Wednesday, March 5, 2014

Review: NovExpert The Expert Exfoliator Mask & Scrub

Hei, kaunitarid!

Mul on täna super hea meel teile tutvustada ühte mõnusat 2in1 toodet- Novexperdi koorivat maski. 

Mida ütleb NovExpert oma toote kohta:
Novexpert 2in1 maskkoorija. Koorija on ideaalne väsinud, pigmendilaikudega, ebapuhtale, vananevale nahale. Kasutatakse 1-2 korda nädalas. Kanna mask 2 minutiks niiskele nahale, seejärel emulgeeri veega, masseeri ja pese maha. Parema tulemuse saavutamiseks kasuta koos Novexpert kooriva öökreemiga -kuurina. Mask sobib kõigile nahatüüpidele.

Koostis: toote ohutuse hindamisel kasutasin Skin Deep andmebaasi.
Aqua(vesi)*, Glycerin*, Gluconolactone*, Sodium Citrate*, Butylene Glycol*, Jojoba Esters*, Bambusa Arundinacea Stem Extract*, Prunus Armeniaca (aprikoos) Seed Powder*, Arginine*, Chondrus Crispus (karrageen) Extract*, Parfum (aroom)*, Decyl Glucoside*, Glyceryl Caprylate*, Sclerotium Gum*, Xsanthan Gum*, Caprylic/Capric Triglyceride(1)*, Tocopherol(1)*, Carica Papaya(papaia) Fruit Extarct*, glucosyl Hesperidin*, Volcanic sand*, Zea Mays (mais) Strach*, Phytic Acid*, Laminaria Ochroleuca (vetika) Extract*, Beta-Carotene(2)*, Biosaccharide Gum-2 *
*100% kõikidest koostisainetest on looduslikku päritolu

Parfüüm on punaselt kuna me ei tea täpselt, milliseid lõhnaaineid kasutatakse- parfum on lihtsalt üldinimetaja. Kuna tegu on 100% looduslikku päritolu lõhnaainetega, on see siiski tõenäoliselt ka roheline st meile täiesti ohutu.
Kõik rohelised, millel numbrit järel pole on 0, st koostisosadest kõige kõige ohutumad üldse.
Ühesõnaga on kokkuvõttes tegu täiesti ohutu ja nagu NovExpert lubab- loodusliku tootega.

Pakend:
50ml, pigistatav plastmassist tuub. 

Hind: 25€.
NB1! Hetkel on allorganic.ee lehel kampaania, millega on see kooriv mask endale tasuta saada- selleks peaksite ostma endale Novexperdi kooriva öökreemi(39€) ja C-vitamiiniga seerumi(36€). 
Neid kahte ma kahjuks veel omal nahal proovinud ei ole, kuid siiani olen NovExperdi toodetega väga rahule jäänud, nii et julgen siiski ka neid soovitada. 
NB2! I.L.U. poodides on 6.-9.märts kõik NovExperdi tooted 25% soodsamad.

Müügikohti lisaks allorganic.ee lehele, näete siit. Internetist tellides lisandub postikulu 3€.

Minu kogemus:
Olen nüüd seda kasutanud umbes kuu aja jooksul 1-2 korda nädalas nagu soovitatud ja olen efektiga rahul. Pärast selle maski kasutamist on mu näonahk alati olnud imepehme ja mõnusalt niisutatud ning igasugusest ketendusest pole enam jälgegi (muidu kipub seda mu otsaesine vahel tegema).
Tootel on mõnusalt puuviljane lõhn ning koorivateks osakesteks on keskmise suurusega aprikoosiseemne puru, mis on tõhus kuid samas piisavalt õrn ka tundliku naha omanikele. Maskile ei ole pandud vanusepiiri, aga kuna kirjelduses on mainitud vananevat nahka, siis ma pakuks et 20+ kuni 25+ võiks olla sobilik vanusegrupp :)

Kes minu arvustust ei taha uskuda, siis kiidusõnu on mask saanud ka Kätlinilt. :)

Kas olete juba NovExperdi tooteid proovinud? Milline oli teie lemmik? 

Nagu alati, SUUR aitäh, et lugesite! :) 

1 comment:

  1. See C vitamiini seerum ongi kõige lemmikum toode ja sellele järgneb üks roheliste kirjadega näokoorija, millel on terakesed sees (nimi ei tule meelde, just sai otsa ja viskasin tühja potsiku ära)

    ReplyDelete