Monday, March 17, 2014

New in: Maybelline, L´oreal, Garnier, Max Factor, The Body shop.

Hei, kaunitarid!

Mõtlesin, et teeksin kiire ülevaate 2014.a uudistoodetest, sest ükshaaval neist kirjutamine võtaks lihtsalt meeletu aja. Aeg on üks ressurss, mille puudus nüüd pidevalt töötades kipub olema. Mõnes neist olen juba ka ära proovinud, teisi olen ainult kiirelt nuusutanud ja mõnda ei ole veel kasutada jõudnudki. Uusi asju on lihtsalt lademetes ja vahel on lausa kahju, et ise midagi osta ei saa- imelikud mured ühel blogijal, aga tõesti ei kipu ma lademetes asju ise kokku ostma, neid koguneb niigi.
Loomulikult tänan südamest kõiki firmasid, keda siin postituses mainin- suur suur aitäh teile koostöö eest!

Esiteks, Maybelline Nude sarja tooted on juba poelettidel jaanuarist saati- ühesõnaga ilmselt olete neid juba poodides näinud või ka isegi proovinud. Minul on Nude kollektsioonist 4 küünelakki: toonid 225,226,227,230 ning 2 colorsensational huulepulka: toonid Brazen Beige ja Tantalizing Taupe.
Samal ajal Nude sarja toodetega jõudsid ka minuni 2 Maybelline´i superstay better skin jumestuskreemi, mis on oma arvustuse leidnud juba postituse näol. Hetkel on toon light beige minu igapäevane jumestuskreem, sest minu Ontic mineralsi põhi jäi veeburaris Tartus käies sinna maha.

Teiseks, Garnier tuli turule uute õrnade kreemjate deodorantidega(Garneri NEO Invisible Dry-cream). Mulle saadeti proovikd Fruity flower lõhnaline toode, mis tundub antud seeriast ka kõige popim olevat, sest just see on pidevalt poodidest otsas. Lõhnanootideks on: tangeriin, maikelluke, seedripuu- mahlane ja lilleline. Toode lubab nahka kaitsta, sisaldades 80% nahka hooldavaid aineid ning kuivab 2x kiiremini kui tavaline rulldeodorant. Kummist aplikaatori otsik on õrn, kannab nahale väidetavalt täpselt õige koguse toodet nii et aplikaatorile jääke ei jää.
Midagi halba ei ole selle toote kohta öelda- oma tööd teeb hästi, kuid palju kasutajad on kurtnud, et muud deodorandid on odavamad arvestades ka toote kogust. Riideid ei määri. Lubatud 48h kaitset aga siiski pole omal nahal kogenud- pigem on kaitset 1 päevaks. Kaenalaaluseid tõesti see ei ärrita, aga samas ei ole ma seda kogenud ka teiste deodorantidega.

Kolmandaks on turul taas imelise lõhnaga mustika kehahoodlussari The Body Shop´ilt. Mmmm... kehakoorija on täpselt nagu mustikamoos ja lõhnab ka I-M-E-L-I-S-E-L-T, siiski soovitan lusikat kasutada vaid selle purgist kättesaamiseks, mitte söömiseks ;) Nuusutamisest proovimiseni veel jõudnud ei ole. Mustika huulevõie leidis aga kiirelt tee minu ööriiulile ja niisutab-toidab mu huuli siis, kui ma iluuund magan. :) Olen sellega rahul, tekstuur on täpselt paraja konsistentsiga ja niisutusfaktor suurepärane.
Neljandaks, sain kingi L´orealilt uue Nude Magique Blur kreemi ja Skin Perfection niisutava ja nahatekstuuri parandava päevakreemi näol. Niisutavat kreemi veel proovida ei ole jõudnud, kuid väidetavalt peaks seda kasutades nahatekstuur paranema, poorid muutuma väiksemaks ning nahatoon ühtlasemaks.
Blur kreem on aga täesti photoshopi efektiga, muutes kõik poorid vähem märgatavamaks ning naha imeliselt siledaks ja matiks- ideaalne kreem meigi alla või miks ka mitte eraldi kasutatuna. Mul on toon light to medium, mis nahal siiski üsna läbipaistev jääb st et tõesti sobib ka väga heleda jumega neiudele.

