Saturday, November 30, 2013

Equa CMYK Squeeze pudel ja võrdlus plastikpudeliga

Hei, kaunitarid!


Vett peab jooma, eks? Equa on selle minu jaoks väga mugavaks teinud - juuli lõpust on minuga Equa Violet leaves plastikpudel, mis igapäevaselt tõesti mul käekotis on. Kuna nüüd hakkasin ka trennis käima, mõtlesin, et oleks tore endale veel üks pudel soetada, aga ennäe imet- sain selle hoopis kingituseks Equalt - aitäh, Jaanika! Equa uudiste ja soodustustega kursis olemiseks soovitan jälgida nende FB lehekülge. :)
Täna tutvustaksingi teile Equa CMYK klaaspudelit, valisin endale Squeeze seeria Cyan variandi. 

Hind: 18.85€
Pudel mahutab 550ml
Roostevabast terasest kork
100% loodulik boorsilikaatklaas
Silikoonist, eemaldatav põhjakaitse - et pudel liiga suure kolksuga vastu lauda ei läheks :)
Lisaks saad sa head teha, kuna 10% annetatakse looduse hüvanguks

Täna-homme(29.-30.11) -15% ! :) Ostes kasuta koodi "equakingitus" ning lisaks allahindlusele, pistame sinu pakki ka kingituse ;) Usun, et see kingitus ongi need silikoonist pudeliaksessuaarid :)
Detsembri jooksul tasuta saatmine kui ostusumma on üle 15€
Hetkel saadavaloleva valikuga saad tutvuda siin.

Võrdluseks kõrvale ka 600ml Equa plastikpudel. :) Minu arvates on see pudel peaaegu sama kerge kui plastikEqua.  Mugava kuju tõttu hea käes hoida - tavalise equa pudeli ümber minu pisikene käsi hästi ei mahu. :)
Klaaspudeli suue on veidi suurem. 
Mõlema pudeli korgid on kindlalt peal ja ei lase vedelikul lekkida.


Igaljuhul soovitan soojalt, minu meelest on Equa pudelid lihtsalt suurepärased ja näevad lahedad välja! Disaine leidub igale maitsele - lastele, minimalismi või naiselikuma stiili austajatelee ning ka meestele. Minu meelest on selline pudel ka armas jõulukink. 

Aitäh, et lugesite!

In the end of July I got myself a BPA free plastic bottle from myequa.com. Now they just launched glass bottle line and I got to choose one for myself too. I chose this cool toned Cyan Squeeze bottle.
This costs 18.85€, can cointain 550ml of liquid (you can use this for tea, coffee etc too, does not have to be water.) The bottle has stinless steel gap and is hand-made from natural glass. Squeeze range is really comfortable to hold with small feminine hands. ;)
I definitely recommend Equa bottles to you too, my water consumption has incresed immensely after starting to bring waterbottle with me every single day. I love that Equa has different designs for every taste and these bottles are quite inxpensive too. You can choose your bottle here.

Thank you for reading!

3 comments:

  1. I have this bottle for over a year now...the best ''investment'' ever :) You can easily clean it up and doesn't smell after a while like the plastic bottles do. It's a bit heavier but I can deal with that.

    passingfancyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kuigi ma töötan EQUA-s, siis alguses valisin ma endale plastikpudeli ja tõesti, see on pisut praktilisem, kui on vaja lastega ringi tatsata ja sada asju ühte kotti pista. Kuid nüüd meeldivad mulle kohutavalt CMYK Kollektsiooni pudelid, just nende erilisuse tõttu ja kuigi ma ei võtaks seda lastega jalutama minnes kaasa, on klaaspudel minu kaaslaseks kontoris ja käekotis ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...