Friday, February 21, 2014

New in: looduslikumad tooted iHerb´ist.

Hei, kaunitarid!

Kes vähegi tahab looduslikumat kosmeetikat, kehahooldustooteid või šampoone-palsameid, siis soovitan soojalt sellist internetikaubamaja nagu iherb. Mina tellisin sealt nüüd teist korda ja pakk tuli kohale umbes 14 päevaga. Seekordne tellimus oli rohkem suunatud mu elukaaslasele, keda ma ka natuke looduslikuma ihuhoolduse suunas juhtida tahan.
Enamasti on iherbis palju soodsamad hinnad kui meie ökopoodides ning valikust ma parem rääkima ei hakkagi- silme eest läheb kirjuks ja seekord valisin lihtsalt "best selling" kategooriast paar toodet. Miks ma seekord rohkem asju ei tellinud - tahtsin, et paki väärtus jääks alla 21.98 ehk siis seekord maksin oma toodete eest 24.81$ + postikulu 4$. Postikulu on väike, aga see ei võimalda paki jälgimist ning pakk ei ole kindlustatud - ehk kui kaotsi läheb, maksad selle omast taskust kinni... Siiani on mõlemad minu pakid tulnud Saksamaalt, aga kuna iherb on siiski rahvusvaheline kompanii, siis ei ole ma julgenud korraga rohkem asju tellida.

Kui te ei ole kunagi varem iherbist kuulnudki, kuid nüüd tekkis huvi sealt midagi tellida, siis esimese tellimuse puhul on võimalik saada soodustust, kui kasutate koodi PCN624. Ostlema pääsete siit.
Kui ostusumma on üle 40$, siis saate allahindlust lausa 10$. Kui ostusumma on alla selle, siis saate soodustust 5$. 
Kui olete endale kasutaja teinud ja soovitate iherbi sõbrale, on võimalik teenida väikest boonust, mille eest hiljem endale iherbi lehelt kaupa valida saate. ;) Ilublogijaks olemine tuleb kasuks, kuid ei ole eelduseks :)

NB! Seal müüakse hea hinnaga ka näiteks Real techniques pintseleid, Ecotoolsi pintsleid, Physicians formula jumestustooteid (kes poleks kuulnud nende happy booster põsepunadest eks- kindlasti on need mu wishlistis), ELFi (kuigi seda saab otse elfi UK lehelt ka).
Palun ärge tellige sealt ravimeid ja toidulisandeid - neid ei tohi Eestisse postiga saata ja jääte oma kaubast tollis lihtsalt ilma. 

Minu seekordne valik: (kogu koostis on nähtav tootekirjelduse juures, kui te toote nimele klikite ;) )
Lisaks nimes mainitutele ürtidele sisaldab ka aaloemahla (kusjuures seda on rohkem kui vett!), saialille, kummelit, bergamoti, rosmariini jms. EI SISALDA parabeene, sulfaate, sünteetilisi lõhna ja värvaineid, säilitusaineid. Lubab leevendada tundliku peanaha sügelust, ketendust, puhastada juuksed efektiivselt ja muuta need pehmeks-läikivaks-kergelt käsitletavaks.
Sierra Bees, Orgaaniline kakaovõiga huulepalsam, 4,25g, ostuga tasuta kaasa. 
Sierra Beesi huulepalsamid on tihti toodete valikus, mille saab ostuga tasuta kaasa. Minu meelest igati mõnusad huuleniisutajad, mis hea vaheldus petrooleumi baasil toodetud huulepalsamitele.
Mõnus ja efektiivne ning boonusena on selline tunne nagu Fantaga peseks nägu (miinus CO2), I approve. Eemaldas ka tavalise ripsmetušši, kogu mineraalsepõhja. Näol oli veidi kiskuv tunne pärast pesemist, kuid selle lahendas Lumene niisutav kreem.Samas tavaliselt ei pese ma ka oma nägu 2 korda 6 tunni jooksul - mul oli vaja ju koju tulles see kohe ära proovida ja siis õhtul pesemas käies veelkord ka nägu pesta :D 
Madre Labsi argaaniaõliga kätekreem,  6,71$, 71g (Kui tellida veel üks keha- või juustetoode, saab selle 2,81$ eest).
Kreem on lõhnatu, imendub kiirelt, jätab käenaha pehmeks ja siledaks. Mul on vist lateksiallergia ja igapäevane töö kummikinnastes ei ole üldse hästi mõjunud. Kui ma topeltpalju käsi kreemitan, siis näevad nad enamvähem normaalsed välja isegi. Nii et hea kätekreem kulub igal juhul ära! Hea pisike tuub, mida käekotti pista. 
Seda pole veel kasutatud, aga lugedes arvustusi, võiks see mu meespoolele täitsa sobida. Ja kui talle ei sobi, siis võtan endale vot! :) 

Kas olete kunagi iherbist tellinud? Kui kiiresti kaup kohale tuli? Kas oli mingeid probleeme kaubaga?
Kui olete midagi neist toodetest proovinud, siis ootaksin teie tagasisidet ka selle kohta, kuidas rahule jäite. :)

Aitäh, et lugesite!

8 comments:

  1. Toidulisandeid võib küll tellida, aga kindlasti tuleb enne ravimiametist järgi küsida, kas Eestisse tohib neid tellida. Posti teel ei tohi tellida vaid neid, mis meil siin ravimite alla liigituvad ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kas keegi on tellinud ka QuestNutriton protein bar'e või Waldens Farm'i tooteid? Lähevad tollist läb?

      Delete
    2. Mina isiklikult ei ole tellinud, nii et ei oska kahjuks vastata.

      Delete
    3. Walden Farmsi olen tellinud- sain kätte ilma probleemideta, aga pakki ootasin kuu aega.

      Delete
  2. Oi, ma olen meeletult palju iherbist tellinud. See nimekiri läheks väga pikaks, aga nt seesama Avaloni c-vitamiini sari on minu suur lemmik olnud. Sedasama geeli olen ka kasutanud ja lõhn on imehea muidugi. Aga praegu on mu nahk selle kasutamiseks liiga kuiv - praegu eelistaks puhastuspiima. Siiani on mul kaup enam-vähem 2-3 nädalaga kohale jõudnud (ptü-ptüi-ptüi). Toidulisandeid iseenesest saab sealt tellida küll, vähemalt neid, mis Eestis ravimite alla ei kuulu. Ja kas nüüd mitte mingi uus seadusandlus ei ole, et kui enda tarbeks tellid a la purgikese, et siis määratlemisele ei kuulu ja toll tagasi ei saada vms.Ma päris täpselt ei tea, sest toidulisandeid olen sealt ikka väga vähe tellinud ja siis ka uurisin enne Ravimiametist järele.

    ReplyDelete
  3. Nonäed, sain jälle targemaks. aga ühesõnaga kindlam on siiski enne tellimist ravimiametist järgi küsida, kas tohib või mitte :)

    ReplyDelete
  4. See C vitamiiniga pesugeel tundub väga huvitav - olen nüüd tükk aega otsinud uut (seni olen piirdunud lihtsalt puhta vee kasutamisega juba mitu nädalat). Ilmselt järgmine kuu peab tellima ja ära proovima. iHerbist olen küll kuulnud enne, aga eriti uurinud ei ole.
    Aitäh, et kirjutasid sellest siia. :)

    ReplyDelete
  5. I actually love Every Man Jack shave Gel hehe :)

    ReplyDelete