Viiendaks, eelmisel nädalavahetusel toimus Tartu Kaubamajas Moekuulutaja ja järjekordselt sain meeldetuletuse, kuid kahjuks elan nüüd Tallinnas ja sinna ise ei jõudnud.
Pakis peitis ennast lisaks Wella juuksehooldustoodetele ja ürituse kataloogile ka Max factori heleroosa huuleläige ja suitsusilma efekti lubav pruunides toonides silmapliiats- idaalne kiiretel argihommikutel :). Kogu kingikoti sisu näed minu instagramist - see on minu jaoks kiireim ja mugavaim viis teiega kõike jagada, nii et soovitan seal pilk peal hoida. :)
Kuuendaks, käisin Maxima ilupäevadel ja ostsin endale ära paljukiidetud L´oreali Skin Perfection mitsellaarvee. Tõesti,tõesti on tegu võrdväärse vastasega Bioderma Sensibio´le, mis on kordades kallim apteegikaup.. Kogu meik, kaasa arvatud jonnakas ripsmetušš, eemalduvad sellega kergelt ja nägu jääb puhas. Laisal päeval pole ma pärast selle kasutamist ka nägu pesnud ja midagi halba sellest minu nahaga juhtunud ei ole. Olen õnnelik, et leidsin oma lemmikule odavama alternatiivi, sest Maxima ilupäevadelt sai selle lausa 3.59€ eest (tavahind jääb 5-6€ vahele). Bioderma pudelike maksab aga 12-13€- võit missugune!
Millisest tootest ootaksite pikemat arvustust kõigepealt? Mida ise juba neist proovinud olete?
Aitäh, et lugesite!

7 comments:

  1. lihtsalt uskumatu, kuidas kõik inimesed L'Oreali mitsellaarvett kiidavad. ilmselt olen mina ainus opakas, kelle see toode suhteliselt külmaks jättis :D
    esmakordselt proovides olin selle suhtes ikka ülimalt kriitiline, suvel, kergemat meiki kandes, sai see isegi oma tööga hakkama aga siiski pole ma seda enam ostnud….
    lugedes aga neid ülikiitvaid arvustusi nii kodu- kui välismaistes blogides, tekib minus trots - kas olen tõesti nii valesti seda toodet hinnanud? :) p.s. biodermat ma proovinud ei ole. alati hakkab apteegis rahast kahju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei uskunud ka, enne kui ise ära proovisin. Minu meelest on lisapluss veel see, et see on peaaegu lõhnatu nagu biodermagi :)

      Delete
  2. So many a great products. I already tried the normal micelar solution from l'oreal and i loved it. kiss

    O Blog da Susy

    ReplyDelete
  3. Body Shop'i mustika kehakoorija naeb toesti valja nagu moos :) See oli pohjus miks see toode leidis tee ka minu ostukorvi :)

    Belgias ei ole ma veel kohanud Maybelline'i uut Nude tooteid :( huvitav millal need siia ka tulevad voi ma ei ole lihtsalt marganud.

    Mind jattis Bioderma taiesti kulmaks! See ei votnud meiki vaga hasti maha ja nagin liiga palju vaeva :( Body Shop'i Camomile cleansing butter on plaju parem ;)

    ReplyDelete
  4. See postitus tuletas mulle meelde, et pidin ka endale soetama ühe Colorama nude laki, need näevad super ilusad välja ning tõenäoliselt sobivad suvel imeliselt päevitunud nahaga! :)

    www.dodolce.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Sooviks pikemat arvustust nende kahe huulepulga kohta nude toonides, nende kohta jäi kuidagi napisõnaliseks jutt :/. Meenutavad natuke seda revlony lip butterit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiirelt öeldes, siis revlon lip butteri tekstuuriga nad päris siiski ei ole ja kuna toonid minule üldse ei sobi, siis tõenäoliselt pikemat arvustust ei tule - ma ei saaks kommenteerida nende püsivust nt.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...