Review: Lumene Arctic Spa Skin Care

Tuesday, October 28, 2014

Hei, kaunitarid!

Kuigi talvele ja lumele on veel vara mõelda, tooksin siiski täna teieni Lumene Arctic Spa sarja toodete arvustuse, mida viimase paari kuu jooksul  aasta jooksul põhjalikult testinud ja kasutanud olen. Miks ma talvele vihjan- minu arvates on kogu tootesarja pakendid Põhjamaiselt lihtsad ja karged - talvine tunne tuleb neid vaadates. :)
Kogu Lumene Arctic Spa tootesari on parabeenide, värviainete ning silikoonide vaba- hea uudis inimestele, kes otsivad omale looduslikumaid nahahooldustoodeteid. Kõik tooted sisaldavad pojengi ja puuvilla ekstrakti ja lubavad naha muuta imepehmeks seda õrnalt puhastades, efektiivselt koorides ja sügavalt niisutades. Kogu sarjal on sama naiselik ja elegantne lõhn- kergelt puuvillane õrn lillelõhn, täpselt nagu tootekirjledust lugedes arvata võikski. 
Sarja kuuluvad 4 toodet: dušikreem, ihupiim, kehavõie ning kehakoorija, kogu sari koos hindadega on nähtav ka siin. Usun, et Arctic Spa sari on ka laialdaselt kättesaadav meie kaubandusvõrgus, aga minu jaoks oli lihtsam need teieni interneti vahendusel tuua- kasutan e-poodlemist ise ajapuuduse tõttu päris palju. 
Minul on sellest sarjast olemas kehavõie, dušigeel ning kehakoorija - kõik meeldivad mulle väga, kohe räägin nendest kõigist lähemalt. Tootekirjaldust siinkohal ei lisa, kuna lubadused on juba kogu sarja tutvustuses äratoodud ja usun, et kasutusjuhendit pole ka vaja :) 

Lumene Arctic Spa Shower  Cream ehk dušikreem: 250ml, 12,42€ osta siit.
Dušikreem on valge, mitte liiga vedel ega mitte ka liiga tihke ning pudelist kättesaamisega probleeme pole. Vahutab nagu dušigeelid ikka, eemaldab kogu mustuse(mitte et mind nüüd mingi kõntsakord kataks), samas jääb nahk niisutatuks- kuna mul on normaalne nahk, siis päris iga kord pärast pesu ma ennast ei kreemita. Niisutav dušikreem on kindlasti miski, mida võiksid kuiva nahaga hädas olevad inimesed proovida. Nahale jääb pärast pesu õrrnalt puuvilla-lillelõhn.

Lumene Arctic Spa Body Scrub ehk kehakoorija: 200ml, 12,42€ saab siit.
Koorija on mõnusalt kreemjas, ei valgu kohe peopesalt minema ja sisaldab purustatud mandleid ning mandliõli. Tõeliselt efektiivne koorija! Mulle meeldib!

Lumene Arctic Spa Body Butter ehk kehavõie: 100ml, hind u 16,56€,  osta siin.
Päris krõbeda hinnaga kehavõie- tavapärase 200ml asemel onpurgike ainult 100ml - niisutab hästi, lõhnab mõnusalt ja seda õnneks kulub korraga vähe. 

Kokkuvõttes: mulle väga meeldis Lumene Arctic spa sari ja ma olen isegi natuke kurb, et dušigeel juba otsa sai- võimalik, et ostaksin lähiajal uue, sest tõesti tegu oli mõnusa tootega!

Aitäh, et lugesite!

You Might Also Like

0 comments

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images