Sunday, October 12, 2014

Haul/ostud: Ilu sõnum 2014

Hei, kaunitarid!

Sellel nädalavahetusel toimub Tallinnas Näituste Messikeskuses traditsiooniline ilumess Ilu sõnum 2014. Kolm päeva täis põnevaid võistluseid, soodsa hinnaga ilutoodete pakkumisi, pakkumisi professionaalidele - seda kõike pakub ilumess.
Tunnistan ausalt, ma läksin sinna ostma ainult peitekreemi silmaalustele, Batiste kuivšampooni ja münda looduslikku šampooni ja palsamit. Aga, juhtus nii nagu alati. Igal juhul, siin on minu tänane saak. 
Instagrami konto all juba küsiti messi saaki näha- tervitused Stellale ja Merjele :)
Klassikaliselt head pakkumised olid juuksehooldustoodetele nii Salon+ kui ka tradehouse´i aladel. Oli nii mineraalmeiki kui ka klassikalisemaid meigitooteid. Väga positiivne oli, et oma nurgake oli loodustoodetele- Bio4you, umami.ee, Novexpert jms. 
Kahjuks ei sattunud ma vaatama jumetamisvõistluse autasustamist, kuigi kava järgi oleks see pidanud toimuma täna, 12.oktoobril kella 15-16.30ni - istusin ja ootasin ca 15.15st kuni 16.30ni lihtsalt niisama :D ja olen pettunud! 16.30-16.45 nägin ühte juuksurivõistluste jupikest- päris autasustamist ei suutnud enam ära oodata. Kibelesin oma oste tegema ja mõtlesin kojuminekule. Lõpuks tegin ühe tiiru veel messile peale ja ära tulin ca 30 minutit enne sulgemist. 2 pisemat messihalli olid täis ehete, sukapükste, kinnaste-sallide-mütside, käsitööehete, eesti disainerite ja lasteriiete müüjaid.
Kokkuvõttes oli mess hea nagu alati. 

Tradehouse: Schwarzkopf bonacure moisture kick, 200ml 8,78€ (müügil oli ka komplekt 400ml+400ml moisture kick spraypalsam+ šampoon 19.9€).
Batiste kuivšampoon 4€ (samas boksis müüdi ONE kondoome :D )
Umami.ee: Rohelise teega šampoon ja palsam7,5€ tükk.
Mgbeauty: Wonder 10 juuksehooldusspray 11€

Beautypro: Thebalm tooted olid laohinnaga!!! Fratboy põsepuna 12€, Cndy-Lou särapuuder 13.6€ (sama hinnaga oli ka mary-lou manizer) Tavahind on ca 25€!!!
Tradehouse: Palladio riisipuuder 2€!, peitekreem 3€, niisutav värvi andev huulepalsam 2€

Allorganic.ee/Novexpert: NONIQUE tsitruselistega dušigeel 5€ (pisike tuub on kätekreemi tester, mis anti kauba peale).
Beautypro: Lumene sügavpuhastav ja kooriv näopuhastusgeel 5€, Lumene turbamask 7€, Lumene vistrikugeel 5€.
Grimaldi: tumepunane valgetäpiline ja satsidega käekoti mõõtu vihmavari 15€.
Beautypro: Beauty sweets nahale kasulikud kommid 2€ 30g - VÄGA KALLID KOMMID :D Better be good :D
Vitamin well virsikuvesi- teadsin, et tahan vitaminwell vett jälle juua. Kahjuks ei olnud sellel aastal mingit soodukat- 0,5l maksis 2€. Samas boksis müüdi ka Mokai siidrit 0,33l 2€.

Kogudamage: ca 110€.
Loodan, et sellest postitusest oli kellelegi kasu- ehk neile, kes veel sinna pole jõudnud- homme on teie võimalus!
Flaieriga on sissepääs 3€ (selle leiate siit- printige välja!)

5 comments:

  1. Ilumess on rahakotile alati nii kuramuse valus :S
    Ja miks ma ostsin järgmise juuksesavi/vaha toote, kui ma tegelikult juustega ülioskamatu olen? Mõistus teeb messil täiesti piiks-piiks.
    Ma seekord panustasin heledatele BB-kreemidele ning jõulukingitustele.
    PS! Vihmavari on imearmas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, nii tore on sinust kuulda :) Ma oleks peaaegu otsnud mõne küünelaki, aga mul on neid ca 60 tükki niigi ja ma töö tõttu ei saa neid vähemalt sõrmeküüntel kasutada. Palju neid ikka varvastele kulub eks...
      Sinu heledate BB kreemide leiust tahaks küll kuulda- ma olen ju ka väga heledanahaliste suguseltsi liige. :)
      hehee.. keegi küsis vihmavarju kohta, et kas see on vorst :D ma tunnistan, natuke naersin selle küsimuse peale.

      Delete
    2. Püüan tite kõrvalt selle aja leida :).
      Viimane postitus oli ju tumedast Aina-kreemist. Noh, nüüd on just sobiv see heledam versioon järgmise postitusega välja tuua :D
      (kuid nagu moslemitel on mašallah, pean mina ütlema kuitittlubab)

      Delete
  2. Kas see Lumene spot delete toimib ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks täpse efekti kirjeldamiseks läheb natuke aega, aga tundus et veidi kiiremini siiski nahk paranes kui niisama oodates. Jahutavat efekti on kohe pealekandes tunda. Sisaldab atsetüülsalitsüülhapet, millel on põletikuvastased omadused- apsiriini toimeaine, nii et ei soovita aspiriiniallergia korral ja rasedatele ka pigem mitte.

      Delete