New in: The Body Shop White Musk Smoky Rose EDP

Thursday, November 07, 2013

Hei, kaunitarid!

Paari nädala eest tuli The Body Shop turule uue naiseliku ja sügava sarjaga - White musk smoky rose. Mina tutvustaksin teile täna selle sarja parfüümi(EDP). Pudelike on 30ml, maksab 24.2€ ja mulle väga meeldib selle kujundus - lihtne, šikk ja värvitoon annab edasi lummava roosi ilu.
Vabandust pildi halva kvaliteedi pärast- õhtune lambivalgus ei ole parim fotode tegemiseks.
Lõhna kirjeldatakse nii:
White Musk Smoky Rose on uus julge täiendus meie kuulsasse White Musk lõhnakollektsiooni. White Musk Smoky Rose on idamaine/lilleline lõhn, mille on loonud parfümeer Sophie Labbé. See võrgutav muskuselõhn annab oma tipunootides tunda bergamotti, roseepipart ning mustsõstart. Seejärel jõuame lillelise-muskuselise tuumani, milles õrritavad meie haistmismeeli poolmõru tubaka õis ning haruldane must suitsune roos. Südamikku värskendab õrn apelsinipuu õis. Põhjanoodid annavad meie lõhnale tema isikupära. Põhjas seguneb meie sünteetiline ehk julmusevaba muskus, viirukivaik ning igihaljas karrilõhnaline käokuld.

Minu kogemus:
Algselt lõhna peale piserdades on tegu veidi suitsuse marjase lõhnaga, mis paari tunni jooksul vaikselt oma teist palet rohkem avaldama hakkab- esile tulevad tõesti muskus, tubakas ja suitsune aroom. Ütlen ausalt, et igapäevaseks kasutamiseks see parfüüm on minu jaoks liiga suitsune, aga miks mitte mõnel õhtul kuus seda välja minnes endale peale piserdada. Ma ei oska öelda, kas kogu sari lõhnab sarnaselt või on pisikesi erinevusi, sest muid tooteid ma proovinud ei ole - isegi poodi pole nuusutama jõudnud.

Kogu sarjast rääkides: siin nad on! :)

Kui sulle meeldib suitsune, viirukine, sügava lõhnaga muskus, siis mine nuusuta poes ja ehk viid mõne toote endaga kojugi :)  Praegu on selleks supervõimalus: kogu tootevalik on kuni 11.novembrini 10% soodsam, kasutage võimalust. Lisaks saab üle 20€ostuga kaasa tasuta kingituse!
Aitäh, et lugesite!

You Might Also Like

1 comments

  1. See on juba üks mu lemmik lõhnasid :) Nii hästi lõhnab ja püsib peal ka kaua!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images