Thursday, May 1, 2014

Suured muutused

Hei, kaunitarid!

Tahtsin teiega olla aus ja rääkida natuke isiklikematest asjadest. Ma kahjuks ei ole rõõmupall ja mul ei ole teiega jagada elu ägedama reisi pilte. :)

Esiteks, paljud teist on miljon korda küsinud, mis arst minust saab. Olen otsustanud, et nüüd on õige aeg kapist välja tulla, sest tunnen, et teen 100% õiget asja. Patsiendite positiivne tagasiside kiidusõnade näol on seda minu jaoks iga päev kinnitanud. Mina olen naistearst- september 2017 peaksin lõpetama sünnitusabi ja günekoloogia alase residentuuri. :) Mulle meeldib kui mitmekülgne mu töö on- pean olema UH-diagnostik, kirurg, hea suhtleja ja kõik muu ühes isikus. :) 

Teiseks, viimased 1,5 kuud on olnud minu jaoks väga rasked, kuna lagunenud on suhe, mis kestis 6,5 aastat. Sain väga valusa õppetunni enda täieliku pühendamise ja usaldamise koha pealt: "Ära usalda mitte kedagi täielikult." Alati ei saa vastu seda, mida ise annad... 
Kolmandaks, ma päris tõsimeeli VIHKAN kolimist. Kuna tahan siit kiiresti ära saada, siis mõtlesin alguses üürika peale, aga nüüd on kinnisideeks saanud OMA kodu- kui kellelegi jääb aga silma hea hinnaga armas 2-toaline korter, siis andke teada- mida kesklinnale lähemal, seda parem(hind max 60 000€) :) Saaksin oma armsa kiisu-miisu  alles jätta :)
EDIT: otsustasin siiski praegu hoopis korteri üürida :) Sain ühe hea pakkumise, kus omanik ka kassi lubab pidada. Jee!
Googeldasin naljakaid kolimisnippe:
- hangi enne kolimist endale võimalikult palju sõpru
- kasuta kolimisel sõprade abi, kes käivad jõusaalis
- kui enam pakkida ei viitsi - veena ennast, et kõik oluline on juba pakitud
- kui rasket mööblit kolida ei viitsi- võid vabalt kaaluda uue ostmist. 

Neljandaks, tunnen väga puudust blogimisest - loodan, et ära kolides leian üles jälle iseenda ning kirjutan teile rohkem põnevatest toodetest ja näitan ka oma nägu siin tihedamalt. Mul on häbi tunnistada, et "proovimist vajavate" toodete karbikaas ei mahu hästi kinnigi... 
Tahaksin teieni tuua ka rohkem üritusi... 8.mail lähen Make up store´i klubipäevale ja mai lõpus ootab ees tutvumine Mary Cohri loodusliku nahahoodlusega. :)

Viiendaks, kui teil on elus kõik hästi, siis hinnake seda ja nautige iga hetke täielikult! :) 
Mul on praegu raske, aga mul on hea meel, et tänu sellele läbielamisele olen taas üles leidnud nii mõnegi sõbranna ja lähedasemaks saanud ka oma perega. :)

Kallistan ja loodan teiega uuesti peagi kohtuda! :)

14 comments:

  1. Väga raske võib olla muuta oma elu nii kardinaalselt - uues kodus, ilma inimeseta, kes on su kõrval nii kaua olnud.. Samas usun, et uksed, mis sulguvad, aitavad avada uusi uksi, mille taga võib olla palju uusi toredaid inimesi, põnevaid seiklusi ja suurepäraseid väljakutseid.. Hetkel on raske, aga võib-olla poole aasta -aasta - kahe pärast vaatad sa asjadele tagasi ja tunned endas rahulolu.. Loodan, et kõik läheb sul hästi ja sa elad selle raske aja ilusti üle :)
    Mulle meeldib sinu meeldetuletus inimestel, et kui elus on kõik hästi, tuleb seda nautida ja hinnata!!
    Samuti on tore lugeda, et sinust saab naistearst.. Usun, et saad nii mitmegi blogilugeja (kaasa arvatud minu ;) ) oma tulevasteks klientideks/patsientideks :)

    Ilusat kevadet ja palju häid ja rõõmutoovaid muudatusi sinu ellu!!!

    ReplyDelete
  2. selline natukene random küsimus, aga kas vaatad/ oled vaadanud ka mingeid haiglaseriaale nagu näiteks Grey Anatoomia? et mis tunne on seda arstina vaadata, kas tundub kõik väga ebaloogiline või vastupidi, on seriaalide puhul vaeva nähtud, et kõik oleks võimalikult lähedal reaalsusele? (rääkides meditsiinilisest poolest, mitte suhtedraamadest :D)

    aga seoses viimase reaga, mis kirjutasid. siis sõbrad ja pere peaksid koguaeg olema tähtsad ja tähelepanu saama. ma ei saa hästi aru sellest, et vahepeal sõbrad ära unustatakse ja kui lahku minnakse, siis taas üles otsitakse. ma isiklikult selliste sõpradega lõpparve teinud ja valin väga, keda oma ellu lasta. ise olen suhtes ja leian, et tähtis on lasta mõlemal osapoolel oma sõpradega ka hängida. ei saa üldse aru nendest paaridest, kes 24/7 teevad kõike koos ja käiakse ainult ühise seltskonnaga koos, st mitte eraldi. ja millestki rääkimisel kasutatakse vaid sõna "meie", inimese enda "mina" on kadunud. aga ma tean, et olen siinkohal vist vähemuses, sest palju rohkem olen ma just selliseid "lämmatavaid" (minu jaoks) suhteid näinud.

    lihtsalt väike arutelu arendatuna sellest ühest lausest, sest ega ma ju ei tunne sind ja ei tea, kuidas sinu suhted teiste inimestega on.

    Edu sulle igatahes oma elu korda seadmisel! (:

    ReplyDelete
  3. Hästi palju jõudu ja jaksu sulle, haav parandab kõik haavad! Aga miks lahku läksite? Ühepoolselt või mõlemi otsusel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. Äkki meil õnnestub kunagi koos töötada - õpin ämmaemandaks :)!
    Aga ole vapper ja sul läheb kõik hästi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jään ootama, ära siis unusta tere mulle öelda, sest sinu nime ma ju ei tea :)

      Delete
  5. Oi, väga kurvad uudised :( Mõtlesingi, et mida see 'sina ka' tähendas..

    .. eks aeg parandab kõik haavad ja kui sulgeb üks uks, siis kuskil avaneb neid lausa kaks-kolm. Kindlasti oli seda millegi jaoks vaja - ära nina norgu lase ja sa oled tegelikult ju väga tubli ja tragi olnud ning kindlasti oled seda ka edaspidi. Edu ja jaksu! :)

    ReplyDelete
  6. Miks nii vähe blogid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aus vastus- uues kodus ei ole internetti. :) Igapäevane meililugemine ja FB õnnestuvad mobiili kaudu, aga väga halva levi tõttu ma kahjuks WIFIt tekitada ei saa...

      Delete
  7. Ma küll su blogi lugeja pole, aga aeg-ajalt olen siia sattunud ja su nägu on meelde jäänud. Igatahes kui sa minu sünnituse juurde tulid, tundsin su kohe ära. Ma midagi muud kommenteerima ei hakkagi, kui et liitun kiitvate patsientidega ja olen kindel, et sinust saab suurepärane naistearst! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vau, suur aitäh kiidusõnade ja minusse uskumise eest- see tähendab palju :) Ma loodan, et ka aastaid hiljem suudan sama empaatiline olla oma patsientidega kui praegu.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...