Review: Maybelline Super Stay Better Skin Foundation

Wednesday, February 19, 2014

Hei, kaunitarid!

Täna tutvustaksin teile Maybelline Super Stay perekonna uusimaid liikmeid, mis juba umbes kuu meie kaubandusvõrgus täiesti kättesaadavad on.
Hind on u 11-15€ olenevalt ostukohast - lisaks jumestuskreemile tuli äsja turule ka Super Stay better skin peitekreem, mida mul kahjuks veel proovida ei ole õnnestunud. Muideks veebruar on Ideaalkosmeetikas Maybelline´i kuu, kogu kaup -25%. Nii et kui see jumestuskreem huvi pakub, soovitaksin sinna esimesena kiigata. :)

Pakend:
30ml, pumbaga klaaspudel

Mida toode lubab?
Muudab väsinud, ebaühtlase, punetava naha silmnähtavalt kaunimaks ja värskemaks. Koostises on niisutav Actyl C ja jumestuskreem sisaldab ka SPF 20. Näonahk peaks olema kogu päeva säravam, värskem ja ühtlasema jumega. Kusjuures lubatakse ka pikemaajalist nahka parandavat efekti. 
Väidetavalt sobib see tundlikule nahale, ei sisalda lõhnaaineid ja ei tekita komedoone.
Saadaval on 8 tooni ja juba ütlen ka etteruttavalt ära, et kõige heledam toon sobib ka lumivalgukestele (ehk mulle :) ).
Koostis: number tähistab ohtlikkuse astet, 0-2 roheline, 3-6 kollane, 7-10 punane. Kasutan ainete ohtlikkuse hindamiseks skin deep andmebaasi.
water, dimethicone(3), isododecane, polypropylsilsesquioxane, c30-45 alkyldimethylsilyl polypropylsilsesquioxane, silica, glycerin, PEG-10 dimethicone(3), disteardimonium hectorite, dimethicone/polyglycerin-3 crosspolymer, sodium chloride, nylon-12, phenoxyethanol(4), 3-o-ethyl ascorbic acid, caprylyl glycol, panthenol, disodium stearoyl glutamate, sodium dehydroacetate, disodium edta, acrylonitrile(7)/ methyl methacrylate(8-9)/ vinylidene chloride copolymer, aluminium hydroxide, dipropylene glycol, zinc gluconate(3), magnesium aspartate, paraffin, copper gluconate, may contain: titanium dioxide, iron oxides.

Acrylonitrile- nahaääritaja, vähki tekitav, hingamisteedele toksiline(kui sisse hingata), mõju reproduktiivtervisele, bioakumulatsioon (kuhjub organismis).
Methyl methacrylate - Kanadas kosmeetikas keelatud aine! Nahale ja hingamisteedele toksiline (kui aerosoolina). Võib olla nahaärritaja. Ei kuhju organismis.

Milline toon sobib mulle: proovimiseks sain Maybelline´ilt 2 tooni. Põhjamaiselt heleda Light beige ning veidi jumekamatele sobiva Ivory- viimane neist on üllatavalt oranž. Esmapilgul ei ole kindel, et seda üldse eraldi kanda saan, kuna suur päiksesõber ei ole ma kunagi olnud. Light beige on aga põhjamaiselt hele ja minu arvates sobib pigem külma või neutraalse alatooniga neiudele (või miks mitte ka noormeestele, kui nad seda soovivad ;) ). Kuna minu alatoon on pigem soe, siis kuigi tooni heledus on õige, on mul vahel seda jumestuskreemi kasutades tunne, nagu ma oleks näost veidi hall. :D 

Pealekandmine:

Olen proovinud nii pintsli kui näppudega ja üteln, et näppudega meeldib mulle rohkem - jumestuskreem sulandub paremini näonahka ja rantide jäämise tõenäosus on kordades väiksem. Nahal kuivab üsna kiiresti ja konsistentsilt on pigem paksem kui väga vesine. Lõpptulemus jääb minu meelest poolmatt kuni matt, veidi puudrine. Jumestuskreemi katvust on võimalik kiht-kihi haaval peale kandes suurendada, kuid ka ühe kihina kasutades on tegu keskmise katvusega, millest igapäevaseks kasutamiseks täiesti piisab.
Pildil on 1 kiht jumestuskreemi. Päris kõike 100% ära ei kata, aga samas teised sind ka nii lähedalt ei vaata. :)

Pealpüsimine:
Tunnistan ausalt, aega ma võtnud ei ole, kui kaua jumestuskreem enam-vähem hea välja näeb. Kindel on see, et 12-13 tunnise tööpäeva järel ei ole näol enam suurt midagi järel. Nii et tõenäoliselt mingist superpüsivusest me siin rääkida ei saa. Kui koostist vaadata, siis võiks eeldada, et ta püsib paremini (suur kogus silikooni!).
Veidi kipub kuivemaid kohti rõhutama, nii et ma pigem soovitaksin seda normaalse ja rasuse nahaga inimestele.
Kahjuks valgusolud on veidike erinevad...
Vasakult pildid- "paljas", ainult jumestuskreem, kogu meik.
Pikemaajalisem mõju:
Nahka parendavat efekti ma märganud ei ole, kuna päris igapäevaselt eelistan ma siiski kasutada mineraalpõhjasid. Küll aga olen saanud päris palju kiidusõnu kaastöötajatelt nendel päevadel, kui siiski olen otsustanud Maybelline Super Stay Better Skin jumestuskreemi kasutanud. Väidetavalt on mu jume siis olnud säravam kui tavalisel päeval. :)

