Monday, November 25, 2013

New in: Big gift from Avon Eesti

Hei, kaunitarid!

Nagu mitmed teised blogijad, alustasin ka mina koostööd Avoniga. Kõige kõige rohkem tahtsin proovida Avon Mega effects ripsmetušši ja leidisingi selle oma karbist, koos kõige muuga - ausõna, ma ei oodanud nii paljut! Karp oli päris raske ja ääreni head-paremat täis!
Igaljuhul kõike ma kindlasti endale ei jäta, mul on siiski üks keha, mille peal tooteid katsetada- plaanin mõned asjad välja loosida/ ära kinkida ;) Igaljuhul jätkub testimist pikemaks ajaks :)
Kõik need tooted on olemas pildil olevas Avoni kataloogis, mis kehtib 28.11-26.12.2013(hinnad võtsin siit) , nii et kellel, huvi, siis otsige üles mõni Avoni-leedi ja ostke endale ka! :)
Tänan südamest Avonit ja Reelikat, kes mulle need toredad tooted kinkis! 
Avoni tegemistega kursis olemiseks jälgige nt nende Facebooki kodu. :)

Since quite a few of Estonian bloggers work with Avon, I decided that I can´t be the only one not trying their products and contacted them. I hoped to try avon mega effects mascara, but instead I got all of this too- omg, testing for days! I won´t keep everything, some items I am going to give away to my Estonian readers (unfortunately interantional shipping is so expensive.. :() Below I listed all the products and their prices in euros. Almost all of the products can be found in the 17.catalogue.
Pildil on, alustades alt vasakult:
True color lauvärvi duo, toon grey matters (hõbedane+ heleroosa toon), praeguses kataloogis 5.59€
Colour Attract metalliosakestega küünelakid, toonid Lavender Lure & Blue Attraction (praegu kehtivas kataloogis 4.29€ tk) ning nende taga - triibuefektiga magnet (1.99€). 
Colortrend hõbedane küünesära 2.99 €
MagiX meigipõhi, preguses kataloogis 9€
Ultra colour lip crayon Sweetly pink (praeguses kataloogis 3.99€)
Solutions BB kreem 9.99€
Luxe volume extravagance ripsmetušš toonis black 6.5€
Luxe glitz huulepulgad toonis Lady luxe ja Nude glamour 7€ tk
Luxe glitz särapuuder 11€
Lillas karbis on uus roosikujulises potsikus olev huuleläige, 6.99€
Mega effects ripsmetušš 9.99€
Ultra glazewear huuleläige toonis Crystal lilac 3.69€
Ultra colour huulepulk toonis Lava love 3.49€
Jumestuspintslite komplekt kotikeses- 9.99€ (põsepunapintsel + 2 lauvärvi pintslit) 
Vasakult:
Hõbedavärvi käekell + käevõru, 19.99 €
Celbré ice tualettvesi tutvumishind 9.99€
Avon clearskin professional vedel pooripuhastusriba 5.49€
Planet spa sheavõiga juuksemask u 12€ (ei leidnud jõulukataloogist).
Porgandi ja päevalillega turgutav näokreem 2.79€
Apelsini ja ingeriga dušigeel, kehaemulsioon ja lõhnasprei, 3.49tk või 5.99€ komplekt.
Foot works savimask, toitev kreem, siluv koorija ingveri ja valge teega, 2.29€tk.

Neid pilte näitasin teile juba Instagramis ja arvestan seal saadud soovidega - küsisin, millele soovite esimesena arvustust. Armas Kätlin tahtis näha lähemalt Luxe huulepulkasid. Mille arustust ootad sina kõige enam? Oled juba mõnda pildil olevatest toodetest oma nahal proovinud? Kuidas meeldis? 

Aitäh, et lugesite!

8 comments:

  1. Mina ootan kõige rohkem huulepulkade ja läigete arvustust, sest olen just hea niisutava huulepulga ja läike otsingul, mis püsiksid peal rohkem kui tund:D. Avoni ripsmetuššid on minumeelest väga head. Mega effects ripsmekas on küll väga hea, kuid minu lemmik on infinitize:). Millegipärast tekkis mul neid apelsinin ja kaneeli kehatooteid vaadates kohe tunne, et tahaks need endale peale vajada. Seega oleks ka nende toodete arvustus huvitav (mitte, et teised ei oleks). Igatahes edu katsetamises ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii palju kui ma uurinud olen, siis Avoni True Color sarja huulepulkasid on nii kauapüsivuse kui ka mitte huuli kuivatavate omaduste eest kiidetud. :)
      Avoni ripsmetušše mina varem proovinud ei ole, nii et sinu kiitve kommentaari tõttu on nüüd kindlasti ootused kõrged! :D

      Delete
  2. Mind huvitaks väga-väga see metalliosakestega küünelaki arvustus! Mulle on jäänud mulje, et teoorias on tegu väga vahva leiutisega, kuid praktikas kipub asi kuidagi veidi untsu minema. Panin nendele lakkidele juba eelmises kataloogis silma peale. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma juba katsetasin, täpsemalt just praegu ja võin öelda juba ette ära, et magnet tõesti toimis. ;)

      Delete
  3. Mind huvitaks mida sa arvad nende kehasprei,duššigeeli ja kehaemulsiooni komplektist. Sain sama komplekti ja oleks huvitav sinu arvamust kuulda:)

    http://mskiku.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kardan, et kehahooldustoodeteni jõuan viimasena - liiga palju on neid juba ees kasutuses..

      Delete
  4. You lucky girl :)

    Mina ootan LUXE toodetest arvustust!

    ReplyDelete
  5. Wowww congrats :)
    saniawasif.blogspot.com

    ReplyDelete