Review: Avon True Color Urban Skyline Eyeshadow Palette

Sunday, November 10, 2013

Hei, kaunitarid!

Täna näitan teile ühte klassikalist suitsusilma paletti Avonilt. Ütlen ausalt, Avoniga pole mul varasemalt väga palju kokkupuudet olnud ning seetõttu olin nö puhas leht - ei seadnud liigseid ootuseid, kuid olen siiski meeldivalt üllatunud.
Pakendis on 4 värvi, kokku 5 grammi toodet - täiesti piisavalt. :) Kokku on saadaval 12 erinevate toonidega paletti ja ühe toote täishinnaks on märgitud 8.5€, hetkel kehtivas kataloogis on soodushind 5.29€. Mina sain selle septembris toimunud blogijate ürituse kingikotist.
Toonid on nummerdatud, mis on kindlasti abiks algajatele, aga neid ei pea justnimelt sellises järjekorras kasutama. Paletis on ka 2 otsaga aplikaator ja paraja suurusega peegel. Pakend ise tundub igati vastupidav ja tugev.
Lauvärvid on hea pigmendiga, siidised ja ei pudene väga. Ka püsivus on asjalik - kuigi ma kasutan alati lauvärvi aluskreemi ning ei oska öelda, kui hästi nad ilma selleta laugudel püsiksid. Toonid on suurepärased nii päevaks kui ka klassikalise suitsusilma jaoks.
Swatch´id on tehtud paljale nahale, näpuga ja ilma liigselt hõõrumata. Matt toon oli veidi kriitjas, aga ei midagi hullu. Kõige heledam toon võiks olla veidi rohkem pigmenteeritud - eelitaksin seda kasutada nagunii ainult silma sisenurka, mitte kulmuluule - liiga sädelev selle jaoks.
Selle raha eest on tegu igati asjaliku paletiga ja suure toonidevaliku tõttu soovitaksin neid ka kindlasti proovida.
Kas teie olete Avoni True color lauvärve juba proovinud? Mis on teie lemmiktoode Avoni valikust - prooviksin seda hea meelega ka ise :)
 Aitäh, et lugesite!
Today I have a review of Avon true color palette for you. I really haven´t used Avon products that much, so I didn´t have high hopes for this either, but I really found it to be a good palette for everyday or that classic gray smoky look for a night out. Eyeshadows are nicely pigmented and the texture was quite smooth. Only problem is that I prefer matte highlights on my browbone and the lightest color in this palette is pretty metallic looking, so I prefer to use it only for my inner corners. The darkest color in this palette is matte, but it is a bit chalky - nothing too terrible. 
Swatches are done on bare skin, just one swipe from the palette. 
So for this price (full price in Estonia is 8.5€ for 5grams), it is definitely one to try out! 
Have you tried Avon true color palettes already? Is there any other Avon product that I should try?
I used all the colors from this palette + matte ivory tone from Wet´n ´wild Vanity palette for this look. I also used Avon supershock eyepencil in black and Maybelline Big eyes mascara.

You Might Also Like

7 comments

  1. Ma vist polegi julgenud (ega väga ei oska ka!) endale kunagi nii tumedat silmameiki teha, kuid sinule tundub see suurepäraselt sobivat! :)

    In Love in Ljubljana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehee aitäh! Nii julge ma veel pole et sellisena kuskile mujale kui stiipipeole, minna julgeks..

      Delete
  2. Varsti-varsti peaks minuni jõudma selline duo palett. Värvideks valisin matti beeži ja pruuni. Loodan, et mul on sama head kogemused:)

    ReplyDelete
  3. Mul sama palett, lauvärvid pudenevad piinlikult palju :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma võtsin korraga pintslile vähe ja koputasin liigse maha, ei märganud tõesti, et põsed pärast väga mustad oleks olnud...

      Delete
  4. Ma olen kahelnud, kas tellida see palett või mitte, aga sinu arvustus paneb mind küll jah poole kalduma. :)

    Minu ema armastab, Anew kreeme. Ma ise katsetan ka neid ja hetkel tunduvad need küll väga head.
    Avoni huulepulgad on ka kiitmist väärt.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images