TAG: What´s in my handbag?

Thursday, October 30, 2014

Hei, kaunitarid!

Naise käekott on põhjatu, vähemalt nii arvavad kõik mehed kui nad oma kaasa käekotist midagi otsima peavad. Kui nüüd tõsiselt rääkida, siis minu oma kipub küll endasse liiga palju asju koguma... Eriti tšekke, huulepulkasid ja puru. 
Võib-olla on mu kotis mõned kiiksud, mida igaühel kotis pole, nii et äkki on huvitav piiluda minu koti sisemusse. Kotti ma väga tihti ei vaheta- tüütu tundub iga päev asju ümber tõsta ja must sobib ju peaaegu kõigega. Kott ise on ostetud eelmisel sügisel Reservedist ja maksis see äkki 39€. Viimasel ajal hakkavad sangad ja nurgad juba natuke kulumisjälgi näitama, aga ma tõesti olen teda vähemalt pool aastat pidevalt kasutanud ka. Võimalik, et minu puhul tasuks investeerida mõnda kallimasse käekotti- eriti kui ma neid väga tihti ei vaheta. 
Inspiratsiooni selle postituse tegemisest sain Merje blogist, kes oma koti hiljuti teile avas, uuri siit.
Tavalised asjad:
võtmed, rahakott, mobiilikott, nätsupakk, huulepulk või paar.

Mida võib-olla iga naise kotis ei ole:
1. Arstitempel.
2. Glükoositabletid - öövalves asendamatud, kui sa oled tunnike magada saanud ja kell 4 on vaja opituppa tormata, on täiesti asendamatu glükoos, mis rahustab ja annab energiat. 
3. "Ravimikotike" - sebramustriline.. koosneb peamiselt erinevatest valuvaigistitest, hakkasin seda juba phiõppe ajal kaasas tassima. Päris miru sõpra on peojärgsel hommikul väga õnnelikud olnud, et mul selline kotike on.
4. Kofeiinitabletid- mulle ei meeldi kohvi, üldse- see maitse mis pärast kohvijoomist suhu jääb on minu jaoks äärmiselt ebameeldiv. Kofeiini aga on vaja siiski kuidagi saada- jällegi öövalvete tarbeks.

Kotti unustatud:
veinipudeli avaja (ma isegi ei joo veini), visiitkaardid(olid seal ilumessi tarbeks), paar huulepulka.. 

PS! Palun vabandust halva kvaliteediga fotode eest- tegin need mobiiliga, sest peale tuli tuhin uusi postitusi kirjutada. :)
What is in my handbag?
Well, many boyfriends/husbands may think that woman´s handbags are endless and can accomodate a lot of things and it is impossible to find anything. Well, to be honest, my handbag is small, but it does tend to hold too many old receipts and lipsticks. 
I usually wear just handbag- this one is from Reserved and I bought it last year for 39€. It has started to show signs of wear so I guess that I should soon invest in a more expensive= real leather handbag. 
I carry around the usual stuff: wallet, keys, gum, mobile phone case.. but I also have glucose tablets, caffeine tablets- both for when I have my night shift at the hospital (I am doing my residency in Ob/gyn), medicine bag (my hungover friends have been very thankful for this little addition- mainly painkillers) and  doctor´s seal(sry if I don´t know the right word..). 

Aitäh, et lugesite!

You Might Also Like

2 comments

  1. Päris korralik ports nodi! :D
    Mul on nn "hädaabi"-pakike auto kindalaekas. Juhuks kui lahkun käekotita, ilma autota ma kuskile niikuinii ei saa minna. Seal on siis küünetangid, patsikad, klambrid, valuvaigistid, plaastrid, niit-nõel, huulepalsam jne...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul isiklikku autot pole, nii et pole kuskile asju jätta :D Ag see postitus oli hea- saingi koti tühjemaks sorteerida. :D

      Delete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images