - kahjuks ma unustasin neid maitsta, aga usun, et olid head :) Juua saime siidrit ja vitamin well vett. :)

Kihvt teemantitega kampsun- aga praktiline pool minust hakkas ka muretsema, et kuidas seda pesta saab, kas kivid ära ei tule?




Silma jäi ka see tarkuselinnuga särk.

Armas särk ja kihvt, et see just roosa seina kõrvale sattus- harmoneerub hästi.

Tundub, et homseks kaupa jätkub - stanged ja lauad olid lookas!

Bling bling :)
See pluus oleks mu teine valik kindlasti! Proovisin isegi selga seda :)

Aga koju tuli see mantel. Hind oli 59.90€. Minul on seljas M suurus.
Teksad on Paavli kaltsukast(4€)
Saapad on ebayst(u 40€)
Sall on ostetud kevadel New Yorkerist.
Kõrvarõngad on ilumessilt (25€)
Huulevärv on Adeni Liquid Lipstick toonis 19 (5.9€).

Üks kassiga pilt ka - nagu näha, siis ta üldse ei tahtnud süles olla... 

4 comments:

  1. Kui tavaliselt oli NY üks mu lemmikpoode, siis nüüd ei suuda ma sealt endale midagi meeldivat leida..

    Sinu mantel on tundub ideaalne talveks, eriti meeldb mulle sheff karvane äär :)

    Jaanika
    In Love in Ljubljana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karvakrae käib ära ka, juhuks kui tahad mantlit pesta :) Eks see, kas poest leiab midagi või ei sõltub ka sellest, kas sulle hetketrendid meeldivad või mitte. Üldiselt on mul raske poest midagi leida... nt praegune kampsunimood on kohutav- kõik on minu seljas nagu kotid...

      Delete
  2. Mul on ka sama mantel ainult beeži värvi. Nii ilus naiselik on tõesti :)

    ReplyDelete
  3. Tōesti, sinu valitud mantel on väga ilus ja naiselik. :)
    Mulle meeldib sinu blogi just piltide pärast, sa suudad nii armsad pisidetailid hästi pildile saada.
    Kiisu on superarmas, tee talle pai. :)

    ReplyDelete