FOTD: Father´s day

Thursday, November 14, 2013

Hei, kaunitarid!

Nagu te teate, siis pühapäeval oli isadepäev- loodan, et saite selle mõnusalt oma pere seltsis veeta. Minu isa on kahjuks minust pea 200km eemal ja polnud võimalik ka Tartusse minna, nii et minu head soovid piirdusid ainult telefonikõnega. 
Sellegipoolest sain isadepäevast osa, kui otsustasin elukaaslase vanaisa koogiga üllatada. Seda meiki kandsingi perekondlikul lõunal. :) Sellele järgnes mänguõhtu sõpradega- ühe neiu tungival soovil mängisime seekord tavapäraste strateegiamängude vahele ühe vana hea mälumängu nimega Fookus.
Päris mitme küsimuse puhul sai vaielda, sest mäng ise originaalis on 15 aastat vana ja kuulsuste-filmidega on vahepeal juba natuke infot muutnud.
Igatahes tahtsin ma selle juba ammu postitada, aga life got in the way - olin vahepeal valves + olen sellel nädalal 2 õhtut ilusti trennis käinud.. ja õhtul kell 21 koju jõudes mõtlen ma ainult voodi peale...

This is the look that I wore on last Sunday when Father´s day is celebrated here in Estonia. My father lives 200km away from me, but at least I got a moment to call him up.. 
I also made a cake for my goyfriends grandfather and after family dinner we went to a games night with friends. This time we played "Focus" and the questions were from last century lol.. so there were quite a few debatable answers. 
I wanted to post this look eralier, but life got in the way - working full hours + an extra evning shift and I started working out regularly. And since I don´t live in the city, I get home really late and all I can think of, is sleep.. 
I used just one palette for this look- Wet´n ´wild Vanity palette. 

Kasutasin Vanity paletist 3 tooni: matt hele üle kogu lau, kulmuluule; matt külm-lillakas tumepruun ripsmejoonele ja koopajoonele; silma sisenurka hele ja sädelev. Võib öelda, et see palett on mu oktoobri-novembri alguse lemmik - just tänu oma mattidele toonidele. Viimasel ajal ei taha ma üldse enam midagi sädelevat oma silmameigis kasutada- matt tundub palju ilusam ja konkreetsem.
Enne kui kommentaariumis sümmeetria kallal virisema hakatakse, siis tunnistan tõesti, et siin tundub ta veidi asümmeetriline - ma ei ole ikka oma raheteraga ära harjunud... Tundub, et esialgu ei kavatse seda ka ära lõigata lasta - vaatasin sellekohast lõikusvideot youtube´ist + sõber oftalmoloogi kommentaar ei olnud ka väga julgustav: "kui sind ei häiri, siis ma ei soovita- mitu nädalat on hematoom silma ümber".
Kõik kasutatud tooted. / All the products I used for this look (including brushes).

You Might Also Like

8 comments

  1. Väga ilus päevameik. Vanity on ka minu üks lemmikutest. Ma ei tea, kas meil on sama asi (ma piltidel küll midagi ei näe), aga mul on ka pisike nahavärvi terake ülemiste ripsmete vahel. Muidu ei pane eriti tähelegi, aga silmapliiatsit/lainerit on keeruline kasutada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!
      Ma usun, et ei ole sama asi, mul ei ole see lau peal, vaid see lähtub lau seest sügavamalt. Lihtsalt nahanäsast saab lihtsamini lahti ;)
      Siin on seda va rahetera paremini näha (siis oli see paar nädalat olnud). http://2.bp.blogspot.com/-NxVidAQ-_RM/UTXtoHp_kDI/AAAAAAAAI0Y/taahwonCO3U/s1600/maybelline+fit+me+foundation+in+110+coverage+swatch.jpg

      Delete
  2. Lasin endal rahetera ära lõigata 2009 aasta lõpus. Kõige valusam asi oli seal tuimestuse tegemine.
    Kõik kokku kestis u 15 minutit. Pandi küll silm kinni ja olin nagu piraat aga võtsin selle silma eest ära, sest sõitsin peale seda autoga koju. Oleks ma enne videot näinud, siis oleks ka võib-olla kahtlema hakanud :D
    Ei mäleta, et silma all ega ümber oleks hematoom olnud. Lihtsalt selline paistes mulje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo.. aitäh, nüüd vb võtan selle isegi plaani :)

      Delete
  3. Ma ei saa aru, miks sina ainult head geenid pärisid :)
    Nii ilus sista mul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ära seleta, ise oled ka ilus ;)
      Mina jällegi ei saa aru, miks sina kõik need pikkuse geenid pärisid.. ma tahtsin ju ka natuke rohkem.. (mina 164, õde 185).

      Delete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images