Monday, December 16, 2013

Aastalõpu loos :)

Hei, kaunitarid!

Jõulud on kinkimise aeg, mõtlesin ühe oma lugejatest õnnelikuks teha. Ideaalmaailmas oleksin tahtnud teiega igat adventi tähistada, nagu eelmisel aastal aga kahjuks ei ole mul selle jaoks lihtsalt üldse aega.
Pikka juttu ei ole, loosis osalemise reeglid on järgmised:
1. Ole minu blogi jälgija GFC või bloglovin´i kaudu.
2. Like minu blogi FB kodule.
3. Jäta kommentaaridesse oma jõulusoov
4. Kommentaaridesse ka nimi ning meiliaadress.

Pole kohustuslik, aga äärmiselt armas oleks, kui te vajutaksite like ka:
1. Make up store Estonia FB lehel
2. Avoni FB lehel :)
(kui olete seda teinud, andke märku kommentaarides - saate lisahääle loosimises :))
Auhinna koguväärtuseks on umbes 70€
1. Avoni reisipintslite komplekt koos kotiga 9.99€
2. Make up store´i home spa splash swirl ihupiim kohvi ja kuslapuu aroomiga 15€
3. Make up store ´i huulepulk toonis black currant 13€
4. Make up store´i huulepliiats toonid golden brown (sobib huulepulgaga hästi) 10.5€
5. Make up store ´i punane küünelakk - ideaalne jõulupidudeks 10.5€
6. ELFi põsepuna toonis tickled pink 4.5€
7. ELFi kunstripsmed 1.8€
8. ELFi lauvärvid toonis Day to night (julge huulega sobivad neutraalsed toonid) 1.8€
9. ELFi lauvärvide aluskreem 1.8€
10. Lipsukesega pronksitooni kaelaehe. (ei mäleta hinda :) )

Auhinna toimetan teieni ise postiga . Loos on avatud kõigile Eesti pinnal elavatele blogi lugejatele.
Kui elate välismaal ja soovite siiski osaleda, siis postikulu tasute ise :)
LOOS LÄHEB LUKKU 26.12 ja võitja kuulutan välja 27.12.2013. :) Hilinenud jõulukingitus võitjale :)

Aitäh, et lugesite ja palju edu loosis!

59 comments:

  1. Ma soovin, et jõulud tuleksid rahulikud ja valged, samuti soovin kogu oma pere enda ümber :)

    Margit Koppel
    margitkoppel@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Soovin, et jõuludel saaks puhata ja veeta aega lähedastega.

    Katrin Raude
    Katrin.raude@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Kõige rohkem soovin ka, et jõulud tuleksid rahulikud :) kahjuks FB-d mul ei ole seega ma rohkemat teha ei saa. :S

    Helerin V
    helerin05@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Soovin, et nii enda kui ka lähedaste tervisega kõik korras on.

    Merily Šmidt
    merilysmidt@gmail.com
    (Avoni ja MUSi lehel olen ka like vajutanud)
    Ilusaid pühi!

    ReplyDelete
  5. Mina soovin jõulude ajal võimalikult palju aega oma lähedastega veeta.

    Liisbet Viira
    liisbetviira@gmail.com
    Vajutasin like ka Avoni ja MUSi lehel

    ReplyDelete
  6. Jõulusoov oleks, et saaks veeta seda aega oma lähedaste ja sõpradega.
    Ja kingitusena, endale ise teha kingituseks peegekaamera.

    91karolin@gmail.com
    Karolin Sakk
    (Like-sin ka FB-is Avonit ja MUSi)

    ReplyDelete
  7. Mina soovin, et jõulud tuleks valged ja et ka see aasta mööduksid jõulud rahulikult mu armsa pere ja kallite sugulaste seltsis :) See on minu üks ja ainus suur soov.

    Ilusat jõuluaega Sulle ja et ka sinu pühad mööduks mõnusasti! :)

    Kairi Jõemaa
    cairzu@hot.ee

    AVONi ja MUSi lehe fänn olen juba varasemalt :)

    ReplyDelete
  8. Soovin jõuludeks lund ja mõnusalt aega veeta oma lähedastega :)
    Kairi S.
    kairi412@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Kristina Ivanova
    kristinaa665@gmail.com

    Soovin, et uuel aastal läheks kõik hästi nii mul, kui minu lähedastel.
    Olen laikinud ka fb lehekülgi. :)

    ReplyDelete
  10. Soovin, et jõulud tuleksid rahulikud ja mõnusad. Ei jõua ära oodata, et saaks lõpuks hinge tõmmata ja puhata :)

    Elis Laasberg
    laasbergelis3@gmail.com
    Kõik tingimused täidetud, ka need, mis kohustuslikud polnud.

    ReplyDelete
  11. Jõuludeks palun maha kohevat lund ja inimeste sisse rohkem hellust :)

    Laura
    lauraruus@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Mina sooviks, et see lumi lõpuks maha tuleks ning mõnusaid jõule pere ja sugulastega, mitte just originaalne soov, aga kaalub kogu materiaalse üles.
    Siret Viks
    siret.viks@gmail.com
    Avon ja MUS on minu poolt ka ammusest ajast like saanud.