Kokkuvõttes on tegu asjaliku jumestuskreemiga, aga kahjuks ei täitnud ta minu jaoks lubadust olla superpüsiv ning veidi häirib mind ka nn punaste ainete sisaldus. See-eest katvus, värvivalik ja lõpptulemus mulle meeldisid - kes ei tahaks olla ideaalse jumega särav "nukuke" :)
Kes tahab, see proovib :)

Hey, beauties!
Maybelline supe stay better skin has been around in Estonia for about a month. I have been using Amybelline super stay better skin foundation on-and-off since the beginning of January. For everyday I still prefer to use mineral foundation, which looks more natural and lets my skin breathe. 
This foundation promises to improve your skin, making it more glowy, fresh and evens out you skintone.
There are 8 shades in the range and the tone that matches my skin the most is light beige, but it does have pinky undertones, so it is not perfect match, because I actually have warm undertone.
I prefer to apply it with my fingers, because it has quite thick consistency and it dries rather quickly- the warmth of fingertips helps to blend it out better and more evenly.
As you can see from the photos above this foundation has medium to full coverage and matte finish. I can say that it does not have super staying powers, because after my 12-hour shift, almost nothing was left on my skin. I do have recieved compliments on my fresh complexion when wearing this, so the immediate effect is definitely there.
I can´t also comment on the longer skin improving effect, but I can say that it did not cause any breakouts either.
When looking at the ingredient list (look above), there are some chemicals that concern me. You can use skindeep database to search for those marked with red, to read why they are so bad for you. All I can say is that I am glad that they are not on top of the list - that means there are only very tiny amount of it in this product.
All in all, I can say that I am happy that this range has my color match (very hard for a fair skinned lady), I liked the finish and the coverage. I think that cons of this product is the ingredient list and staying power. 

Aitäh, et lugesite!

You Might Also Like

12 comments

  1. Hästi tore ja põhjalik arvustus, lausa lust oli lugeda. :)
    Eriti meeldib mulle see, et sa lisasid ka koostise "valgusfoori" ja lingi kust neid ka ise leiaks. Aitäh sulle! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh armsa kommentaari eest!

      Täna oli mul aega natuke nokitseda ja kui kasvõi natukene tuleb tuju blogida, siis tuleb kohe võimalust kasutada. :)

      Delete
  2. Oranzikamat tooni proovi kontuurimises kasutada, nt põsesarnad jne sellega teha ja pintsliga ühtlaseks hajutada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuule ma olen ikka VÄGA hele ju võrreldes oranžikama tooniga. Kontuurimises eelistan ka pigem mitte nii oranže toone. ;)

      Delete
  3. Tõesti naudin su arvustusi - nii põhjalikud ja palju informatsiooni edasi andvad! Sellega oledki saanud üheks mu lemmik blogijaks, kuna mitte keegi ei kirjuta nii häid arvustusi :) ja koos piltidega!
    Okei, vist on juba arusaadav, et mulle väga meeldib :D

    Marili

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vau, supersuuraitäh kiituse eest! :) Sellised kommentaarid inspireerivadki mind ikka edasi blogima, kuigi aega selleks napib. Poolikult ja kiirustades mulle asju teha ei meeldi. :)

      Delete
  4. Suurepärane arvustus!(mitte, et see Sinu puhul üllataks:) ) Light Beige toon on küll aplausi väärt! Samas kummaline, et tavaliselt kuulub Ivory ka ikka pigem heledate toonide alla. Minu nahk pole siiani Maybelline jumestuskreemidega eriti hästi läbi saanud. Kavatsen seda kreemi ka testida, aga kardan, et minu väga kuivale nahale siiski hästi ei sobi. P.S. Katsetan Corine de Farme vett mitteveekindlate tuššidega ja annan tulemusetes teada.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh kiituse eest! :) Mul pole ka maybelline´i jumestuskreemidega seinini superhäid kogemusi olnud. Võibolla see siiski ei sobiks sinu kuivale nahale - ta natuke kipub neid kohti siiski rõhutama. Lisan selle kohe ka postitusse, eile läks meelest. :)

      Ja aitäh ka vastuse eest :P

      Delete
  5. This looks like a great foundation to me, I still haven't managed to get it for myself, but I think that I most definitely should.
    When it comes to drugstore product, and especially foundations, I always approach with minimal expectations. I can't expect any liquid foundation to do wonders *and* stay perfectly put for more than eight hours on my skin.
    Your skin looks flawless on the photos, even though the ingredients list may not be perfect, I think I will definitely purchase this for myself.
    Thank you for the review! :)

    ReplyDelete
  6. See on nii tore, et koostisained nii kirja paned! Mitmed blogijad lihtsalt kirjutavad, et sisaldas seda ja teist, aga kui ma täpsemalt neist asjadest ei tea, siis see ei ütle mulle (ja ilmselt paljudele veel) ju midagi. Aitäh Sulle selle eest igatahes:)
    Väga hea arvustus!

    ReplyDelete
  7. Nii hea põhjalik arvustus! :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images