Monday, August 4, 2014

FOTD: 04.08

Hei, kaunitarid!

Mõtlesin, et jagan teiega oma tänast look´i - tegu on minu esimese ametliku puhkusepäevaga, paari tunni pärast on kavas väike istumine töökaaslastega ja mul oli ometi vaba aega, et natuke uute toodetega mängida. :) 

Kes imestab, et oi, "sul on uus soeng", siis selle soengu lõikas mulle armas Elisabeth, kes oli just lõpetamas juuksuriõpet. Seda soengut kannan ma uhkusega alates 18.maist. Soengute ja kõige muuga saate paremini kursis olla kui jälgite mind instagramis. 

Kui nüüd järgi mõelda,siis on mul enamik mu elatud elust olnud tukk ja nüüd ta tuli taas :) Hehee.. päris paljud on öelnud, et ma näen nüüd jälle noorem välja (eks tukk varjab juba tekkima hakkavaid miimikakortse hästi) ja ka väljas käies on dokumenti sagedamini küsitud. Nüüd ma võtan seda juba komplimendina, sest mai lõpus täitus mul 26. eluaasta. 
Minu kullakalli juuksuri, Elisabethi blogi vaata siit. Mulle väga väga meeldivad ta OOTD postitused - viimases loomaaia teemalises postituses näeb ta imehea välja oma 50ndate stiilis kleidis ja peapaelaga! :) Tahaks ka seda stiili nii hästi välja kanda kui tema seda suudab. 



Tervitaks siinkohal KÕIKI, keda mu tukakarvad häirivad- mind segab ka, aga ega ma sellepärast neid pilte uuesti tegema ka ei hakka :D

Meigipõhjaks kasutasin:
PUPA valgustpeegeldavat pliiatsit tumedate silmaaluste peitmiseks (arvustust ei jõudagi teha selle kohta, täna pigistasin sellest viimased piisad).
bareMinerals matte mineraalne põhi. 
Põsed: Milani Luminoso küpsetatud põsepuna- ma tõesõna kasutan seda juba 9 kuud praktiliselt iga päev ja õnneks selle lõpp veel ei paista. 
Silmad: The Bodys shopilt on seekord rohkelt tooteid: instablur lauvärvi aluskreem (peaks toimima ka peitekreemina, kuna sisaldab kollast pigmenti), 3 uut lauvärvitooni: gold rosemance, golden cinnamon ja coco deluxe. Lainerina katsetasin uut Smoky 2 in 1 geel-lainerit the body shopilt- kaasasolev pintsel on piisavalt peenike, et teha täpset joont- super! Ripsmetel kasutan viimasel ajal MaxFactori False lash effect ripsmetušši,mis mulle samuti väga meeldib :)
Huuled: The body shop color crush huulepulk toonis make my heart gleam (kuldse sädelusega korallroosa toon, sobib päevitunud jumega imeliselt!) Huultel kerge tekstuuriga, pigem nagu huuleläige.

Suur suur aitäh, et lugesite ja ehk leidsite siit mõne toote, mida ka oma veel kestval suvel meikides kasutada sooviksite! :)

2 comments:

  1. Nüüd ma siis tean kust kõik need vaatamised tulid, aitäh sulle! :)
    Ja ei saa mainimata jätta, et sa näed imeilus välja. Ma pole kunagi varem su vanuse peale mõelnud ja ometigi võiks ju asja loogiliselt võtta, aga 26 poleks ma sulle küll kunagi pakkunud.
    Lõpetuseks tahtsin veel mainida, et sa suutsid esimest korda minus huvi tekitada The Body Shopi kosmeetika vastu. Kuigi ma armastan nende kreeme, olen ma kosmeetikaletist alati ükskõikselt mööda jalutanud, järgmine kord teen ka seal kindlasti peatuse. :)

    ReplyDelete