    ReplyDelete
  13. Soovin ilusaid ja rahulikke valgeid jõule! :)

    Karmen Meisalu
    karmen.meisalu@gmail.com
    (like ka FB lehekülgedel)

    ReplyDelete
  14. Soovin, et kõikide teiste soovid täituksid :)
    Minu poolt like ka Avoni ja MUSi lehtedele
    Merit Mölder
    merit.molder@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Minu jõulusoov on juba käega katsutav, sest reedel algab lõpuks ometi puhkus ja näen oma pere/sugulasi/sõpru üle poole aasta :) Ja kui materiaalsetest soovidest rääkida, siis mõni uus pintsel ei teeks paha ;)
    Piret Hiiesalu
    piret.hiiesalu@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Soovin tunda soojust :)
    Need FB lehed meeldivad juba mõnda aega ;)

    Anni Kukk
    annnni112@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Minu jõulusooviks on see, et jõuluõhtul ilus pehme lumi maas oleks:)
    Sigrid Sünd
    ssigrid103@hotmail.com

    ReplyDelete
  18. Soovin ikka seda,et oleks postiivset vaimu ja meelt.
    Helen Jaago
    helen.jaago@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Jõuludeks sooviks korras tervist :)
    FB lehed on ka ammu juba like saanud :)
    Siret Laanemets
    s1rqu7@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Soovin ilusat jõuluõhtut kogu pere seltsis :)
    Rahe Andra
    raheandra@hot.ee

    ReplyDelete
  21. Soovin rahulikke pühi.
    Gloria
    mchickeyc@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Jõuludeks tahaks vähekegi paremat tervist.
    Ilona Tint
    tintilona@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Minu suurim jõulusoov on see, et inimestel jaguks tervist. Asju saab raha eest aga kui tervist ei ole, siis ei saa ka tööd teha. Ja inimesed kellel tervist ei ole pole ka õnnelikud. Kahjuks olen oma lähikonnas viimasel ajal liiga palju näinud tervise kehvaks muutumist nii et jõuluõhtul küünlaid süüdates mõtlengi peamiselt sellele, et nii minu lähedastel kui ka kõigil teistel jätkuks tervist.
    Kõik facebooki lehed said laigi ka :)
    Anne-Mari Järve
    annemarijarve@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Soovin väga valgeid jõule ja veeta jõulud perega :)
    FB like pandud.

    Merit Pindis
    merit.pindis@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Siit tuleb küll üks õnnelik võitja. Minult küsitakse suht palju mida ma jõuludeks tahaksin, kuid kui aus olla, siis ma ei oskagi rohkem midagi tahta. Lihtsalt tahakski jõule sest see on ilus aeg ja saab perega koos olla. :)

    Elisabeth Härma
    elisabethharma@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Soovin rahulikku ja valgeid jõule:)
    Veronika
    verrika100@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Sooviks paksu lund ja natukene puhkust :)
    FB lehtedele juba eelnevalt laik pandud! :)

    Estelle Silm
    estelle.silm@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Anna Leontieva
    anneke@ut.ee
    Armastan Fb lehti Avon ja Make up store Estonia
    Ma soovitan Häid pühi! Soovitan Jõuludeks ja Uueks Aastaks leida lähedastele ja sõpradele kõige õigem kingitus.

    ReplyDelete
  29. Soovin kõigile lahket jõulumeest! :)
    Olen ka Avoni ja Make Up Store fänn FB-is.

    Pille Teller
    pilleteller@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. MUS-i sõber olen facebookis juba pikka aega :)

    Jõulusoov on mul üpris lihtne - sooviksin, et saaksin jõulud veeta oma vanemate, väiksema õe ja vanavanematega koos (mis on vägagi tõenäoline), kuna elan teises linnas, siis kohtun nendega häbiväärselt vähe. Olgu siis vähemalt jõulud see aeg, kui unustan kõik muud tööd-kohustused ja pühendun vaid oma perele ja sugulastele, kellega niivõrd vähe saab suhelda.


    Kadi M.
    kadi.mottus(ät)gmail.com

    ReplyDelete
  31. Sooviksin lumerohkeid jõule lähedastega.

    Kristiina Selter
    kristiina.155@gmail.com
    Nii MUSi kui Avoni lehed said Facebookis laigi :)

    ReplyDelete
  32. Soovin kogu südamest valgeid jõule! :(
    Marily Peetvere
    mpeetvere@gmail.com
    PS! Olen laikinud nii Make up store Eesti kui ka Avoni lehte!

    ReplyDelete
  33. Ma soovin, et saaksin ka jõulupraadi nautida. Nimelt paranen tonsillektoomiast.

    FB jälgin nii Sind, MUS'i kui ka Avonit.

