Wednesday, November 6, 2013

Make up store´i sünnipäev

Hei, kaunitarid!

Tahtsin teiega jagada ühte toredat sündmust ja suurepärast pakkumist. Nimelt tähistab Make up store sellel aastal, juba 8.novembril oma 10.sünnipäeva ja näiteks Tallinnas Pärnu mnt kaupluses kehtib terve päeva(kella12-20ni) klubiliikmetele lausa 30% soodustus. 
Add caption
Lisaks on välja tulnud novembri kollektsioon Tattoo, mis on tõeliselt rockilik - punased huuled, dramaatilised silmad ja küünelakk kui õlilaik(teate küll ju kuidas õliloik erineva nurga alt värvi muudab- just täpselt selline on sellesse kollektsiooni kuuluv küünelakk nimega Faisial(10.55€). ) :)
Kollektsiooni kirjeldatakse nii:
Ela välja oma sisemised rütmid! Dramaatiline meik on tugev ja väljakutsuv, näokontuurid rõhutatud, juuksestiil julge - selline on Tattoo-tüdruk. Inpsiratsiooni on saadud Nirvanast ja Pearl Jamist - tõeline grunge looming. Väljendusvabadus on selle kollektsiooni deviis. (antud ürituse promopildil on ka selle kollektsiooni näidismeik :) )
Kollektsiooni kuulub punane huulepulk slim srjast (14€), mõnusalt marjane huuleläige "Cleo"(12.5€), suitsune lauvärv toonis "Ink"(11.5€), militaar-roheline lakk nimega "Eric" ning eelpoolkirjeldatud Faisial(tk 10.55€).

Soovitan üritusele ette registreerida, sest kohapeal ootab teid mõnus amps ja klaasike kihisevat nagu sünnipäeval ikka. Registreerida saate, helistades 6 481 488 (kuni päev enne ürituse toimumist - ehk siis HOMME näpud tuliseks) :)
Mina olen alati Make up store´ist väga mõnusa emotsiooni saanud - kõik müüjad on väga abivalmid ja oma ala profid - alati saate nõu, kui küsida. Tõesti, siiralt positiivne on sealne õhkkond.
Nii et, kui te veel pole proovinud Make up store´i tooteid, siis nüüd on tõesti viimane aeg ja suurepärane võimalus oma meigitagavara sügisesemate toonidega täiendada. :)

Nagu alati, aitäh, et lugesite!

2 comments:

  1. Nirvana ja Pearl Jam!:) See on küll siis midagi mulle sobivat. Lisaks suurele nostalgialaksule, mõjub viimase aja grungemood siiski ka pisut hirmutavalt. Ma ei mäleta, kes see ütles, et kui teismeea moesuund taas trendiks muutub, pidavat keskiga lähedal olema. :D Kahju, et ma sellele üritusele minna ei saa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okou. Mulle ka meeldis Nirvana kunagi teismeeas... aga mu praegune vanus- 25.aastat pole veel minu arvates keskiga, sinna võiks ikka veel 10a vähemalt aega olla ;)

      Delete