Thursday, April 3, 2014

Review: Kérastase Resistance K VOLUMIFIQUE sari

Hei, kaunitarid!

Kes meist ei tahaks kohevamaid juukseid, aga kõigile pole lõvilakka kahjuks antud. Nii olen ka mina üsna hädas oma peadligi hoidvate juustega. Ütlen juba ette ära, et mul on peenikese karvaga juuksed ja nad on hetkel üsna pikad, nii et mu ootused sellele sarjale olid kõrged. Enamasti nad mind ei häiri ja mingeid ekstra samme ma nende sättimiseks ei tee, kuna tööjuures kannan neid nagunii kinniselt. Minu juukserutiin on ülilihtne - šampoon, palsam, aeg-ajalt maskitan ja vahepeal kasutab juukseotstele mõeldud õlisid-seerumeid. Oktoobris saadeti mulle proovimiseks Kérastase Volumifique sarja šampoon ja hooldusgeel ning nüüd on aeg küps, et oma arvamust teiega jagada. Pudelid said juba tühjaks...

Kerastase Volumifique sarja kuuluvad järgnevad tooted: (hinnad on ligikaudsed)
1. Hooldusgeel volumifique(palsami asemel)- 200ml, 29,6€
2. Šampoon volumifique- 250ml, 21€
3. Juuksevaht volumifique- 150ml, 26,5€
4. Juuksesprei volumifique- 125ml, u 28€

Tootjapoolne info:
Lubatakse kohevust, mis rõhutab juuste loomulikku mahtu ja kergust juurtest otsteni ning kauapüsivat tulemust. Juukseid peaks olema uskumatult lihtne soengusse seada.
Tooted sisaldavad tselluloosipuudrit, mis vee toimel paisudes suurendab juuste mahtu ning katioonseid polümeere, mis toetavad hapraid juukseid ning muudavad juuksed säravaks juurtest otsteni. Lisaks leidub toodetes spetsiaalne intra-cylane kompleks, mis tugevdab juuksestruktuuri seestpoolt.

Hooldusgeel:
Kandke šampooniga pestud ja rätikuga kuivatatud juustele. Masseerige juustele ja juukseotstele. Jätke 2-3 minutiks juustesse. Loputage põhjalikult.
Koostis: Aqua, glycerin, PEG-40, hydrogenated castor oil, caprylyl glucoside, hydroxyethylcellulose, behentrimonium chloride, phenoxyethanol, polyquaterinum-10, hydroxyethyl oleyl dimonium chloride, isopropyl myristate, isopropyl alcohol, benzyl alcohol, parfum/fragrance.

Šampoon:
Lisan koostisosad hiljem. Saate jälle valgusfoori :)

Minu arvamus:
Esiteks on toodetel väga hea tagasihoidlik, kergelt puuviljane lõhn. Jätab mulje tõelistest profitoodetest, kuna sarnase lõhnaga on juuksuris kasutatavad tooted.
Teiseks meeldib mulle ka pakendi kujundus- just välimuse poolest, lihtne ja konkreetne. Kasutusmugavuse poolest eelistaks, et šampooni kork oleks mugavamalt avatav.
Kolmandaks, šampooni kipub pudelist korraga liiga palju välja tulema - aga pole hullu, lihtsalt toodet kulub kiiremini... šampoon ise vahutab mõnusalt, peseb peanaha tõesti puhtaks ja ei ole tekitanud probleeme peanahaga. Samuti ei muuda see juukseid liiga kuivaks. Juuksed püsivad puhtad 2-3 päeva - see on minu jaoks oodatav tulemus ja olen sellega rahul.
Neljandaks on hooldusgeel väga põnev vaheldus tavapärastele palsamitele. Nimelt ongi tegu geeliga nagu nimi ütleb- täitsa läbipaistev on teine. Mulle tundub, et geel on neist kahest just see toode, mis tõesti mu juuksekarva mahult suurendab ehk siis kohevust lisab. Olen vahelduseks kasutanud ka teisi šampoone ja palsameid ja võin öelda, et pärast Kérastase Volumifique kasutamist tundub mu hobusesaba veidi tihedam. Hooldusgeel ei ole väga niisutav, seega olen päris juukse otstele siiski mõnda muud maski/palsamit kasutanud.
Viiendaks, kauapüsivuse koha pealt on tulemus vaieldav - üldiselt on efekt kõige paremini nähtav just vahetult pärast pesu - juuksed on kerged, nagu lubatud ja tõesti juba juurtest veidi rohkem tõstetud. Kui kombineerida need tooted veel föönitamisega, siis võin juba oma juustega täitsa rahule jääda.
Põnev oleks proovida ka Volumifique sarja juuksevahtu ja spreid - kas need muudaksid mu juuksed veel kohevamaks?
Kokkuvõttes võin öelda, et mulle meeldib Kerastase šampoon ja hooldusgeel ja tõenäoliselt ostaksin neid ka tulevikus uuesti. Väga kuivade juustega inimesed võivad vajada juukse otstele siiski midagi niisutavamat. Soovitan teilegi!
Mis on teie nipid juustele kohevuse lisamiseks? Millised tooted on teid selles enim aidanud? Kas keegi on ka juba Kérastase Volumifique sarja proovinud? Kui jah, siis kuidas meeldis?

5 comments:

  1. Kérastase on alati tundunud midagi sellist, mida võiks proovida. Juba siis, kui neid veel Eestis esindatud polnud. Tundub, et meil on ka sarnased juuksetüübid, kuigi minu omad hoidavad vastupidiselt- mitte peadligi, vaid nagu oleks lõvi. Tõsiselt põhjalik arvustus ja tore on näha, et sa ka aega blogida saad :)

    Beauty Bubble Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahaks veel põhjalikumalt ja arvustus istus tegelikult juba detsembrist saati mustandite kaustas- ei leidnud aega, et toodetest pilti teha - lõpuks andsin alla ja kasutasin pressimaterjali. :) Ausaltöeldes nüüd, kevadel, võiks ju jälle rohkem blogima hakata, aga kuidagi raske on ree peale saada ja alaväärsuskompleks on ka, eriti Pille-Riini imelist blogi lugedes... (genefic on mu suur eeskuju praegu, mis siis et natuke uuem kui minu blogi). Aga kopeerida ma ei taha ja nii armsaks mu blogi ka vist kunagi ei saa :D

      Delete
  2. Liis, mulle on su blogi alati rohkem meeldinud kui Genefic :) Sinu oma on hästi asjalik ja täiskasvanumalik, ilma tobedate netist laenatud roosamannavidinateta. Jep, sellised blogid on tiinekate seas popid, kuid kas see ongi publik, keda sa tahad? Sinu haridustase on sellest üle, sinu kirjastiil põhjalik, ladus, nutikas ja tore PLUSS arsti vaatevinkel veel tavaliselt juurde. Keep on the good work!

    Eva aka Tolmurull

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vau, aitäh, põhjalik egoboost nüüd saadud :D Tore sind taas kohata, Eva :)
      See arst tuleb vist juba kogemata, ise ei saa arugi ;)

      Delete
  3. Viimane kommentaar ütles kõik. Mulle meeldib lugeda asjalikke arvustusi, mitte seda, kui nunnu või roosa ikka mingi pakend on.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...