    Marlen Ristoja
    marlenristoja@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Soovin, et nohu-köha ära läheks, ning lumi võiks ka jõuluajal maas olla.
    Janne Pranstibel
    janne.pranstibel@gmail.com
    fb lehed laigitud :)

    ReplyDelete
  35. Jõuluks sooviksin lund :))
    Keili Pedel
    keili.pedel@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Elan kahjuks eemal enda perest juba 16 aastaselt ja ainus minu jõulu sooviks on näha enda pere rõõmsana ja õnnelikuna. :)

    Panin ka like'd igale facebooki lehele.

    karo123@tdl.ee
    Karolina

    ReplyDelete
  37. Jõuludeks soovin kogu perega koos olla! :)
    Anna-Liisa Soe
    anna-liisa_9@hotmail.com

    ReplyDelete
  38. Jõulusooviks oleks hea tervis endale ja lähedastele ja palju energiat. :)

    Mari H
    marihaamer ätt gmail.com
    Panin ka like Avonile ja Make Up Store'ile

    ReplyDelete
  39. Soovin perega olla ja jõulusööki:D
    Like´d igal pool FB-s olemas:)
    Kätlin Plakso katlin.plakso@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Soovin jõuludeks rahu ning head meeleolu. :)
    Mari-Liis Luhtaru
    mariliis.luhtaru@mail.ee

    ReplyDelete
  41. Minu jõulusooviks oleks see, et lumi maha tuleks lõpuks.
    Maire Maask
    mairemaask@gmail.com
    Olen ka mõlema lehe fänn.

    ReplyDelete
  42. Soovin lumiseid ja lõbusaid jõule.
    Laura Taal
    taallaura@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Mina soovin Pärnusse oma pere juurde minna :) Aga kui materiaalse poole pealt mõelda, siis loodan lihtsalt, et mu jõulukink ehk uus kell õigeks ajaks kohale jõuab.

    Avon oli mul ammu like'itud, aga vajutasin ka MUS lehel meeldib nuppu, kuigi ühtegi nende asja mul seni pole olnud :( Aga äkki nüüd saangi nende kiidetud tooteid proovida.

    Hanna Kalbus hanna.kalbus@gmail.com

    ReplyDelete
  44. Tere!
    Jõulukinke meeldib mulle saada küll, aga tegelikult meeldib mulle ise kinke veelgi rohkem teha. Jõulusooviks olekski, et kõik kallid inimesed jääksid minu tehtud kinkidega rahule:)
    katriin.kade@gmail.com

    Olen mõlema lehe fänn ka!

    Ilusat jõuluaega!

    ReplyDelete
  45. Mina soovin ka ikka ilusaid valgeid jõule :)
    Avoni ja Make Up Store-le on ammu like vajutatud.

    Kairit R
    kairit456@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Soovin jõuludeks lund, lund, lund.. :)

    Mariliis P.
    mariliis.poder@gmail.com

    Facebooki lehed laigitud.

    ReplyDelete
  47. Mina lund ei soovi, aga soovin siiski rahulikke ja mõnusaid pereringis jõule.
    Facebookis laikisin.
    Mari P
    maripeaske@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Soovin jõuludeks lund ja toredat jõuluõhtut perega.

    Laiksin ka Make Up Store'i ja Avon'i facebooki lehti.
    Silja Paju
    siljapaj@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Kõigile kauneid jõule ja marudat aastavahetust! Mari-Liis Alviste, marylyys20@hotmail.com

    ReplyDelete
  50. Praegu õue vaadates oleks minu suurim soov, et meil tuleks valged jõulud ehk siis sooviks lund!
    Samas tahaksin ma väga veeta jõulud koos oma kõige kallimaga, aga see vist ei ole võimalik, sest ta teenib aega.
    :(
    Ilusat jõuluaega!
    Cätlin
    catlin.kiens@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Sooviksin jõulud veeta kõige kallimate inimestega.
    Alice Soots
    alicesoots@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Sooviksin jõulud veeta minu teise poolega :)
    Ave-Maarja Tõll
    maarja94@gmail.com

    ReplyDelete
  53. Jõuludeks sooviks raamatut "Jumestusjutud". Vajutasin like ka Make up Store ja Avoni lehel ;)
    Elo Kumel
    elokumel@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Soovin, et jõulud tuleksid valged ning rahulikud :)

    Veronia Lutter
    veronia.lutter@gmail.com

    Likesin ka Make up store ja Avoni FB lehekülgi :)

    ReplyDelete
  55. Soovin valgeid jõule :)

    Elis-Meryl
    elismeryl@hotmail.com

    Vajutasin like ka Make up Store ja Avoni lehel ;)

    ReplyDelete
  56. Soovin rahulikke jõule.:)

    Karmen Proos
    kammukas@gmail.com

    Likesin Make up Store ja Avoni lehekülgi.

    ReplyDelete
  57. Soovin kõigile ilusaid ja rahulikke jõule :)

    Helena Hollo
    hollohelena@gmail.com

    Vajutasin like ka Make up Store ja Avoni lehel

    ReplyDelete
  58. Soovin, et inimesed rohkem hooliksid üksteisest.

    Piia Ereth Kasatkin
    piiaereth.kasatkin@gmail.com

    ReplyDelete
  59. Jõuludeks soovisin lund maha, aga see aasta soov jäigi täitumata..

    Katrin Kuus
    katrin.kuus91@gmail.com

    Laikisin ka Avon'i ja Make up store'i lehti :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...